Honda Adventure CRF1100L Africa Twin Adv Sports

Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

„Africa Twin“ patobulėjo. „Africa Twin“ ir jo giminaitis „Adventure Sports“ buvo visapusiškai modernizuoti: lengvesni, galingesni, apginkluoti pažangiausiomis technologijomis ir įgiję individualesnį charakterį jie yra iš pagrindų pasirengę tikriems nuotykiams – nuo žygių bekele iki tarpžemyninio maratono.

Rėmas ir variklis

2019 m. Europos rinkoje pasirodysiantis „Africa Twin“ dabar varomas 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (ankstesnė versija buvo 998 cm³ darbinio tūrio), kuris atitinka „Euro5“ standartą. Įvairūs variklio patobulinimai, įskaitant pakeistą vožtuvo pakėlimo aukštį, aliuminines cilindrų įvores ir naują išmetimo reguliavimo vožtuvą, užtikrina dar didesnį našumą. Be to, variklis atitinka naujus griežtus 2020 m. „Euro5“ standarto reikalavimus. Maksimali galia padidėjo 7 proc. (iki 75 kW esant 7500 aps./min.), o maksimalus sukimo momentas – 6 proc. (iki 105 Nm esant 6250 aps./min.). Nors šie variklio rodikliai ir padidėjo, tačiau jam būdingas sklandus galios ir sukimo momento perdavimas bei išskirtinis skleidžiamas garsas nepasikeitė.

Galios agregatas pritvirtintas varžtais prie naujo rėmo su aliumininiu porėmiu, o ne privirintas prie pagrindinio rėmo. Dėl naujos lengvesnės aliumininės švytuoklės, kurios konstrukcija yra tokia pati, kaip ir „CRF450R“ krosinio motociklo švytuoklės, užtikrinamas didesnis galinio rato sukibimas ir važiavimo komfortas.

Elektronika ir prietaisų skydelis

Platų elektroninės įrangos, kurią valdo naujas šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos, tokios kaip pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizacijos sistemos. Galimi šeši važiavimo režimai – keturi siūlo įvairioms važiavimo sąlygoms pritaikytus galios, stabdymo varikliu ir ABS charakteristikų lygius („Tour“, „Urban“, „Gravel“ ir „Off-road“), o du naudotojo režimai leidžia motociklininkui pasirinkti savo norimus šių parametrų derinius.

„CRF1100L Africa Twin“ kaip standartinė įranga komplektuojamas 6,5 colio TFT daugiafunkcis jutiklinis ekranas. Patogiame naudoti, aptakiame ir ploname įrenginyje motociklininkas gali pasirinkti norimą rodomos informacijos lygį. Informacija ekrane pateikiama aiškiai ir lakoniškai – ji lengvai suprantama bet kuriuo paros metu. TFT jutiklinis ekranas taip pat suderinamas su programėle „Apple Carplay®“, todėl motociklininkas gali sekti nuorodas, kalbėtis telefonu, susirašinėti trumposiomis žinutėmis arba klausytis muzikos naudodamasis telefone esančiomis programėlėmis.

„CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“

Dabar tokią pat sėdėjimo padėtį („motociklininko trikampį“) kaip ir „Africa Twin“ siūlantis „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modelis aprūpintas visa tolimoms kelionėms būtina įranga.

Talpesnis (24,8 l) degalų bakas, kurį iki galo pripildžius galima nuvažiuoti ilgesnį nei 500 km atstumą, platesnis priekinis aptakas, penkių aukščio reguliavimo lygių skydas, kaip standartinė įranga montuojamos šildomos rankenos ir papildomas lizdas užtikrina didesnį komfortą ir praktiškumą.

Iš kitų į vairuotoją orientuotų techninių patobulinimų minėtini nauji trijų lygių posūkių apšvietimo žibintai, skleidžiantys platesnį šviesos srautą motociklo pasvirimo kryptimi, ir kaip papildoma įranga komplektuojama elektroniniu būdu valdoma „Showa EERA“ („Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakaba.

Su keturiais standartiniais važiavimo režimais ir dviem naudotojo reguliuojamais režimais suderinta „Showa EERA“ pakaba turi tris išankstinės apkrovos gale nustatymus ir veikia naudodamasi šešių ašių IMU bloku bei nebalansinių vožtuvų sistema priekinėje šakėje, kad būtų užtikrinta nepriekaištinga jos reakcija važiuojant bet kokiu paviršiumi.

Dvigubos sankabos transmisija

Nuo 2009 m., kai dvigubos sankabos transmisija (DCT) pirmąkart pasirodė su „VFR1200F“ modeliu kaip papildomai komplektuojama įranga, „Honda“ Europoje pardavė per 100 000 motociklų su šia sistema, kuri iki šiol yra unikali motociklų rinkoje. Beje, beveik pusė „Africa Twin“ pirkėjų pasirinko ją kaip papildomą įrangą.

Per pastarąjį dešimtmetį ši transmisija buvo nuolat tobulinama. Naujojo „Africa Twin“ DCT posūkių aptikimo funkcija valdoma per IMU bloką. Tai lemia natūralesnį pavarų perjungimą esant nustatytam automatiniam D ar S režimui.

Spalvos 

„Adventure Sports“ versijai bus siūlomi originalų klasikinį „XRV650“ primenantis „Pearl Glare White Tricolour“ ir „Darkness Black Metallic“ atspalviai.

Nuo 2016 m. visame pasaulyje parduota per 87 000 „Africa Twin“ modelių. Šia visapusiška modernizacija (jos metu buvo pateikta 21 nauja paraiška patentui išduoti) „Honda“ siekia pritraukti tūkstančius naujų pirkėjų, kad jie galėtų patirti begalę nepakartojamų įspūdžių, kuriuos dovanoja flagmanu tapęs tikras kelioninis motociklas.