Motociklai
Supersport
Touring
Street
Custom
Adventure

 Populiarus CBR600RR modelis turi įspūdingą, sunkiu darbu pelnytą lenktyninį stažą. Nuo 2003 iki 2008 m. šis pilotuojamas motociklas skynė pergalę po pergalės „FIM World Super Sports“ čempionate, o 2010 m., 2012 m. ir 2014 m. pakartojo tą patį. 2012–2016 m. jis laimėjo „Asia Road Racing“ čempionatą, o 2003–2011 m. ir 2013 m., 2014 m., 2016 m. ir 2019 m. – „All-Japan Road Race“ čempionatą ST600 klasėje. Nuo 2010 iki 2018 m. jo variklis taip pat buvo naudojamas „Moto2“ lenktynėse.
 
2017 m. pradžioje 600RR pasitraukė iš „Honda“ Europos prekybos salonų, nes supersportinius motociklus vis labiau į nuošalę stūmė populiarėjantys „naked“ tipo ir turistiniai modeliai. Per pastaruosius metus vidutinio svorio sportinių modelių kategorija atgijo ir 2021 m. modelis buvo vėl pristatytas Japonijoje ir Tailande.
 
Dabar metas pačiam tikriausiam iš visų keliais važinėti įteisintų sportinių motociklų sugrįžti į Europą. „MotoGP“ įkvėpta pažangiausia elektronika ir aerodinamika pasižymintis naujasis 2024 m. CBR600RR modelis – retas nuostabus kūrinys. Tai tikras keturių cilindrų stebuklas laisvai didinant apsukas. Jam nėra lygių.
 
Jis pasirengęs brėžti elegantiškas linijas atvirame kelyje ir uždaroje trasoje. Tokios vairavimo patirties negali suteikti joks kitas motociklas.
 

 

„HRC Race“ komplektas

 

CBR600RR siūlomas specialiai HRC sukurtas lenktyninis komplektas, kurį sudarantys elementai padidina variklio našumą, pagerina manaveringumą ir sukibimą atliekant posūkius, taip pat sumažina svorį. Galima įsigyti visą komplektą (jis skirtas naudoti tik trasoje) – visi su kelių eismo saugumu susiję elementai tvarkingai išimami ir pakeičiami HRC komplekto dalimis, įskaitant elektroninį valdymo bloką, laidų pynę, cilindrų bloko galvutės tarpiklį, didelį radiatorių, lenktyninę išmetamųjų dujų sistemą, priekinę / galinę pakabą ir stabdžių diskus.