Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu.
PRIVĀTUMA POLITIKA
Judinkite lentelės turinį, kad būtų patogiau, paverskite mobilų įrenginį ant šono arba pasirinkite puslapio apačioje esančią darbastalio versiją ir žiūrėkite pilną vaizdą
Modelis
Galia (kW / AG)
Kaina su PVM 22%
Mėnesinė įmoka *60 mėnesių/20% pradininė įmoka
2025 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports DCT Electric Suspension
75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
20 690
324
2025 CRF1100L Africa Twin Adventure Sports MT Electric Suspension
2024 m. „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ komplektuojamas su tokiu pat rėmu ir varikliu, kaip ir labiau į važiavimą bekele orientuotas „CRF1100L Africa Twin“ modelis. Tačiau ši versija turi atskirą ypatingą vaidmenį: tai tolimoms tarpžemyninėms kelionėms skirtas motociklas, kuris yra vienodai praktiškas važiuojant tiek keliu, tiek bekele.
2024 m. modelyje montuojama „Showa EERA™“ pakaba užtikrina optimalų nuolat reguliuojamą amortizavimo valdymą. Ji siūlo keturis įvairioms važiavimo situacijoms pritaikytus numatytuosius režimus – SOFT, MID, HARD ir OFF-ROAD, taip pat USER režimą, leidžiantį pasirinkti dar tikslesnius nustatymus. Važiuojant dabar taip pat galima reguliuoti galinių spyruoklių įtempimą.
2024 m. laidos motociklas komplektuojamas su 19 colių priekiniu ratlankiu (ankstesniame modelyje jis buvo 21 colio) ir platesne 110/80-19 dydžio padanga (ankstesniame modelyje buvo montuojama 90/90-21 dydžio padanga). Tai užtikrina geresnį priekinės padangos sukibimą ir grįžtamąjį ryšį, todėl visiškai pakrautas motociklas yra stabilesnis kelyje ir suteikia didesnį komforto pojūtį. Komforto kartelę aukščiau kilsteli ir žemiau (835/855 mm aukštyje) įrengta sėdynė su storesne pagalvėle. Pakabos eiga priekyje ir gale sumažėjo iki 210/200 mm. Šie pakeitimai taip pat pagerina valdymą važiuojant keliu ir leidžia lengvai pasiekti koja žemę.
Siekiant užtikrinti spartesnį pagreitėjimą, ypač kai važiuojama dviese ir esant maksimaliai motociklo apkrovai, atitinkamai patobulintas 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis. Dėl atliktų įsiurbimo, degimo ir išmetimo sistemų pakeitimų padidėjo sukimo momentas žemų ir vidutinių sūkių diapazone ; maksimalus sukimo momentas siekia 112 Nm. Galia išliko nepakitusi – 75 kW.
Apie šio motociklo pritaikymą tolimoms kelionėms byloja didelis 24,8 l degalų bakas, efektyvi apsauga nuo vėjo (nuo atnaujinto viršutinio aptako iki šoninių skydelių), priekinis skydas su penkiais aukščio nustatymais, didelė variklio karterio apsauga, aliumininė galinė bagažinė ir bekamerės padangos. Kaip standartinė įranga taip pat komplektuojamas papildomas įkroviklis ir šildomos rankenos.
Optimizuota DCT užtikrina natūralesnį pojūtį pajudant iš vietos ir važiuojant labai mažu greičiu. Šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU) kontroliuoja ne tik septynių lygių HSTC sistemą, bet ir trijų lygių priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą, ABS atliekant posūkius sistemą (su bekelės režimu), galinio rato pakėlimo sistemą ir posūkių aptikimo sistemą versijoje su DCT. Siūlomi keturi numatytieji važiavimo režimai: URBAN, TOUR, GRAVEL ir OFF-ROAD.
Patogi sėdėjimo padėtis dėl pritaikytos plonos sėdynės, didesnį komfortą užtikrinančios storesnės pagalvėlės ir aukštai įrengtų vairo rankenų leidžia vairuotojui jaustis tikru padėties šeimininku. Dvigubi LED dienos žibintai (DRL) komplektuojami su trijų lygių posūkių apšvietimo sistema, kuri pagal motociklo posvyrio kampą automatiškai nustato apšvietimo zoną, užtikrindama optimalų matomumą ir aukštesnį saugos lygį. Kaip standartinė įranga taip pat komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema ir šildomos rankenos. Spalvotas daugiafunkcis 6,5 colio TFT jutiklinis ekranas (MID) suteikia prieigą prie motociklo sistemų, taip pat palaiko „Apple CarPlay®“, „Android Auto®“ ir „Bluetooth“ ryšio funkcijas.
Į 2024 m. „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ spalvų paletę bus įtraukti šie variantai (abu su ryškia didelio logotipo grafika):