PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Super Cub C125

"Pirmasis „Super Cub C100“ buvo pristatytas 1958 m., praėjus 10 metų nuo „Honda“ įsteigimo. Šio modelio, kurį sukūrė Soichiro Honda ir jo ilgametis verslo partneris Takeo Fujisawa, tikslas buvo paprastas – jis turėjo būti „džiuginantis žmonių pagalbininkas“.
Praėjus beveik 60 metų, 2017 m. pagamintas 100-milijonasis „Super Cub“. Šis motoroleris yra visame pasaulyje populiariausia variklinė transporto priemonė. Paprastos „Super Cub“ stiliaus, patikimumo, ekonomiškumo ir puikaus patogumo naudoti savybės per visą istoriją taip ir neišėjo iš mados. Šiuo modeliu santūriai pasiektas Soichiro ir Takeo užsibrėžtas tikslas palengvinti žmonėms susisiekimą tokia transporto priemone, kuria jie nuolat naudotųsi. Šiandien atverčiamas naujas unikalios „Super Cub C125“ istorijos puslapis. Šio modelio patrauklumas yra toks universalus, kad jis parduodamas daugiau nei 160 šalių. Pagal išvaizdą lengvai atpažįstama transporto priemonė buvo pirmoji, kurią ženklinti Japonijoje leista trimačiu prekių ženklu.
Nors išvaizda nuo klasikinio dizaino nesiskiria, didesnę galią ir sukimo momentą išvystantis 125 kub. cm tūrio variklis padeda „Super Cub“ išsiveržti iš miesto transporto srauto. Jo automatinė išcentrinė sankaba taip pat atnaujinta, kad atitiktų padidintą galią ir užtikrintų sklandų bei tylų pavarų perjungimą."

Darbalaukio versija