Pridėta 30.10.2025
„Honda“ pristatė savo iki šiol didžiausią drabužių kolekciją, kuri sujungia motociklų kultūrą ir šiuolaikinį gyvenimo būdą. Naujoji, iš 80 gaminių sudaryta kolekcija apima šešias skirtingas linijas ir savo viešą debiutą surengs EICMA 2025 motociklų parodoje Milane, lapkričio 4 dieną.
Naujosios kolekcijos atspindi turtingą „Honda“ istoriją ir inovacijų dvasią, pristatydamos tiek lenktynių įkvėptus, tiek elegantiškus kasdienius drabužius. Iš viso kolekcijoje yra 108 gaminiai, siūlantys motociklų entuziastams ir prekės ženklo gerbėjams pilną garderobą, kuris derina funkcionalumą, kokybę ir stilių.
Pasak „Honda“ atstovų, šis plėtros žingsnis žymi naują etapą įmonės drabužių programoje. Jei iki šiol buvo siūlomos dvi pagrindinės linijos, dabar šešių kolekcijų derinys sukuria tiltą tarp techninio meistriškumo ir šiuolaikinės mados.
Šešios kolekcijos – viena „Honda“ dvasia
Honda Vintage – klasikinio lenktynių stiliaus šiuolaikinė interpretacija, perteikianti laisvės ir energijos pojūtį.
Honda Classical Heritage – nesenstanti elegancija ir rafinuota kokybė, sukurta tiems, kurie vertina stilių kiekvienoje detalėje.
Honda Racing – dinamiška linija, įkvėpta HRC lenktynių paveldo, išsiskirianti sportišku dizainu ir drąsiomis formomis.
Honda Tribute – pagarba legendiniams modeliams, tokiems kaip Africa Twin, Monkey, X-ADV ir Super Cub.
Honda Urban Fun – žaisminga ir gyvybinga kolekcija, atspindinti „Honda“ džiaugsmą, kūrybiškumą ir jaunatvišką energiją.
Honda Wing – funkcionali ir stilinga linija, jungianti kasdienį patogumą su nepriekaištinga „Honda“ kokybe.
Kiekviena kolekcija siūlo unikalų požiūrį į motociklininko gyvenimo būdą – tiek kelyje, tiek mieste ar laisvalaikiu.
Pasak „Honda“ atstovų, ši nauja kolekcija simbolizuoja tą pačią inovacijų ir aistros dvasią, kuri apibrėžia įmonės inžinerinius pasiekimus.
„Mūsų tikslas – sujungti laisvės pojūtį, kurį suteikia motociklo važiavimas, su kasdieniu stiliumi – kad Honda dvasia lydėtų tave visur,“ – teigiama bendrovės pranešime.
Naujoji drabužių kolekcija pasirodys oficialiose „Honda“ atstovybėse 2026 m. kovo mėnesį, atverdama naują skyrių „Honda“ kaip pasaulinio gyvenimo būdo prekės ženklo istorijoje.
Atgal