Motociklai
Super sport
Touring
Naked
Custom
Adventure

Praktiškumas ir patogumas

Didesnis priekinis stiklas geriau apsaugo nuo vėjo. Yra daugiau vietos daiktų laikymui daiktadėžėje, kuri dabar ant dangčio turi pagalbinę rankeną. LED priekinis ir galinis žibintas suteikia stilingumo, o nauji prietaisai – su įvairių spalvų ekranu – gali būti suasmeninti ir taip sukurti aukščiausios klasės vairuotojo įvaizdį.

DCT yra dar labiau apgalvotas, su atnaujinta programine įranga, kad atidarant ar uždarant droselį sankabą jaustumėte kuo natūraliau. Dar sportiškesniam važiavimui, dabar yra trys „S“ režimo lygiai, pavaroms keisti „AT“ režime, o MT režime didesnė viršutinė rpm riba žeminant pavaras. Tolimesni programinės įrangos tobulinimai taip pat pagerino DCT veikimą daugelyje situacijų.

Spyruoklės išankstinės apkrovos reguliavimas yra galimas galiniam amortizatoriui, o naujosios „Showa“ dvigubų kreipiamų sklendžių (SDBV) priekines šakes pritaisytos matomoje vietoje. Naujasis duslintuvas sutaupo svorio ir sukuria malonų pulsuojantį duslintuvo garsą, o mechaninė šešių greičių pavarų dėžė turi „lengvesnę“ sankabą.

Dėl LED priekinio žibinto ir švieselių, kurios sukuria unikalų įvaizdį, iš priekio motociklas atrodo drąsesnis ir labiau linkęs į nuotykius.

Stiklas yra 70 mm aukštesnis, taip pagerinama oro srovė aplink vairuotojo viršutinę kūno dalį, o centrinis kanalas suvienodina slėgį. Viršutinėje kairėje ir dešinėje pusėje esantys plyšiai sumažina vėjo keliamą triukšmą.

Daiktadėžė daiktams saugoti, padidėjo 1 litru iki 22 litrų, o dangtis iš išorės dabar turi gruoblėtas rankenas – naudinga, kai norite pritaisyti bako krepšį. Dangčio vidinė pusė turi keturis kabliukus, už kurių galima užkabinti guminius dirželius, kurie padeda palaikyti tvarką bagažo skyriuje ir leidžia geriausiai išnaudoti visą erdvę.

Naujas „bangos“ stiliaus raktas turi Honda užvedimo saugumo sistemą (HISS). Jeigu ID schema, įmontuota į raktą, ir ID esantis variklio kompiuteryje (ECU) nesutampa, tai variklis neužsives.

DCT naudojamas NC750X dabar turi „Pritaikomą sankabos pajėgumo kontrolę”, kuri valdo sankabos sukimo momento perdavimo kiekį. Taigi atidarydami ar uždarydami droselį natūraliau jausite sankabą ir važiavimas bus tolygesnis. Kiti patobulinimai: greitesnis N-D jungiklio veikimas, kai užvedate variklį ir kontrolės sistemą „AT“ režime įkalnės statumui arba nuolydžiui įvertinti ir pagal tai pritaikyti pavarų šabloną.