Pridėta 22.05.2025
„Honda“ pasiekė 500 milijonų pagamintų vidaus degimo varikliais ar elektra varomų motociklų ribą. Ši riba* pasiekta praėjus 76 metams, kai 1949 m. įmonė pradėjo serijinę motociklų gamybą su „Dream D-Type“ modeliu. 500-milijoniniu motociklu tapo „Activa“ modelis, pagamintas „Honda Motorcycle and Scooter India Private Limited“ (HMSI) gamykloje Vitalapure, Indijoje.
Nuo bendrovės įkūrimo 1948 metais, atsižvelgdama į skirtingus klientų poreikius įvairiose šalyse ir pasaulio regionuose, „Honda“ gamina produktus bei teikia paslaugas, remdamasi įsitikinimu, jog „technologijų tikslas - palengvinti žmonių gyvenimą“.
1963 m. „Honda“ pradėjo serijinę motociklų gamybą Belgijoje - tai buvo pirmoji bendrovės gamybos bazė už Japonijos ribų. Nuo to laiko įmonė plėtė savo padalinių tinklą visame pasaulyje, vadovaudamasi filosofija „gaminti arčiau klientų; ten, kur yra paklausa“.
1997 metais „Honda“ pasiekė 100 milijonų pagamintų motociklų ribą. 200 milijonų bendrovė perkopė 2008-aisiais, 300 milijonų - 2014 metais. 2018 m. „Honda“ metinės gamybos apimtys pirmąkart peržengė 20 milijonų vienetų (palyginti, 2019 metais pasauliniai visų motociklų gamintojų metiniai gamybos pajėgumai sudarė 40 milijonų per metus). Nors dėl COVID-19 pandemijos 2020 m. motociklų gamyba laikinai sumažėjo, paklausa nuosekliai augo visame pasaulyje ir pasiekė priešpandeminį lygį. Greta modelių su vidaus degimo varikliais, 2024 metais „Honda“ itin didelį dėmesį skyrė elektra varomų dviračių transporto priemonių modelių kūrimui bei pristatymui.
Šiandien „Honda“ modelių gama apima itin platų motociklų spektrą - nuo kasdienėms kelionėms ar ilgesnėms ekspedicijoms skirtų modelių, iki elektrinių transporto priemonių. Bendrovė motociklus gamina 23 šalyse, 37 gamybos įmonėse, o metinės gamybos apimtys viršija 20 milijonų vienetų. „Honda“ produktai ir paslaugos klientus visame pasaulyje pasiekia per išvystytą daugiau nei 30.000 „Honda“ atstovų tinklą.
„Honda“ ir toliau stiprins pozicijas motociklų rinkoje, kurdama naujus patrauklius produktus, didindama verslo efektyvumą, siekdama anglies neutralumo tikslų, elektrifikuodama savo modelius bei įgyvendindama savo viziją „dovanoti žmonės judėjimo laisvę ir džiaugsmą“.
„Honda Motor Co., Ltd.“ prezidentas ir atstovaujantysis direktorius Toshihiro Mibe.
„Nuo motociklų prasidėjo „Honda“ istorija. Tai yra kertinė globalaus „Honda“ verslo dalis. Per daugelį metų, motociklų segmente pelnėme klientų pasitikėjimą, kuris leido pasiekti 500 milijonų pagamintų motociklų ribą. Noriu padėkoti mūsų klientams, partneriams ir darbuotojams, prisidėjusių prie šio pasiekimo. „Honda“ ir toliau sieks teikti judėjimo džiaugsmą ir laisvę viso pasaulio gyventojams“
Istoriniai pasiekimai:
1948 – Įkurta „Honda Motor Co., Ltd.“
1949 – Pirmasis „nuo nulio“ sukurtas motociklo modelis „Dream D-Type“
1958 – Pirmasis „Super Cub“ serijos modelis C100
1959 – „Honda“ tampa didžiausiu pasaulio motociklų gamintoju
1963 – Motociklų gamyba pradėta Belgijoje (pirmoji pilna motociklų gamykla už Japonijos ribų)
1967 – Motociklų gamyba pradėta Tailande
1968 – Pasaulinė gamyba pasiekia 10 milijonų vienetų
1969 – Pradedama prekyba CB750 modeliu
1971 – Motociklų gamyba pradėta Indonezijoje ir Italijoje
1975 – Pradedama prekyba „Gold Wing“ modeliu
1976 – Motociklų gamyba pradėta Brazilijoje
1979 – Motociklų gamyba pradėta JAV
1980 – Motociklų gamyba pradėta Nigerijoje
1984 – „Honda“ pasiekia 50 milijonų pagamintų motociklų ribą
1986 – Modelių gamą papildo XRV650 „Africa Twin“
1992 – Motociklų gamyba pradėta Kinijoje
1992 – Pradedama prekyba CBR900RR „Fireblade“ modeliu
1997 – Motociklų gamyba pradėta Vietname; „Honda“ pagamina 100-milijoninį motociklą
2001 – Motociklų gamyba pradėta Indijoje
2001 – „Hornet 600“ tampa pirmuoju didesnio darbo tūrio motociklu, gaminamu už Japonijos ribų
2004 – Metinės „Honda“ motociklų gamybos apimtys pirmą kartą viršija 10 milijonų vienetų
2005 – „Honda“ GL1800 „Gold Wing“ modelyje pristatoma pirmoji pasaulyje motociklams skirta oro pagalvė.
2008 – „Honda“ pasiekia 200 milijonų pagamintų motociklų ribą
2009 – VFR1200F pristatytas Tokijo automobilių parodoje – pirmasis pasaulyje motociklas su dvigubu sankabos mechanizmu
2013 – Motociklų gamyba pradėta Bangladeše
2014 – „Honda“ pasiekia 300 milijonų pagamintų motociklų ribą
2014 – „Honda Super Cub“ tampa daugiausiai gaminamu motociklu pasaulyje (87 milijonai parduotų vienetų; 160 šalių)
2018 – Metinė gamyba pirmą kartą viršija 20 milijonų vienetų
2019 – „Honda“ pasiekia 400 milijonų pagamintų motociklų ribą
2022 – „Honda“ pradeda elektrifikacijos kelionę Europoje su EM1e motoroleriu, naudojančiu „Honda“ Mobile Power Pack e: (MPP) technologiją
2022 – „Fireblade“ modelis švenčia 25-ąjį jubiliejų
2023 – „Honda“ pristato „E-Clutch“ elektroninės sankabos technologiją
2024 – „Honda“ pristato koncepcinį pirmąjį pilno dydžio EV FUN modelį ir naują V3 koncepcijos variklį su unikaliu elektriniu kompresoriumi
2025 – „Honda“ pasiekia 500 milijonų pagamintų motociklų ribą
2025 – „Gold Wing“ švenčia 50-ąsias metines
„Honda“ pasaulinių motociklų gamybos vietų įkūrimas
1963 Belgija
1967 Tailandas
1971 Indonezija
1976 Brazilija
1976 Italija
1979 Šiaurės Amerika
1980 Nigerija
1986 Ispanija
1992 Kinija
1997 Vietnama
2001 Indija
2007 Peru
2013 Bangladešas
2013 Kenija
* „Honda“ duomenimis
Atgal