Motociklai
Supersport
Touring
Naked
Custom
Adventure

"CBR500R ABS"

Tiems motosporto draugams, kurie išaugę iš 125-ių ar turi A2 kategorijos vairuotojo pažymėjimą, 2 cilindrų CBR500R modelis su ištisine danga - geras būdas sužinoti, koks yra didelis sportinis motociklas. Tačiau jis sudomins ir patyrusius motosporto draugus, kurie ieško alternatyvos didesniems sportiniams motociklams.Greitas, ekonomiškas, prieinamas ir jaudinantis CBR500R yra idealus įžanginis žodis į didžiųjų sportinių motociklų pasaulį. Šis motociklas siūlo motociklų aukšto lygio kokybės konstrukcijos ir nuosavybės malonumą , kuris truks ilgai.
Sėdėjimo padėtis ant CBR500R sėdynės yra sportinė, bet ne per agresyvi, kad apsunkintų kasdienėse kelionėse mieste ar keliaujant kalnų keliais.

Itin populiarios „Honda“ trijulės – CB500F, CBR500R ir CB500X – 2022 m. versijos pasirodys su patobulintu varikliu ir važiuokle. Dėl šių atnaujinimų jie taps dar patrauklesni tiek naujiems, tiek patyrusiems motociklininkams.
Pagrindinis naujos priekinės dalies konstrukcijos elementas – iš vidutinio svorio keturių cilindrų CB650R ir CBR650R modelių perimtos naujos „Showa“ 41 mm SFF-BP USD šakės, pagerinančios valdymą ir važiavimo kokybę. Kartu su jomis CB500F ir CBR500R modeliuose dabar komplektuojami lengvesni aliumininiai ratlankiai su Y formos stipinais ir nauji dvigubi banguoti 296 mm priekiniai diskai bei radialiniai „Nissin“ suportai.
Visi trys patrauklūs ir ekonomiški motociklai komplektuojami su nauja lengvesne švytuokle, pasižyminčia ne tik didesniu sukamuoju standumu, bet ir didesniu šoniniu lankstumu, kad būtų užtikrintas lengvesnis valdymas ir sklandžiau įveikiami posūkiai. Kaip ir anksčiau, kiekvieną modelį varantis gyvybingas 500 cm³ variklis išvysto 35 kW siekiančią maksimalią galią, leistiną turintiems A2 kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Tačiau 2022 m. variklis išsiskiria naujais programuojamos degalų įpurškimo sistemos (PGM-FI) nustatymais, kurie dar labiau pagerina sukimo momentą ir bendrą važiavimo charakterį.