PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

2024 CBR650R ABS

2024 m. CBR650R modelio stilingos formos įgijo naują išvaizdą. Pakeisti dizaino elementai, tokie kaip priekinis žibintas, aptakas, motociklininko / keleivio sėdynė, galinė dalis ir galinis žibintas, išryškina šiame motocikle slypinčią sportinę energiją.

Dėl panaudotos optinio sujungimo technologijos naujame 5 colių spalvotame TFT ekrane galima lengvai matyti visą informaciją net ir saulėtomis dienomis. Be to, jame įdiegta „Honda RoadSync“ ryšio funkcija. Naudodamasis nauju patogiu 4 krypčių jungikliu ant kairiosios vairo rankenos, dabar vairuotojas gali sekti navigacijos nurodymus ekrane ir valdyti kitas išmaniojo telefono funkcijas.

Keturių cilindrų variklio našumas nepasikeitė: 70 kW maksimali galia ir 63 Nm sukimo momentas yra puikūs rodikliai. Klasikinio vienaeilio 4 cilindrų variklio užtikrinamas žaibiškas galios pliūpsnis įsibėgėjant ir didelė trauka aukštų sūkių diapazone yra seniai žinoma „Honda“ vizitinė kortelė. A2 kategorijos vairuotojams siūloma 35 kW versija.

Kaip papildoma įranga CBR650R komplektuojama nauja „Honda E-Clutch“ sistema – ją įrengus nebereikia sankabos svirties aukštesnėms ar žemesnėms pavaroms perjungti.

Važiuoklė išliko tokia pati, kaip ir anksčiau. Ji idealiai tinka kelionėms tiek miesto gatvėmis, tiek vingiuotais užmiesčio keliais. Plieninis rombo formos rėmas užtikrina centrinės dalies tvirtumą, o 41 mm apverstos „Showa“ SFF-BP priekinės šakės ir „Showa“ galinis amortizatorius – aukštos kokybės pakabos valdymą. Radialiniai keturių stūmoklių priekiniai stabdžių suportai veikia su 310 mm plaukiojančiais diskais; lieto aliuminio ratlankiai komplektuojami su 120/70-ZR17 priekine ir 180/55-ZR17 galine padangomis.
 

     
>     
Darbalaukio versija