Naujas dvigubas aliuminio rėmas
Kruopščiai pritaikėme rėmo standumą pagal gamyklinės „Honda“ komandos nustatymus, siekdami padidinti greitį posūkiuose važiuojant nelygia trasa, ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.
Naujos 49mm „Showa“ USD šakės
Spyruoklinės šakės turi naują išorinį korpusą, naujas jungtis, valdymo stiebą ir ašies fiksatorius - tam, kad susidorotų su didele apkrova važiuojant sudėtingomis sąlygomis.
Naujas „Showa“ galinis amortizatorius su „Pro-Link“
Sukurtas naujai modelio pakabai, galinis amortizatorius pritaikytas reaguoti bet kuriame suspaudimo rėžyje. Jis veikia per 11% standesnę „Pro-Link“ struktūrą, pritaikytą sklandžiam smūgių valdymui.
Patobulintas 449.7cc keturių vožtuvų Unicam variklis
Didesnis tiesioginis oro srauto įsiurbimas leidžia greičiau išvažiuoti iš lėtų posūkių. Be to, dabar daugiau pikinės galios palaikyti sukibimą. 100mm ilgesnis išmetimo vamzdis pageriną valdymą vidutiniuose sūkiuose.
Naujas HRC specifikacijos priekinė stabdžių apkaba
Nauja priekinė dviejų stūmoklių stabdžių apkaba - tiesiai iš mūsų lenktyninių motociklų. Ji atspari karščiui, svirties laisvumas sumažintas 57%, o korpusas yra standesnis.
3 variklio režimų parinkčių mygtukas (EMSB)
Pasirinkite variklio charakterį, kuris labiausiai jums tinka. Naudojant 3 režimų EMSB mygtuką, galite rinktis tarp nuoseklaus galios ir sūkių perdavimo, nuosaikesnio režimo skirto slidaus purvo sąlygoms ar maksimalios galios važiuojant per gilų smėlį.
3 lygių HRC starto valdiklis
Startuokite tobulai. Nustatykite starto tašką ties 8,000, 8,500 ar 9,500 sūkių per minutę, priklausomai nuo trasos sąlygų ir jūsų poreikių.
3 lygių Honda antipraslydimo kontrolė (HSTC)
Padidinkite sukibimą. HSTC antipraslydimo kontrolės sistemą galite nustatyti lengvam, vidutiniam ar intensyviam intervencijos lygiui priklausomai nuo trasos paviršiaus. Sistemą galite ir visai išjungti.