Kai 2016 m. „Honda“ pristatė X-ADV – tarpinę padėtį tarp galingo motorolerio ir turistinio motociklo užimantį modelį su nauju visureigio stiliaus kėbulu, jis iškart tapo labai paklausus, nors europiečiai iki tol dar nežinojo, kad jiems reikia tokio motociklo. Tai pavyzdinė originali inovacija, kuriai per pastarąjį dešimtmetį beveik niekas negalėjo prilygti.
„Honda“ drąsus novatoriškas sprendimas pasiteisino su kaupu: iki 2021 m. rugsėjo mėn. X-ADV buvo antras pagal pardavimo rezultatus itin konkurencingoje miestui ir bekelei skirtų motociklų kategorijoje. Dabar atėjo metas šias pažangias idėjas pritaikyti ir vidutinės klasės motoroleriuose. Naujasis 2022 m. ADV350, įkūnijantis naujo turistinio miesto motorolerio (New Urban Adventure) koncepciją, pasižymi išpuoselėto motorolerio rafinuotumu ir praktiškumu bei X-ADV įkvėptu tvirto visureigio stiliumi.
Šis naujas modelis sukurtas orientuojantis į populiarų Europos segmentą ir pritrauks įvairią auditoriją (ypač jaunesnius motociklininkus). ADV350 sutvertas nuotykiams mieste ir užmiestyje.
Savo tvirta stovėsena ADV350 išsiskiria iš vienalytės masės, o griežtos briaunos ir blokinės spalvos išryškina jo visureigio stilių. X-ADV yra akivaizdus stiliaus etalonas. Niekuo nenusileidžia ir CRF serijos bekelės motociklai.
Nepamirštas ir praktiškumas: po sėdyne yra dėtuvė kurioje telpa du dideli šalmai, daiktadėžėje įrengtas USB įkrovimo lizdas, taip pat siūlomas patogus išmanusis raktas. Šiuos privalumus papildo reguliuojamo aukščio priekinis stiklas ir prietaisų skydelyje su LCD ekranu integruota „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema.
ADV350 priekinė dalis išsiskiria turistiniu stiliumi. Sėdėjimo padėtis užtikrina patogų valdymą, o dėl važiuoklės su 37 mm apverstomis šakėmis, vamzdiniu plieniniu rėmu ir
galiniais amortizatoriais su išoriniu kompensaciniu bakeliu motoroleris yra manevringas, greitai reaguoja ir lengvai paklūsta kontrolei. Lengvi ratlankiai (15 colių priekyje ir 14 colių gale) komplektuojami su bekamerėmis padangomis su blokinio rašto protektoriumi (120/70-15 dydžio priekyje ir 140/70-14 dydžio gale), užtikrinančiomis patikimą ADV350 sukibimą įvairiomis važiavimo sąlygomis. Priekyje montuojamas vienas 256 mm stabdžių diskas, gale – 240 mm diskas.
Jo pagreitėjimo rodikliai puikiai tinka kelionėms miesto gatvėmis ir greitkeliu. ADV350 varomas 330 cm³ keturių vožtuvų SOHC variklio su patobulinta „Smart Power+“ (eSP+) sistema. Jo maksimali galia siekia 21,6 kW, o sukimo momentas – 31,9 Nm. Kaip standartinė įranga komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC) ir avarinio stabdymo signalizacijos sistema.