Žaismingas „Honda“ mažylis 2022 m. pasirodys su retro stiliaus dizainu, lengvai nuimamomis kėbulo plokštėmis, LCD prietaisų skydeliu ir EURO5 reikalavimus atitinkančiu oru aušinamu varikliu su penkių laipsnių pavarų dėže.
2021 m. iš pagrindų pakeistas „MSX125 Grom“ kėbulas, atspindintis naują dizaino koncepciją, kurios pagrindiniai principai yra naujumas ir žaismingumas. Be to, lengvai nuimamos plokštės leidžia savininkui atskleisti savo kūrybinius gebėjimus. Atnaujintame LCD prietaisų skydelyje taip pat įrengtas apsukų matuoklis ir pavaros perjungimo indikatorius.
Naujas oru aušinamas variklis yra toks pat efektyvus realiomis sąlygomis, tačiau buvo papildytas penktąja pavara, kad būtų galima leistis į tolesnes keliones. Išbandyta ir patikrinta važiuoklė išliko tokių pat mažo motociklo matmenų, o pakaba, stabdžiai ir valdymas prilygsta dideliam motociklui.
Lengvai valdomas, žaismingas ir funkcionalus – tokį pirmojo laisvalaikiui skirto motociklo apibrėžimą „Honda“ pateikė dar 1963 m., pristatydama kultinį mažą „Monkey“ motociklą, kuris keitėsi su kiekviena nauja karta – „Dax“, „Ape“, o 2018 m. atsinaujino ir pats „Monkey“.
Ši formulė susilaukė naujos jaunų motociklininkų auditorijos atgarsio. Tūkstantmečio kartos jaunuoliai, JAV vadinami Generation Y , Tailande – Dek Neaw, o Japonijoje – Street-Kei, užaugo beribio interneto epochoje. Juos vienija įsigalėjusių taisyklių nepripažįstanti kultūra ir pasaulėžiūra.
Šiuos jaunus žmones instinktyviai traukia motociklai. Jiems svarbu, kad jų pirmoji dviratė transporto priemonė būtų įdomi, bet ne itin sudėtinga, išskirtinio dizaino ir ne per brangi. 2013 m. „Honda“ pristatė MSX125 („Mini Street X-treme 125“), specialiai skirtą tokiems jauniems motociklininkams.
Pasaulinio masto MSX125 motociklas (Japonijoje ir JAV žinomas kaip „Grom“) tapo tikru hitu visame pasaulyje. Per pirmąjį sezoną MSX125 kartu su CBF125 pateko į perkamiausių Europoje 125 cm³ motociklų penketuką. Per paskutiniuosius kelerius metus šis motociklas pasiekė populiarumo viršūnę – ir kaip paprasta miesto transporto priemonė, ir kaip individualaus stiliaus pavyzdys.
Po šešerių metų užtikrintos sėkmės ir nedidelių dizaino pakeitimų, orientuotų į kilusią naują jaunų motociklininkų bangą, 2021 m. į gatves išriedėjo dar geresnėmis charakteristikomis pasižymintis naujasis „MSX125“ su nauju pavadinimu – „MSX125 Grom“. 2022 m. šis modelis pasirodys su nauja spalva, tačiau akivaizdu, jog jis išliks mažu „Honda“ motociklu, toliau puoselėjančiu dideles svajones.