PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal PRIVATUMO POLITIKA.

TRX520FA6

- Visiškai naujas, sukurtas kompiuterinės programos, dvigubo lizdo plieninis rėmas tapo kietesnis (iki 20 procentų), o mažesnis svoris užtikrina tolygesnį valdymą ir lygesnį važiavimą.
- Nauja priekinė ir galinė pakaba yra 185 mm ilgesnės eigos ir suderinti amortizatoriai užtikrina komfortišką važiavimą ir tikslų valdymą.
- Foreman TraxLok 2WD/4WD perjungimo sistema dabar turi tris darbo režimus: 2WD; 4WD su TraxLok sukimui jautriu priekinė diferencialu; ir naują 4WD darbo režimą su priekinės ašies užraktu, užtikrinančiu puikų važiavimą.
- Naujoji sistema TraxLok turi taip pat Speed Override režimą, kuris aktyvuojamas užrakinus priekinę ašį ir sudėtingomis sąlygomis, pavyzdžiui, giliame purve, leidžia ratams judėti didesniu greičiu.
- Padidinta priekinio (40 kg) ir galinio (80 kg) bagažo rėmo keliamoji galia.
- Didelės galios 600 kg prikabinimo įtaisas.
- Dvejopa priekinių žibintų sistema dabar yra naujos konfigūracijos ir turi 35 vatų lemputes, kas užtikrina efektyvesnį šviesos paskirstymą ir geresnį matomumą tamsoje.
- Galingas skysčiu aušinamas vieno cilindro 518 cm3  OHV keturtaktis variklis sumontuotas išilgai rėmo, kas leidžia sulyginti pavaros veleną su priekiniais ir galiniais ratais ir užtikrina efektyvesnį ašių veikimą.
- Nauja cilindro galvutės konfigūracija daro variklį labai kompaktišką ir suteikia didesnę prošvaisą bei užtikrina labai gerą variklio pajėgumą visais sūkiais.
- Padidintos galios ir žemo apsukų taško automatinė sankaba užtikrina puikų valdymą ir gerą krovinio vežimo pajėgumą.
- Nauja elektroninio kuro įpurškimo sistema Programmed Fuel Injection (PGM-FI) konfigūracija užtikrina tolygesnį galios paskirstymą ir judrumą bei variklis taupo daugiau degalų, nepriklausomai nuo darbo režimo.
- Automatinė DCT transmisija su Drive/Low režimais. Be to, mašina turi originalią „Honda“ pavarų perjungimo sistemą Electric Shift Program (ESP), kuri leidžia perjungti pavaras lengvu mygtuko ant vairo paspaudimu.
- Nerūdijančio plieno išmetimo sistema turi USDA kokybės kibirkščių gaudiklį/ duslintuvą, užtikrinančius tylų veikimą be priežiūros poreikio ilgalaikio veikimo metu.
- Išankstinis pakabos standumo nustatymas leidžia visus pakabos amortizatorius nustatyti pagal skirtingas apkrovas ir vairavimo sąlygas.
- Nepriklausoma užpakalinė pakaba.
- Naujos ašies šakutės gumos įvorės padidina važiavimo komfortą, važiuojant nedideliu greičiu, ir turi ilgesnį naudojimo resursą.
- Visiškai naujas, vientisas suformuotas bako/ šoninis dangčio blokas užtikrina lengvą prieinamumą (nereikia naudoti įrankių), atliekant techninės priežiūros darbus.
- Nauji, žinovų stiliaus išvaizdos elementai taip pat užtikrina geresnę apsaugą nuo purvo ir vandens.
- Naujoviškas vairo sistemos elektrinis stiprintuvas Electric Power Steering (EPS) — yra tik EPS modeliuose.
- Nauja, trijų taškų nustatymo EPS sistema daro visą vairavimo sistemą daro visą vairavimo pavara užtikrina sklandesnę ir užtikrina tikslesnį valdymą.
- Iki 481 vatų padidėjusi kintamosios srovės generatoriaus galia leidžia maitinti daugiau elektros įrenginių.
- Naujas daviklių blokas turi papildomų funkcijų, tokių kaip priminimas apie priežiūrą, kad priežiūrą visada būtų atlikta laiku.
- Viršutinis vietos apšvietimas dabar yra atskiras nuo žibintų ir vežant krovinį priekyje – išjungiamas.
- Naujas kuro siurblys įkvėptas „Honda“ automobilių pramonės. Siekiant geresnės šiluminės izoliacijos ir ilgesnio filtrų naudojimo resurso, kuro siurblys įrengtas bako viduje.
- Naujos varomojo veleno galų plastiko dangos tarnauja ilgiau ir yra labiau atsparios.
- Nauji, uždari lanksto guoliai yra ilgesnio naudojimo resurso.
- Siekiant užtikrinti didesnį komfortą, motociklininko padėties „trikampis“ ergonomiškesnis.
- Motociklininko komfortą didina 20 mm storesnis ir minkštesnis balno vidus.
- Hidrauliniai dvigubi diskiniai stabdžiai ir galiniai uždari būgniniai stabdžiai užtikrina veiksmingą stabdymą.
- Sintetinė danga visu ilgiu sudaro vieną visumą su priekiniais buferiais.
- Iki 190 mm didesnė prošvaisa.

Darbalaukio versija