Kalnai šaukia
Dėl geriausios savo klasėje galios ir sukimo momento, XL750 „Transalp“ tapo adventure stiliaus kelionių motociklu legenda. Patobulinta pakaba leidžia lengvai valdyti motociklą važiuojant plentu bei užtikrintai jaustis bekelėje. Atnaujinta motociklo išvaizda, kurios pažiba - naujo dizaino, galingesnis dvigubas LED žibintas. Naujas iš „Durabio“ medžiagos pagamintas itin skaidrus priekinis stiklas. Patobulintas oro srauto valdymas ir aerodinaminės detalės dabar geriau apsaugo vairuotoją nuo vėjo. Pridėkime naują 5 colių TFT prietaisų skydelį su „Honda RoadSync“ telefono sąsaja. Liko tik vienas klausimas. Kaip toli norite keliauti?
Variklis ir galia
Galia ir sukimo momentas kiekvienai išvykai
Žinoma, techniniai duomenys traukia dėmesį. 67.5 kW galia ir 75 Nm sukimo momentas atrodo įspūdingai. Tačiau iškart pajusite kaip sumaniai 755cc 8V dviejų paralelinių cilindrų variklis šiuos skaičius perduoda asfaltui. Mūsų patobulinta oro įsiurbimo sistema padidina trauką žemuose ir vidutiniuose sūkiuose. Cilindrams panaudota aukštos kokybės Ni-SiC danga, kuri sumažina trintį ir padidina galią aukštuose sūkiuose. Žvyro trasoje, atvirame kelyje, mieste, dviese ir pilnai pasikrovę - variklis universaliai priderintas, kad atlieptų į Jūsų kelionės poreikius.
Išvaizda
Sukurtas būti tvirtas
„Transalp“ dizaina kūrėme, kad jis būtų tobulas Jūsų nuotykių palydovas, kad ir kur kelias Jus nuvestų. Tai kryptingas dizainas - be bereikalingų priedų ir pertekliaus. Sukurtas būti tvirtas. Tad jei sukiojatės mieste, ryjate kilometrus greitkelyje ar ieškote dar nepramintų takų bekelėje, įvertinsite kompaktiškas vidurinės dalies proporcijas ir naujus elementus, apsaugančius nuo vėjo. Žinoma, naujo priekinio žibinto dizainas atkreipia dėmesį. Jį kūrėme pagal legendinio „Africa Twin“ stilių. „Transalp“ apdailą papildėme naujais grafikos elementais.
Komfortas
Nuo perėjos mieste iki kalnų perėjos
Tai motociklas ilgoms kelionėms - dviese. Tad komfortas - itin svarbu. 850mm aukštyje įrengta sėdynė ir 210 kg motociklo svoris leidžia lengvai valdyti motociklą net judant pėsčiojo greičiu. Vairuojant galite atsipalaiduoti, nors sėdėsena statmena. Iš vairuotojo pozicijos puikiai matote į visas puses. Patobulinome pakabos slopinimo parametrus priekyje ir gale, kad išlaikytume važiavimo komfortą, bet kartu padėtume stabiliau važiuoti nelygia danga. Iš „Durabio“ medžiagos pagamintame priekiniame stikle įrengėme ortakį, pagerinantį oro srautą važiuojant dideliu greičiu. Viršutinio aptako struktūra buvo patobulinta siekiant didesnio manevringumo.
Valdymo technologijos
Pasirinkimas Jūsų
Keturi standartiniai važiavimo nustatymai - Gravel, Sport, Standard ir Rain - leidžia lengvai ir greitai prisitaikyti prie kintančių kelio sąlygų ir keisti variklio galios, stabdymo varikliu, „Honda Selectable Torque Control“ (HSTC), „Wheelie Control“ bei ABS sistemų intervencijos lygmenį. User režimas leidžia kiekvienos sistemos parametrus keisti pagal save (pavyzdžiui, visiškai išjungti galinį ABS važiuojant bekele). Nustatymai keičiami intuityviame 5 colių TFT prietaisų skydelyje, naudojant 4 krypčių svirtelę. „Honda RoadSync“ telefono sąsaja leidžia likti prisijungus kai važiuojate. Avarinio stabdymo įspėjimo sistema (ESS) įspėja kitus eismo dalyvius, kai staigiai stabdote.