Naujas dvigubas aliuminio rėmas
Kruopščiai pritaikėme rėmo standumą pagal gamyklinės „Honda“ komandos nustatymus, siekdami padidinti greitį posūkiuose važiuojant nelygia trasa ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.
Naujos 49mm „Showa“ USD šakės
Nauji viršutiniai ir apatiniai jungai, vairo stiebas ir ašis; nauji šakių išoriniai vamzdžiai. Konstrukcija atnaujinta, jog perteiktų 250 specifikacijos amortizavimą nuo pat pirmojo judesio.
Patobulintas 249.4cc DOHC variklis
Daugiau tiesioginio oro srauto ir tiesesnis išmetimas pagerina greitėjimą nuo nedidelio greičio; optimalus galios pojūtis vidutiniuose ir aukštuose sūkiuose. Nauja alkūninio veleno konstrukcija leidžia jį greičiau išsukti.
3 lygių Honda sukibimo kontrolė (HSTC)
Padidinkite sukibimą. HSTC antipraslydimo kontrolės sistemą galite nustatyti lengvam, vidutiniam ar intensyviam intervencijos lygiui priklausomai nuo trasos paviršiaus. Sistemą galite ir visai išjungti.
Nauja HRC specifikacijos priekinė stabdžių apkaba
Nauja priekinė dviejų stūmoklių stabdžių apkaba - tiesiai iš mūsų lenktyninių motociklų. Ji atspari karščiui, svirties laisvumas sumažintas 57%, o korpusas yra standesnis.
3 variklio režimų parinkčių mygtukas (EMSB)
Pasirinkite variklio charakterį, kuris labiausiai jums tinka. Pirma parinktis nuosekliai perteikia galią ir sūkius. Antra parinktis sušvelnina galios perdavima. Trečia parinktis perduoda maksimalų galios smūgį.
3 lygių HRC starto valdiklis
Pasinaudokite pranašumu. Pirmas lygmuo nustato startą ties 8,000 sūkių ir yra skirtas startuoti purve. 8,500 sūkių nustatymas yra skirtas sausai trasai. Trečias lygmuo startuoja nuo 9,500 ir yra skirtas patyrusiems motociklininkams.