PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

2024 CBR1000RR-R Fireblade

Modelio patobulinimai.

„CBR1000RR-R Fireblade“ raidoje įvyko dar vienas ryškus proveržis: jis pasirodo su patobulintu 1000 cm³ vienaeiliu keturių cilindrų varikliu su kombinuota krumpline ir grandinine pavara („semi-cam gear“), užtikrinančiu dar didesnį pagreitėjimą vidutinių sūkių diapazone ir ypač didelę maksimalią galią. Patobulinta cilindrų bloko galvutė, pakoreguotas suspaudimo laipsnis, taip pat pakeisti vožtuvų veikimo reguliavimo ir spyruoklių nustatymai; pritaikyti lengvesni švaistikliai ir alkūninis velenas, nauji trumpesni visų pavarų perdavimo skaičiai. Elektroninis droselis su dviem varikliais („2-Motor Throttle By Wire“) užtikrina tikslesnį valdymą ir geresnę reakciją važiuojant mažesnėmis apsukomis, taip pat prireikus intensyvesnį stabdymą varikliu. Rombo formos aliumininis rėmas dabar yra lankstesnis, todėl motociklas tiksliau vykdo komandas, taip pat užtikrinamas geresnis sukibimas. Į specifikacijų sąrašą taip pat įtraukta iš RC213V-S perimta švytuoklė, šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), 3 lygių „Honda“ elektroninis vairo sistemos amortizatorius (HESD), 43 mm „Showa Big Piston“ šakė (BPF), „Balance Free Rear Cushion Light“ („BFRC-Lite“) galinis amortizatorius ir „Nissin“ keturių stūmoklių priekiniai stabdžių suportai. Nauji sparneliai palaiko prispaudžiamąją jėgą, tačiau atliekant posūkius 10 proc. sumažina pokrypio momentą. Taip pat pakoreguota sėdėjimo padėtis, kad vairuotojas galėtų geriau kontroliuoti situaciją. Spalvotame TFT ekrane galima patogiai valdyti važiavimo režimus ir reguliuoti variklio galią, stabdymą varikliu, HSTC, priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą ir starto režimą („Start Mode“); visi nustatymai pakoreguoti pagal naujas galios charakteristikas ir pakeistus pavarų perdavimo skaičius. ABS atliekant posūkius sistema dabar turi papildomą RACE nustatymą. Motociklas taip pat komplektuojamas su „Smart Key“ sistema.

 

     
Darbalaukio versija