Pasirodžius naujausiai legendinio „Honda Gold Wing“ motociklo versijai šis neprilygstamas turistinis motociklas tapo dar universalesnis. Galima sakyti, kad šis motociklas keičia visą keliavimo motociklu koncepciją. Kompaktiškesnis, lengvesnis, techologiškai pažangesnis už visus ankstesnius turistinius modelius, 2018 metų „Honda Gold Wing“ su ilgu išskirtinių, daugiau komforto vairuotojui ir keleiviui suteikiančių savybių sąrašu atveria naują kelionių motociklu erą. Naujas didelis nuotykis prasideda čia.
Siūlomi du naujojo „Wing“ modeliai su tuo pačiu varikliu ir važiuokle – bazinis modelis GL1800 „Gold Wing“ ir „Tour“ modelis su viršutine bagažine, šiame modelyje taip pat galima rinktis versiją su DCT ir oro pagalve. Priklausomai nuo varianto, naujasis „Gold Wing“ yra iki 48 kg lengvesnis už ankstesnį modelį.
Variklis ir važiuoklė suprojektuoti taip, kad motociklininko sėdėjimo padėtis pasistumtų į priekį ir motociklas būtų daug kompaktiškesnis. Aliumininis rėmas sutelktas aplink priekinės šakės šarnyrą, todėl variklis yra labiau priekyje, nes priekinis ratas juda aukštyn ir žemyn vertikalesne plokštuma, taip užtikrinant kokybišką pakabos valdymą ir priekinės dalies stabilumą dėl jos standumo ir mažesnės trinties. Pakabos minkštumas gali būti reguliuojamas per valdymo elektroniką.
Optimizuoto dydžio horizontalus šešių cilindrų variklis neprarado savo galios, sukimo momento ir įspūdingų darbinių charakteristikų. Pridėta elektroninė droselinės sklendės valdymo sistema su 4 važiavimo režimais: turistiniu, sportiniu, ekonominiu ir lietaus. „Honda“ pasirenkamoji sukimo momento valdymo sistema (HSTC) pagerina galinio rato sukibimą, o pakabos minkštumas ir bendros stabdymo sistemos (CBS) veikimas keičiasi priklausomai nuo pasirinkto režimo. „Hill Start Assist“ sistema padeda pradėti važiuoti sustojus įkalnėje, o variklio išjungimo sustojus sistema leidžia efektyviau naudoti degalus.
Mechaninė transmisija dabar turi 6 pavaras, o dvigubos sankabos transmisija (DCT) – 7 pavaras, jų perjungimo greitis, pavaros aukštinimo ir žeminimo apsukos yra specialiai parinkti kiekvienam važiavimo režimui. Yra ir lėto važiavimo pirmyn ir atgal funkcija. Mechaninėje transmisijoje naudojama ta pati atbulinės eigos sistema, kaip ir ankstesnėje konstrukcijoje.
Tačiau svarbiausia tai, kad 2018 metų „Gold Wing“ suteikia visiškai kitokį laisvės pojūtį ir tikrą važiavimo malonumą. Pagerinti parametrai suderinti su dar didesniu atsipalaidavimo lygiu: stilingi, aerodinamiškai efektyvūs aptakų kanalai nukreipia orą aplink motociklininką, priekinis stiklas valdomas elektra pagal poreikį, o sėdynės užtikrina komfortą visą dieną. Dar daugiau patogumo suteikia naujos savybės – išmanaus rakto sistema, „Apple CarPlay“ ir „Bluetooth“ jungtys.
Gerai apgalvota ir „Gold Wing“ dažų danga. Viršutinis kėbulas nudažytas sodresne spalva ir padengtas storu permatomu sluoksniu, o sėdynių apdaila išsiskiria kokybiškomis, gražios tekstūros medžiagomis. Apatinė kėbulo dalis pasižymi ryškia tekstūra, kuri daro gerą įspūdį.