Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu.
PRIVĀTUMA POLITIKA
Judinkite lentelės turinį, kad būtų patogiau, paverskite mobilų įrenginį ant šono arba pasirinkite puslapio apačioje esančią darbastalio versiją ir žiūrėkite pilną vaizdą
„Honda“ supersportinė legenda į Europą grįžta su 599 cm³ vienaeiliu keturių cilindrų varikliu, išvystančiu 89 kW galią esant 14 250 aps./min., pagalbine / praslystančiąja sankaba ir į standartinės įrangos sąrašą įtrauktu greituoju pavarų perjungikliu.
Iš RC213V-S ir „CBR1000RR-R Fireblade“ pasiskolintą elektronikos paketą sudaro elektroninis droselis („Throttle By Wire“), devynių lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo sistemos.
Visų sistemų, įskaitant ABS atliekant posūkius sistemą, valdymo pagrindas yra šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), kuris panaudotas ir jam giminingame „CBR1000RR-R Fireblade“ modelyje. Siūlomi trys numatytieji važiavimo režimai ir du naudotojo pasirenkami režimai, leidžiantys reguliuoti variklio galią, stabdymą varikliu, HSTC ir priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą.
Važiuoklę sudaro aliumininis rėmas su dviem lonžeronais, aliumininė švytuoklė, 41 mm apverstos „Showa Big Piston“ priekinės šakės ir „Unit Pro-Link Showa“ galinis amortizatorius. Radialiniai keturių stūmoklių priekiniai stabdžių suportai užtikrina efektyvų stabdymą, o „Honda“ elektroninis vairo sistemos amortizatorius (HESD) – didesnį stabilumą.
Spalvotame TFT ekrane galima pasirinkti gatvės, trasos ir mechaninį režimus. Taip pat įdiegtas pavarų perjungimo indikatorius ir rato apvažiavimo laikmatis. Į įrangos sąrašą įtraukta „Honda“ avarinio stabdymo signalizacijos sistema (HISS) ir „Honda“ apsaugos nuo variklio užvedimo sistema (HISS).