„CMX1100 Rebel“ – XXI a. „bobber“ tipo dvejopos paskirties motociklas, pasižymintis paprastu stiliumi, apie kurį iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Jis sukurtas ramioms kelionėms, tačiau kartu yra pasirengęs padovanoti jaudinančių potyrių skriejant vingiuotais keliais. Šias galimybes atveria našus ir charakteringas 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis, išsiskiriantis itin dideliu sukimo momentu žemų ir vidutinių sūkių diapazone.
2023 m. asortimentą papildys speciali „Touring“ versija – „CMX1100T Rebel“. T raidė yra žodžio „Touring“ santrumpa. „CMX1100T Rebel“ – patogesnis ir praktiškesnis modelis, pritaikytas tolimesnėms kelionėms. Komfortą užtikrina naujas specialiai sukurtas priekinis aptakas ir stiklas, kurie daug efektyviau apsaugo nuo kritulių. Iš praktiškų sprendimų minėtini nauji į viršų atverčiami kieti šoniniai krepšiai, kurie puikiai dera prie bendro stiliaus (jų talpa siekia 35 l).
Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 223 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes. Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.
Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis. Jo formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę. Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.
Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.