PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

MSX125 Grom

„MSX125 Grom“ turi savitą braižą: jo išskirtinumą lemia modernios elegantiškos LED žibinto, siauresnės sėdynės ir porėmio formos bei retro stiliaus itin kompaktiškos šoninės plokštės ir bako dangčiai. Atsižvelgdami į nuolatinį klientų poreikį išskirti savo motociklą iš kitų, „MSX125 Grom“ konstruktoriai panaudojo pritaikomumo bei lengvo personalizavimo koncepciją: visos kėbulo dalys tvirtinamos tik šešiais varžtais iš kiekvienos pusės, o kiekvieną varžtą išryškina unikalus akcentas – platus apvadas.

Auksinė apverstų priekinių šakių apdaila ir geltona amortizatorių spyruoklė sudaro ryškų kontrastą su tamsiu varikliu, išmetimo sistema, ratlankiais ir švytuokle. Kompaktiško dydžio lengvai įskaitomame skaitmeniniame LCD prietaisų skydelyje šalia spidometro, dviejų kelionės matuoklių, degalų lygio matuoklio ir laikrodžio įrengtas apsukų matuoklis bei pavaros perjungimo indikatorius. Iš naujo nustatyti kelionės matuoklius ir laikrodį arba perjungti ridos matuoklį ar kelionės matuoklį galima abiejose ekrano pusėse esančiais jungikliais.

skersmuo – 50 mm, stūmoklio eiga – 63,1 mm, o suspaudimo santykis – 10,0:1. Maksimali 7,2 kW galia pasiekiama esant 7250 aps./min., o maksimalus 10,5 mm sukimo momentas – esant 5500 aps./min.

Jis idealiai suderina gyvybingą dinamiką ir praktišką universalumą. Nėra jokių abejonių, jog šio galios agregato paskirtis – teikti malonumą kiekvienąkart sukant akceleratoriaus rankeną. Dar vienas džiuginantis ir patogus privalumas – penkių laipsnių pavarų dėžė, leidžianti išvystyti iki 94 km/h greitį.

Rankinis sankabos valdymas sudaro įspūdį tarsi važiuotumėte dideliu motociklu, o 15 dantukų pavarų dėžės žvaigždutė, 38 dantukų pagrindinės pavaros žvaigždutė ir 12 colių ratai užtikrina greitą reakciją keliaujant mieste ir leidžia lėtai judėti įjungus aukštą pavarą – tai idealus sprendimas važiuojant intensyviomis eismo sąlygomis.

Dėl pritaikytų mažos trinties technologijų, pavyzdžiui, paslinkto cilindro ar ritininių vožtuvų svirčių, motociklas taip pat pasižymi puikia degalų ekonomija – 66,6 km/l (WMTC režimu). Sudėtinga programuojama degalų įpurškimo sistema (PGM-FI) užtikrina ypač efektyvų degimą ir darniai veikia su oro įsiurbimo ir išmetimo sistema. Tai lemia greitą reakciją į akceleratoriaus rankenos pasukimą.

Gerai užsirekomendavusi „MSX125 Grom“ važiuoklė beveik nepasikeitė ir 2021 m. motociklo versijoje. Nepakito ir pradiniai projektavimo prioritetai: buvo siekiama sukurti praktišką motociklą, kurį būtų lengva valdyti (ir pastatyti) mieste pradedantiems motociklininkams ir su kuriuo būtų patogu bei smagu važiuoti užmiesčio keliais ir su keleiviu.

Plieninis vienos atramos rėmas užtikrina „MSX125 Grom“ centrinės dalies tvirtumą. Jo standus, kvadratinio skerspjūvio vamzdis tiesiogiai sujungia priekinę dalį su švytuoklės šarnyro jungiamosiomis plokštelėmis, o visos kitos dalys sumontuotos ant rėmo, kad matytųsi, ir puikiai papildo minimalistinę motociklo išvaizdą. Specialiai sureguliuotas vertikalus ir horizontalus švytuoklės šarnyro ir variklio laikiklio plokštelių standumas bei lankstumas užtikrina optimalią komforto ir patikimo valdymo pusiausvyrą.

Rėmo konstrukcija leido PGM-FI sistemos komponentus ir elektros dalis efektyviai patalpinti degalų bako, kurio talpa padidėjo iki 6,0 l, dangtyje. Važiuoklės bazė siekia 1200 mm, šakės posvyrio kampas ir pakabos eiga – 25°/81 mm. Parengto motociklo masė sumažėjo iki 103 kg. Dėl žemos 761 mm sėdynės „MSX125 Grom“ yra itin patogu valdyti, o dėl kompaktiškų matmenų namelių ant ratų savininkai šį motociklą gali lengvai įkelti / iškelti bei transportuoti, kad galėtų juo naudotis išvykos metu.

Priekinės ir galinės pakabos sistemos kokybė pranoksta klasės standartus. 31 mm apversta šakė sumažina nespyruoklinių dalių svorį, o dėl didesnio spaudimą sugeriančio stūmoklių paviršiaus ploto (lyginant su standartine teleskopine šake) užtikrinama geresnė amortizacija per visą eigą. Viršuje ir apačioje įrengti viso dydžio traversai dar labiau pagerina valdymą ir sustiprina motociklininko pasitikėjimo jausmą. Lengvas ir tvirtas vienas galinis amortizatorius veikia kartu su paprasta ir patvaria H formos 50 mm x 25 mm plienine uždaro profilio švytuokle.

„MSX Grom“ formos ir funkcionalumo pagrindas – 12 colių 5 stipinų (naujo dizaino) lieto aliuminio ratlankiai su plačiais (2,5 colio) apvadais. 120/70-12 dydžio priekinė ir 130/70-12 dydžio galinė padangos sukuria dinamišką motociklo charakterį ir pagerina eksploatacines charakteristikas. Priekyje montuojamas 220 mm stabdžių diskas su hidrauliniu dviejų stūmoklių suportu (su aukso spalvos apdaila), gale – 190 mm stabdžių diskas su hidrauliniu vieno stūmoklio suportu. ABS sistema veikia per IMU bloką.

Darbalaukio versija