PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Honda CBR1000RR-R Fireblade

 „Fireblade“ varomo vienaeilio keturių cilindrų variklio su kombinuota krumpline ir grandinine pavara („semi-cam gear“) sukimo momentas siekia 113 Nm, o maksimali galia – 160 kW. Nors pagrindiniai skaičiai išliko tie patys, tačiau visiškai pasikeitė galios perdavimas visame sūkių diapazone: pasitelkus turtingą HRC kūrimo patirtį ir praktines žinias, buvo užtikrintas spartesnis pagreitėjimas išvažiuojant iš posūkio ir didelė maksimali galia esant aukštoms apsukoms.

Komplektuojamas elektroninis droselis su dviem varikliais („2-Motor Throttle By Wire“, TBW) pagerina valdymą esant ne iki galo atidarytai droselinei sklendei, taip pat prireikus padidina stabdymo varikliu efektyvumą. Pritaikius naujas vožtuvų spyruokles, lengvesnį alkūninį veleną ir optimizuotus lengvesnius titaninius švaistiklius, buvo atitinkamai padidintas suspaudimo laipsnis, pakoreguotos įsiurbimo angos ir pakeisti vožtuvų veikimo reguliavimo nustatymai. Siekiant padidinti į galinį ratą perduodamą varomąją jėgą, pritaikyti trumpesni visų pavarų perdavimo skaičiai.

4-2-1 konfigūracijos išmetimo sistemos vamzdžiai yra ovalo formos; pro juos išmetamųjų dujų srautas patenka į „Akrapovič“ duslintuvą, kuris dabar yra šiek tiek didesnio tūrio, tačiau 5 dB tyliau veikia.

Siūlomi įvairioms važiavimo sąlygoms pritaikyti trys važiavimo režimai, taip pat galima visapusiškai reguliuoti variklio galią, stabdymą varikliu, priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą ir HSTC. Visi nustatymai pakoreguoti pagal naujas galios perdavimo charakteristikas. Į elektronikos paketą įtrauktas ir reguliuojamas starto režimas („Start Mode“).

Kaip ir anksčiau, aliumininis rombo formos rėmas įrengtas variklio galinę dalį panaudojant kaip viršutinio amortizatoriaus laikiklį; švytuoklė sukurta pagal RC213V-S švytuoklės konstrukciją. Siekiant išnaudoti variklio dinamines charakteristikas, kad būtų užtikrintas geresnis priekinio ir galinio ratų sukibimas ir tikslesnis valdymas, optimizuotas standumo balansas padidinant konstrukcijos lankstumą.

Šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU) atlieka tikslią 3D važiavimo dinamikos analizę, o jo perduodami duomenys naudojami visoms elektroninėms sistemoms valdyti. Be to, jis valdo strypinio tipo 3 lygių „Honda“ elektroninį vairo sistemos amortizatorių (HESD).

Motociklas komplektuojamas su 43 mm „Showa Big Piston“ šake (BPF) ir „Showa Balance Free Rear Cushion Lite“ (BFRC-L) galiniu amortizatoriumi. Priekiniai diskai veikia su „Nissin“ keturių stūmoklių suportais, o ABS atliekant posūkius sistema dabar papildyta RACE režimu, kuris leidžia išjungti ABS gale.

2024 m. „CBR1000RR-R Fireblade SP“ yra pirmasis motociklas pasaulyje, kuriame montuojamos naujos trečiosios kartos „Öhlins Smart Electronic Control“ (SE-C3.0) 43 mm NPX (SV) šakės ir TTX36 (SV) galinis amortizatorius su dabar naudojamais vidiniais ritininiais vožtuvais. Tai užtikrina lenktynėms tinkančias pakabos charakteristikas. Pakabos nustatymai valdomi per „Öhlins Object Based Tuning“ sąsają (OBTi). Dar viena nauja funkcija – skaitmeninė spyruoklių įtempimo reguliavimo instrukcija, prieinama prietaisų skydelyje.
Priekiniai diskai veikia su naujais „Brembo Stylema R“ keturių stūmoklių suportais ir „Brembo“ stabdžių svirtimi / pagrindiniu cilindru; ABS atliekant posūkius sistema dabar turi RACE režimą, kuris leidžia išjungti galinio rato ABS.

Atnaujintoje aptako vidurinėje dalyje įrengti nauji sparneliai, kurie sukuria prispaudžiamąją jėgą, užtikrinančią didesnį stabilumą stabdant ir tolygų priekinio rato sukibimą, tačiau atliekant posūkius dideliu greičiu reikia 10 proc. mažiau pastangų. Taip pat pakoreguota sėdėjimo padėtis – vairo rankenos pakeltos aukščiau, o pakojos nuleistos žemiau, todėl lengviau valdyti motociklą.

Individualiai pritaikomas 5 colių TFT ekranas intuityviai valdomas keturių krypčių jungikliu ant kairiosios vairo rankenos. Dabar, užvedus šaltą variklį, raudona linija apsukų skalėje šokteli aukštyn, kai pasiekiama darbinė temperatūra.

„Honda Smart Key“ sistema užtikrina didesnį komfortą, o avarinio stabdymo signalizacijos sistema (ESS) pagerina matomumą iš paskos važiuojantiems eismo dalyviams.

Darbalaukio versija