CRF450 RALLY įkvėpta paslanki apsauga nuo vėjo
Paslanki apsauga nuo vėjo sukurta naudojant lenktyninio CRF450 RALLY modelio komponentus. Priekinė dalis ir šoniniai gaubtai atnaujinti, kad geriau apsaugotų vairuotoją bet kokiu oru.
Didesnė kuro bako talpa
Kuro bako talpa padidėjo 2.7 L - iki 12.8 litro (su 1.6 L rezervu). Nuvažiuojamą atstumą tai padidino net 400 kilometrų. Kitaip nei daugelyje bekelės motociklų, kuro bako dangtelis neišsipurvina, tad kurą paprasčiau papildyti.
Asimetriniai LED žibintai
Veriantys dvigubi LED žibintai užtikriną puikų matomumą kelyje ir bekelėje. Posūkių žibintai taip pat LED.
Didesnio tūrio DOHC 4V vieno cilindro variklis su praslystančia sankaba
Didesnis darbo tūris leidžia išvystyti 26 Nm sukimo momentą bei pasiekti 20.1 kW galią. Variklį papildo praslystančios sankabos ir sankabos asistento sistema, kuri neleidžia „užkirsti“ galinio rato greitai jungiant žemesnes pavaras ar staigiai stabdant.
Mažesnis svoris, didesnė prošvaisa, aukštos kokybės „Showa“ pakaba
Įdiegta nauja aliumininė galinė svirtis. Naujas rėmo dizainas. Tai leido motociklo svorį sumažinti 4 kg. Motociklo prošvaisa padidėjo 5 mm, iki 275 mm. Ilgos eigos „Showa“ 43 mm USD šakės ir galiniai amortizatoriai užtikrina puikias valdymo savybes bei greitą pakabos reakciją.
Plaukiojantis priekinis stabdžio diskas su ABS
Galinga stabdymo jėga ant bet kokio paviršiaus. Dviejų stūmoklių priekinė apkaba stabdo 296 mm banguotą stabdžių diską. Važiuojant bekele galite atjungti galinio stabdžio ABS sistemą.
Ratai pritaikyti nuotykiams
Stilingi juodi alumito 21/18 colių priekiniai ir galiniai ratlankiai apauti dvigubos paskirties padangomis. Ant ratlankių galima montuoti ir labiau važiavimui bekele pritaikytas enduro stiliaus padangas.