Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu.
PRIVĀTUMA POLITIKA
Judinkite lentelės turinį, kad būtų patogiau, paverskite mobilų įrenginį ant šono arba pasirinkite puslapio apačioje esančią darbastalio versiją ir žiūrėkite pilną vaizdą
Modelis
Galia (kW / AG)
Kaina EUR su PVM 21%
Mėnesinė įmoka *60 mėnesių/20% pradininė įmoka
2025 CRF1100L Africa Twin MT
75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
14 990
235
2025 CRF1100L Africa Twin DCT
75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
16 190
253
2025 CRF1100L Africa Twin MT Electronic Suspension
75kW/7 500min-1 (95/1/EC)
16 890
264
2025 CRF1100L Africa Twin DCT Electronic Suspension
Kuriant 2024 m. „CRF1100L Africa Twin“ modelį, didžiausias dėmesys skirtas pagrindinėms važiavimo bekele charakteristikoms ir kompaktiško lenktyninio motociklo stiliui. 2024 m. modelis komplektuojamas su patobulintu 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų varikliu (atlikti įsiurbimo, degimo ir išmetimo sistemų pakeitimai), kuris užtikrina didesnį sukimo momentą žemų bei vidutinių sūkių diapazone ir 7 proc. didesnį maksimalų sukimo momentą (iki 112 Nm); maksimali galia išliko nepakitusi – 75 kW.
Dabar siūlomos dvi versijos. „CRF1100L Africa Twin“ su standartine „Showa“ pakaba ir „CRF1100L Africa Twin ES“ su „Showa EERA™“ („Showa Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakaba. „Showa EERA™“ optimizuoja amortizavimo jėgą įvairiomis važiavimo sąlygomis ir leidžia reguliuoti galinių spyruoklių įtempimą važiuojant. „CRF1100L Africa Twin Es“, kaip ir jam giminingos sielos „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modelyje, kaip standartinė įranga taip pat montuojamas papildomas įkrovimo lizdas ir šildomos rankenos.
Abiem „Africa Twin“ versijoms būdingas patvarus plieninis rėmas, iš CRF450R perimta aliumininė švytuoklė, važiuoklės geometrija, pakabos eiga ir prošvaisa – visi šie elementai išliko tokie patys. Svarbi 2024 m. modelio naujiena – vietoj kamerinių padangų montuojamos bekamerės padangos, kurias lengviau suremontuoti, nes nereikia nuimti rato.
Be to, didesnį komfortą leidžiantis į tolimas keliones lemia prie atnaujinto ryškaus priekinio aptako tvirtinamas naujas didesnis priekinis skydas su penkiais nustatymais, kuris užtikrina maksimalų matomumą kelio priekyje arba efektyvesnę apsaugą nuo vėjo (priklausomai nuo vairuotojo pageidavimų).
Šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU) kontroliuoja ne tik septynių lygių HSTC sistemą, bet ir trijų lygių priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą, ABS atliekant posūkius sistemą (su bekelės režimu), galinio rato pakėlimo sistemą ir posūkių aptikimo sistemą versijoje su DCT. Siūlomi keturi numatytieji važiavimo režimai: URBAN, TOUR, GRAVEL ir OFF-ROAD.
Specialiai pritaikyta važiavimo padėtis – plona sėdynė ir aukštai įrengtos vairo rankenos – suteikia vairuotojui visapusiškos kontrolės pojūtį. Dvigubi LED dienos žibintai (DRL) užtikrina optimalų matomumą ir kartu didesnį saugos lygį. Taip pat minėtina kaip standartinė įranga komplektuojama pastovaus greičio palaikymo sistema. Spalvotas daugiafunkcis 6,5 colio TFT jutiklinis ekranas (MID) suteikia prieigą prie motociklo sistemų, taip pat palaiko „Apple CarPlay®“, „Android Auto®“ ir „Bluetooth“ ryšio funkcijas.
Į 2024 m. „CRF1100L Africa Twin“ spalvų paletę bus įtraukti trys variantai (visi išsiskiria ryškia „kalnų“ grafika):
„Grand Prix Red“
„Matt Ballistic Black Metallic“
„Pearl Glare White Tricolour“ (siūloma tik „CRF1100L Africa Twin ES“ versijai)