Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

NC750X ABS / DCT ABS

„Honda“ pagrindinis reguliaraus važinėjimosi motociklas drąsiau leidžiasi į nuotykius su nauju,  „kietu“ įvaizdžiu, LED apšvietimu, atnaujintu priekinės šakės amortizavimu, padidinta erdve daiktų laikymui bei LCD prietaisais su galimybe pasirinkti spalvą.
Transmisija su dviguba sankaba turi 3 lygius „S“ režime, taip pat atnaujintą programinę įrangą abiejuose – MT ir AT važiavimo režimuose. Taupus 750 cc lygiagretus dviejų cilindrų variklis gavo „EURO4“ atitikimą, o atnaujintas duslintuvas prideda žemo garso.
"

"Nuo tada, kai 2012-aisiais buvo pristatytas „NC700X“ modelis, „NC750X“ mėgavosi nuolat augančiu populiarumu ir visada būdavo tarp 10-ies geriausiai parduodamų motociklų Europoje.

Tam yra kelios priežastys: novatoriškas, didelio sukimo momento dviejų cilindrų variklis, kuris siurbčioja degalus varydamas motociklą į priekį esant žemų ir vidutinių apsukų intervalams, patogi, erdvi vieta sėdėti, plačios rankenos, patogi sėdynė ir sėdėjimo padėtis, paklusni, ilgoms kelionėms tinkanti pakaba ir išskirtinis avantiūriškas stilius – visos detalės svarbios.

Daiktų laikymo skyriuje (kur įprastai būdavo degalų bakas) telpa visą veidą uždengiantis šalmas ir unikali „Hondos“ DCT (Transmisija su dviguba sankaba) – dėl šių savybių daugiau nei trečdalis klientų renkasi „NC750X“.

Sujungus visas teigiamas savybes, „NC750X“ tampa puikiai funkcionuojančiu motociklu. Visų rūšių važiavimui – reguliariem važinėjimams, turistinėms kelionėms ar tiesiog maloniam pasivažinėjimui – tai motociklas, kuris tiks įvairių poreikių klientams. 

Atnaujintoje 2018 metų versijoje dvigubos sankabos transmisija (DCT) perjungia aukštesnę pavarą esant didesnėms apsukoms. Standartiniame komplekte dabar yra ir dviejų lygių „Honda“ pasirenkamoji sukimo momento valdymo sistema (HSTC). 1 lygis leidžia galiniam ratui šiek tiek prasisukti, pavyzdžiui, ant žvyro ar žemės, o 2 lygis užtikrina patikimą sukibimą slidžiame kelyje. Siūloma ir 35 kW versija turintiems A2 vairuotojo pažymėjimą. Pilnos galios versiją galima apriboti iki 35 kW, „Honda“ platintojui pakeitus standartinį droselio korpusą ir perprogramavus elektroninį valdymo modulį. Daugumoje važiavimo situacijų maksimalios galios apribojimas nejuntamas ir 0–100 m įsibėgėjimo laikas yra toks pats, kaip visos galios versijoje.