Praktiškas mopedas, galįs suteikti džiaugsmo visiems ir kiekvienam!
Sunku pervertinti „Honda“ mopedų užimamą rinkos dalį. Pirmasis „Honda“ mopedas buvo pagamintas 1954 m. Jis vadinosi „Juno K“. Jame derėjo modernios technologijos ir medžiagos (pvz., keturtaktis variklis su elektriniu starteriu, didelis priekinis stiklas, saugantis nuo vėjo, plastikinės kėbulo dalys, gaminamos iš stiklo pluošto). Po keturių metų rinkoje pasirodė revoliucinis keturtaktis „Super Cub“ mopedas, kuris „Honda“ prekinį ženklą pavertė pasauliniu masinio naudojimo transporto priemonių gamybos lyderiu. Milijonai Europos šalių sostinių arba Japonijos kaimų klientų, įsigijusių „Super Cub“ buvo užtikrinti, kad jų mažas ir neįtikėtinai patikimas mopedas niekada nepaves. Nuo 1958 m. pasaulyje buvo pagaminta apie 60 mln. mopedų „Super Cub“.
„Honda“ ir ateityje sieks stebinti bei džiuginti savo klientus kurdama transporto priemones, parduodamas už prieinamą kainą ir beveik neteršiančias mus supančios aplinkos. Visi nauji „Vision“ mopedai gali pasigirti laiko patikrintais patikimais techniniais sprendimais, patogumu, moderniomis technologijomis, elektronine kuro įpurškimo sistema ir kombinuota stabdžių sistema „Honda Combined Braking System (CBS)“. Pagrindinis „Vision“ tikslas – visiems savo klientams (įskaitant ir jaunąją vairuotojų kartą) pasiūlyti saugią ir nebrangią transporto priemonę.
Pasaulyje yra gausybė mopedų, skirtų naudoti kasdien arba tenkinti tam tikrus, konkrečius poreikius, todėl labai sunku surasti mopedą, kuriame galėtų derėti pačios įvairiausios savybės ir kuris taptų universalia transporto priemone. Kurdama mopedą „Vision“, „Honda“ nusprendė patenkinti kuo įvairesnius poreikius turinčius klientus, nepriklausomai nuo to, kokiame pasaulio kampelyje jie gyvena.
Keturtaktis, 110 cm3 darbinio tūrio variklis išlieka efektyvus bet kokiomis sąlygomis. Be to, jis neįtikėtinai efektyvus – su 1 l kuro galima nuvažiuoti net 52 km.
„Vision“ puikiausiai tinka keliauti į mokyklą ir susitikti su draugais. Šio mopedo praktiškumas neapsiriboja vien tik elektriniu starteriu ir mažomis kuro sąnaudomis. Modelis „Vision“ gali pasigirti talpia bagažine, esančia po krėslu, aiškiai suprantamu ir moderniu prietaisų skydeliu ir puikia ergonomika, dėl kurios kiekviena kelionė mopedu vairuotojui ir keleiviui tampa tikru malonumu.