MX2 klasėje nuolat vyksta nuožmi kova. „Honda CRF250R“ įrodė, kad yra vertas šios kovos ginklas. Dalyvaudamas lenktynėse jis laipsniškai tobulėjo ir galiausiai tapo platforma, leidžiančia ir aistringam MX mėgėjui, ir profesionaliam lenktynininkui kiekviename rato metre išspausti maksimumą.
Naujasis CRF250R yra galingesnis nei bet kada anksčiau – jame pritaikyta MXGP čempionatą laimėjusio 2022 m. CRF450R važiuoklė ir kardinaliai pakeista cilindrų bloko galvutė, kad būtų ženkliai padidintas sukimo momentas žemų sūkių diapazone. Nauji radiatoriai užtikrina didesnį efektyvumą, įrengta sankaba su devyniais diskais, taip pat atnaujinti sutvirtintos pavarų dėžės perdavimo skaičiai.
Siekiant palengvinti važiavimą dideliu greičiu, sukauptos naujausios žinios tobulinant CRF450R buvo sutelktos į motociklininko nuovargio mažinimą, kad ne tik pasaulinės klasės lenktynininkai, bet ir įvairaus pasirengimo lygio MX entuziastai galėtų visuomet pademonstruoti optimalų rato važiavimo laiką.
Tai, kas tinka 450 cm³, dar geriau tinka 250 cm³. CRF250R yra 3 kg lengvesnis. Be to, dėl atnaujinto rėmo ir švytuoklės standumo balanso, pakoreguotos važiuoklės geometrijos ir aukštesnės prošvaisos optimizuotos jo važiavimo charakteristikos atliekant posūkius ir užtikrintas lengvesnis valdymas. „Showa“ pakaba turi visiškai naujus vožtuvus, kad būtų efektyviau amortizuojami smūgiai, pagerintas sukibimas ir kontrolė.
Motociklininkams visada patiko CRF250R galia viršutiniame sūkių diapazone. Siekiant suderinti našų vidutinių sūkių diapazoną, visapusiškai patobulintas įsiurbimo ir išmetimo sistemų efektyvumas, todėl pagerėjo važiavimo dinamika žemų sūkių diapazone. Daug pastangų įdėta siekiant užtikrinti tikslesnį kumštelių sinchronizavimą aukštų sūkių diapazone ir ilgalaikį patikimumą. Dėl devynių diskų sankabos ir optimizuotų sutvirtintos pavarų dėžės perdavimo skaičių maksimaliai išnaudojamos visos variklio galimybės.