Šis „Honda“ ekonomiškas ir universalus motociklas buvo patobulintas įvairiose srityse, įskaitant variklį, važiuoklę, dizainą ir praktiškumą.
750 cm³ darbinio tūrio skysčiu aušinamo variklio su dviem lygiagrečiai išdėstytais cilindrais maksimali galia padidėjo iki 43 kW esant 600 aps./min. 6 kg mažesnis svoris ir trumpesni pirmųjų trijų pavarų perdavimo skaičiai sustiprina sportišką motociklo charakterį. Jį atspindi ir aštresnės dizaino linijos bei mažesni aptakai.
Trys numatytieji (ir vienas nustatomas naudotojo) režimai valdomi per elektroninį droselį. Jie leidžia vairuotojui reguliuoti variklio charakteristikas ir reakciją. Kiekvienas režimas („Sport“, „Rain“ ir „Standard“) susietas su atitinkama dvigubos sankabos transmisijos perjungimo schema.
Praktiškumu garsėjantis NC750X šioje srityje patobulėjo dar labiau: įrengta talpesnė unikali centrinė dėtuvė (23 l), naujas skydas, spalvotas LCD prietaisų skydelis, USB lizdas ir 30 mm žemesnė sėdynė. Jame taip pat komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema su tikslesniais nustatymais ir kaip papildoma įranga siūloma avarinio stabdymo signalizacijos sistema. Šio motociklo degalų sąnaudos liko tokios pat mažos, kaip ir anksčiau (28,3 km/l).