PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Redmoto CRF400RX Enduro

Konstruojant 2021 m. laidos CRF450R, buvo atnaujinta kiekviena detalė, išskyrus ratus ir variklį. Visapusiški pakeitimai atlikti tiesiogiai pritaikant praktines žinias, įgytas kuriant HRC CRF450RW modelį, 2019 m. čempionate atnešusį pergalę Timui Gajseriui. Naujas rėmas ir švytuoklė, taip pat geometrijos ir pakabos pakeitimai leido sumažinti motociklo svorį ir ženkliai pagerinti važiavimo charakteristikas atliekant posūkius. Modernizuota variklio įleidimo ir išleidimo sistema, pritaikyta nauja dekompresijos sistema ir išmetimo sistema su vienu duslintuvu valdymui žemų bei vidutinių sūkių diapazone pagerinti. Didesnė hidraulinė sankaba užtikrina geresnį valdymą lengviau spaudžiant svirtelę. Kompaktiškesnės plastikinės dalys ir mažesnių matmenų sėdynė suteikia didesnę judėjimo laisvę.

2021 m. laidos CRF450R patobulintas ir atnaujintas daugelyje sričių. Šios modernizacijos tema – „Tikslus posūkių atlikimas“. Patobulinus rėmą ir porėmį, motociklas visų pirma tapo 2 kg lengvesnis. Dėl pakoreguoto rėmo ir švytuoklės standumo balanso, patobulintos važiuoklės geometrijos, aukštesnės prošvaisos bei pakabos pakeitimų optimizuotos važiavimo charakteristikos atliekant posūkius. 2019 m. čempionato nugalėtojo Timo Gajserio patirtispadėjo sumažinti motociklininko nuovargį, kad ir mėgėjai, ir profesionalai galėtų visuomet pademonstruoti optimalų važiavimo laiką.

Variklis taip pat patobulintas panaudojant HRC praktines žinias ir pagrindinį dėmesį skiriant sukimo momentui žemų bei vidutinių sūkių diapazone. Į kitą vietą perkeltas dekompresorius, padidinta oro kameros talpa, atnaujintas droselinės sklendės korpusas ir pakeista išleidimo kanalų forma. Įrengtas naujas išmetimo vamzdis, vietoj dviejų duslintuvų panaudotas vienas.

Didesnės talpos hidraulinė sankaba užtikrina lengvesnį svirtelės veikimą. Iš kitų svorį mažinančių dalių minėtinas mažesnis degalų siurblys ir optimizuotas magnio cilindrų bloko galvutės dangtelis. Motociklininko patogumui taip pat panaudotos lengvesnės bei plonesnės plastikinės dalys ir įrengta mažesnė sėdynė (gale ji žemesnė). Šiuos kompleksinius pakeitimus užbaigia nauja, patraukli raudonos spalvos grafika.

Darbalaukio versija