"„Honda“ motociklas „Monkey“ yra galbūt garsiausia praėjusio amžiaus 8-ojo dešimtmečio mados ikona, nors dienos šviesą jis išvydo dar 1961 metais. Iš pradžių jis buvo su 49 kub. cm tūrio varikliu ir skirtas vaikų pramogoms Tokijo atrakcionų parke „Tama Tech“. Jam išpopuliarėjus nuspręsta sukurti keliams pritaikytą versiją, kuri 1963 metais pirmiausia eksportuota į Ameriką ir Europą. Modelis išsiskyrė chromuotu baku, sulenkiamu vairu ir standžiai pritvirtintais 5 colių skersmens ratlankiais.
Jo populiarumą lėmė žavingas, abejingų nepaliekantis dizainas, mažyčiai matmenys ir lengvumas. Tokiu motociklu buvo labai smagu važinėtis po miestą. Iki 1969 metų jo ratai padidinti iki 8 colių, o nuo 1970-ųjų jis dar labiau išpopuliarėjo, nes sumontavus sparčiai nuimamas šakes, žmonės jį galėjo lengvai įsidėti į nedidelio automobilio bagažinę. Iki 1978 metų, kuriais „Monkey“ įkopė į populiarumo viršūnę, pakeistas motociklo stilius įrengiant lašo formos degalų baką. Šį modelį ypač pamėgo namelių ant ratų vairuotojai, kuriems reikėjo patogios transporto priemonės, kol namelis stovėdavo aikštelėje. Būtent tuo metu ir toje srityje šelmiškasis „Monkey“ pavergė milijonus širdžių. Šis modelis su trijų laipsnių pavarų dėže ir išcentrine sankaba (važiuoti buvo galima neturint įprastinio motociklo valdymo įgūdžių) tūkstančiams naujokų suteikė galimybę pirmąkart pajusti, ką reiškia pasukti variklinės dviratės transporto priemonės droselio rankeną.
Šį modelį vairuoti buvo taip smagu ir taip paprasta, kad jis, ko gero, motociklų koncepciją išpopuliarino plačiausiam visuomenės ratui nei bet kuris kitas motociklas. Storos padangos, nedidukas beždžioniškas vairas, mažytis degalų bakas ir didelė minkšta sėdynė – su niekuo nesupainiojamas ano meto „Monkey“ dizainas, kuris, kaip ir prisirišimas prie šio mažylio, laikui nepavaldus.
Be abejonės ikoniškasis mažasis „Honda“ motociklas šiuolaikiškai perdarytas. Jo stilius labai panašus į originalą, tačiau papildytas moderniais, aukščiausios klasės akcentais, kaip antai: USD šakės, du galiniai amortizatoriai, skystųjų kristalų prietaisų skydelio ekranas, pagal inercijos matavimo modulio (angl. IMU) duomenis veikianti ABS ir visos LED lemputės. 125 kub. cm tūrio oru aušinamas variklis išvysto 6,9 kW galią, o degalų vartojimo efektyvumo rodiklis yra 67 km/l. Motociklas su visais eksploataciniais skysčiais sveria vos 107 kg."