Motociklai
Big Scooters
Touring
Naked
Custom
Adventure

Esminis ir paprastas

2021 m. pasirodys didesnis ir dar išraiškingesnis „CMX500 Rebel“ brolis – „CMX1100 Rebel“. Jis perims visas pagrindines mažesniojo motociklo unikalumą lemiančias savybes, bus daug galingesnis, ryškesnio charakterio ir apginkluotas pažangiausiomis „Honda“ technologijomis. Tai bus ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių variantų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.

Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 223 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes. Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.

Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis. Jo formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę. Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.

Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.