Motociklai
Supersport
Touring
Naked
Custom
Adventure

CBR1000RR-R Fireblade

„CBR1000RR-R Fireblade“ ir „CBR1000RR-R Fireblade SP“

28 metus „Honda Fireblade“ buvo idealaus valdymo, pusiausvyros ir tikro važiavimo malonumo sinonimas. 2020 m. „Honda“ verčia naują spalvingos „Fireblade“ istorijos puslapį pristatydama naują „lenktynėms sutvertą“ modelį.

2020 m. „CBR1000RR-R Fireblade“, kurio pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu tapo „RC213V MotoGP“ ir jo bendro naudojimo keliams sukurta „RC213V-S“ versija, varomas šios serijos istorijoje galingiausio „Honda“ keturių cilindrų vienaeilio variklio. 2020 m. „CBR1000RR-R Fireblade“ variklio cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga nesiskiria nuo „RC213V-S“. Jo maksimali galia siekia 160 kW esant 14 500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 112 Nm esant 12 500 aps./min. Šio motociklo svoris tėra 201 kg.

Bus siūloma ir „CBR1000RR-R SP“ versija. Šis motociklas komplektuojamas su antrosios kartos pusiau aktyvia „Öhlins“ elektroninio valdymo pakaba (su 43 mm NPX šakėmis ir „Öhlins TTX36 Smart-EC“ galiniu amortizatoriumi), naujais „Brembo Stylema“ radialiniais keturių stūmoklių suportais priekyje ir tokiu pat galiniu „Brembo“ suportu, koks naudojamas „RC213V-S“.

Į abiejų versijų komplektaciją įtrauktas modernių aerodinamiškų elementų paketas, kuris taip pat sukurtas imant pavyzdį iš HRC daugkartinio čempionatų nugalėtojo „RC213V“. Jis puikiai papildo naują „Bosch“ šešių ašių IMU bloką, kuris pakeičia ankstesnį penkių ašių agregatą. To rezultatas – ypač tiksliai apskaičiuojamas kampinis nuokrypis, skersinis posvyris ir išilginis svyravimas, todėl motociklas pasižymi nepriekaištingu valdymu, dar geresne kontrole ir išskirtiniu našumu.

Laikydamasi savo masės centralizavimo koncepcijos, „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „CBR1000RR-R Fireblade SP“ modeliuose „Honda“ įrengė „Akrapovic“ pagamintą lengvą titaninį išmetimo bakelį. Abiem modeliams siūlomi du spalvų variantai – HRC įkvėpta „Grand Prix Red“ ir „Matte Pearl Black“.