GT maestro
Naujasis „Forza 750“ - GT segmento motorolerių viršūnė. Išskirtinė išvaizda, dinamiškas dviejų cilindrų variklis, dvigubi LED žibintai su dienos šviesomis, elektra valdomas priekinis stiklas - viskas, ko reikia elegantiškai judėti mieste, užmiestyje ar greitkelyje. Greičio palaikymo sistema dabar įdiegta standartinėje įrangoje. Modelyje naudojama tvari ir tvirta „Durabio“ medžiaga, iš kurios pagamintos nedažytos juodos korpuso detalės. Tai motoroleris, su kuriuo ilgai nesiskirsite.
Judėkite stilingai
Taip turi atrodyti liukso klasės GT motoroleris. Patobulinti priekiniai dvigubi LED žibintai geriau paskirsto šviesą, kad matytumėte kelią, o Jus pastebėtų pėstieji ir kiti eismo dalyviai. Žibintuose dabar įdiegta ir dienos šviesų sistema. Nors „Forza 750“ pasižymi sportinio motociklo galia, stabdymu ir valdymo savybėmis, jis komfortiškas ir praktiškas. Patogios erdvios grindys, daug vietos daiktams po sėdyne apšviestoje dėtuvėje ar daiktadėžėje, priekinis stiklas valdomas elektra. „Forza 750“ - tai aukščiausios klasės motoroleris.
Tvirti pranašumai
„Forza 750“ vadomas 8 vožtuvų SOHC dviejų cilindrų variklio, pasiekiančio 43kW galią esant 6,750 sūkių per minutę. Maksimalus sukimo momentas siekia net 69Nm - jį lengvai pasieksite tik ties 4,750 sūkių. Galia yra ten, kur jos reikia - optimalų sūkių diapazoną naudosite mieste ar išsukę į greitkelį. 13.2L kuro bakas leis nuvažiuoti 370km neužsukant į degalinę (kuro sąnaudos WMTC ciklu - 27.8km/L). Motoroleryje naudojama elektroninio akceleratoriaus sistema su skirtingais dimaniniškais režimais - STANDARD, SPORT, RAIN bei dviem USER parinktimis individualiems nustatymams. Patobulinome dvigubos sankabos transmisiją (DCT), kad motoroleris geriau judėtų iš vietos bei važiuojant nedideliu greičiu. Viskas, ko galite tikėtis iš GT klasės flagmano.
Amžinas judesys
Patobulinome ir praktines motorolerio savybes. Statmena vairavimo pozicija leidžia puikiai matyti į visas puses. Dėl plonesnių apdailos detalių padidėjo grindų plotas. Patogi sėdynė - tai, ko reikia visai dienai už vairo. Elektra valdomas priekinis stiklas dabar yra 25% platesnis. Jį galite nustatyti 120mm aukščio / posvyrio kampo intervale. Kai stiklas nuleistas, galite mėgautis sportišku vairavimu ir gaiviu oro pliūpsniu. Pakėlus stiklą apsaugosite save nuo vėjo bei sumažinsite oro pasipriešinimo keliamą triukšmą.