PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Nors rinkoje siūloma daug turistinių motociklų, tačiau joje yra spraga. Ją junta tie motociklininkai, kurie ieško galingo, lengvai valdomo, komfortiško leidžiantis į tolimas keliones ir technologiškai pažangaus motociklo. Savo išore ar matmenimis jis nebūtinai turi priminti kelioninio motociklo. Kitaip tariant, jiems reikia paprasto kelioninio motociklo, tačiau su gausiu įrangos sąrašu ir pasižyminčio sportiniu charakteriu – tokio, kuris galėtų efektyviai įveikti trumpus kasdienius atstumus ir būtų visapusiškai pasirengęs ilgesnėms kelionėms.

NT1100 yra būtent toks motociklas. „CRF1100L Africa Twin“ pagrindu sukurtas naujasis NT1100 motociklas siūlo komfortą, manevringumą ir malonią važiavimo patirtį. Žemai įrengta sėdynė, griežta vairo geometrija ir aukštos klasės pakaba sukuria sportinį motociklo charakterį. Priekinis stiklas su galimais penkiais aukščio bei kampo posvyrio nustatymais ir viršutiniai / apatiniai vėjo deflektoriai užtikrina puikią aerodinamiką važiuojant dideliu greičiu ir išskirtinę apsaugą nuo prastų oro sąlygų. Į standartinės įrangos komplektaciją įtraukta pastovaus greičio palaikymo sistema, taip pat ploni šoniniai krepšiai ir šildomos rankenos. Motociklo valdymą palengvina siūlomi trys standartiniai važiavimo režimai ir du naudotojo pasirenkami režimai, „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC) bei priekinio rato pakėlimo valdymo sistemos. Radialiniai keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportai užtikrina efektyvų stabdymą, o 120/70–17 ir 180/55–17 priekinė bei galinė padangos – patikimą sukibimą. Aukščiausio lygio įrangą papildo 6,5 colio TFT jutiklinis ekranas, leidžiantis naudotis „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“ funkcijomis.

Motociklas varomas galingo dviejų cilindrų variklio, kurio galios ir sukimo momento rodikliai (75 kW/104 Nm) nesiskiria nuo „Africa Twin“. Dėl pakoreguotų įsiurbimo ir išmetimo sistemų nustatymų užtikrinamas ypač tolygus pagreitėjimas ir ausiai malonus garsas varikliui dirbant žemomis apsukomis. Variklio dinaminės charakteristikos nė kiek nepadidina degalų sąnaudų: su pilnu 20 l degalų baku jis gali įveikti 400 km atstumą.

 

Darbalaukio versija