Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

CBR1000RR Fireblade

„CBR1000RR Fireblade“ papildo patobulintos „SP“ ir naujos „SP2“ versijų gretas, kartu su jomis suformuodamas „Fireblade“ trejetą. Šiemet sukanka 25 metai, kai pasirodė pirmasis šios serijos modelis, perrašęs „Super Sport“ segmento taisykles. Nepaliaujamai ieškant sprendimų valdymui ir manevringumui pagerinti, kad būtų užtikrinta visapusiška kontrolė, buvo atnaujinta 90 proc. pagrindinių komponentų. Tai leido 16 kg sumažinti bendrąją masę – iki 195 kg (tai geriausias rodiklis klasėje). Šie patobulinimai kartu su 8 kW padidėjusia maksimalia galia 14 proc. pagerino naujo „Fireblade“ modelio galios ir svorio santykį – tokio rezultato dar nėra buvę per visą jo istoriją.

2017 m. laidos „Fireblade“ su gausia elektronine valdymo įranga ženklina naują visapusiškos kontrolės etapą: jame montuojama nauja giroskopinė ABS sistema, „Honda“ reguliuojama sukimo momento valdymo ir reguliuojama stabdymo varikliu sistemos, taip pat galios jungiklis. Visų šių sistemų nustatymus galima tiksliai reguliuoti naudojantis važiavimo režimo pasirinkimo sistema, kurią kuriant įkvėpimo semtasi iš „Honda MotoGP“ bendro naudojimo keliams skirtos „RC213V-S“ versijos.

Po visapusiškų 2017 m. modelio pokyčių 2019 m. „Fireblade“ pristatomas su patobulinta „Next Stage Total Control“ koncepcija – su atnaujinta elektronine įranga važiavimo charakteristikoms trasoje optimizuoti. Modifikuotos HSTC ir ABS sistemos, taip pat padidintas maksimalus galios nustatymas, remiantis „HRC MotoGP“ programos duomenimis. „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo ir važiavimo ant galinio rato valdymo sistemos dabar yra atskirtos. Taip pat minėtinas naujas „W“ indikatorius prietaisų skydelyje.