Offroad
Big Scooters
Enduro
Trial

CRF300L

• Naujas 286 cm³ variklis su didesne stūmoklio eiga išvysto 10 proc. didesnę galią ir sukuria 18 proc. aukštesnį sukimo momentą.
• 4 kg sumažintas parengto motociklo svoris leido 13 proc. pagerinti galios ir svorio santykį.
• Naujas rėmas, pakaba su ilgesne eiga, aukštesnė prošvaisa, patobulinta vairo valdymo geometrija bei vairuotojo sėdėjimo padėtis užtikrina geresnį valdymą ir manevringumą važiuojant bekele.
• Abiejuose modeliuose komplektuojamas naujas ryškus LCD ekranas.

2012 m. Europos rinkoje pasirodęs CRF250L ramiai ir užtikrintai įrodė, kad lengvas dvejopos paskirties motociklas yra visais aspektais sėkminga ir patraukli formulė. 2017 m. prie jo prisijungė CRF250 RALLY, išsiskiriantis Dakaro ralio stiliumi ir orientuotas į ilgesnio nuotolio keliones.  Abu 2021 m. laidos motociklai pasirodys iš pagrindų pasikeitę, su nauju galingesniu varikliu, montuojamu su daug lengvesne važiuokle. Šie nauji sprendimai užtikrina 13 proc. geresnį galios ir svorio santykį.

Dabar EURO5 reikalavimus atitinkančio, skysčiu aušinamo, 286 cm³ 4 vožtuvų vieno cilindro DOHC variklio maksimali galia siekia 20,1 kW esant 8500 aps./min., o dėl ilgesnės stūmoklio eigos jo maksimalus sukimo momentas yra net 18 proc. didesnis – 26,6 Nm esant 6500 aps./min. (anksčiau buvo 18,2 kW esant 8500 aps./min. ir 22,6 Nm esant 6750 aps./min.). Dėl naujų įleidimo vožtuvų paskirstymo fazių nustatymų ir patobulintų oro įsiurbimo bei išmetimo sistemų variklis lengviau „kvėpuoja“. Trumpesnės pirmosios penkios pavaros dar labiau sustiprina aukštesnio sukimo momento ir didesnės galios privalumus, o ilgesnė šeštoji pavara leidžia labiau atsipalaiduoti važiuojant dideliu greičiu. Dabar galinį ratą valdo pagalbinė / praslystančioji sankaba, dėl kurios 20 proc. sumažėja svirties apkrova.

Pagrindiniai veiksniai, lėmę 4 kg mažesnį bendrą motociklo svorį, yra naujos konstrukcijos plieninis pusiau dvigubas rėmas, aliumininė švytuoklė ir apatinis traversas. Jiems būdingas pakoreguotas standumo balansas su didesniu šoniniu lankstumu – dėl šių patobulinimų motociklas greičiau reaguoja ir geriau paklūsta kontrolei. Atitinkamai patobulinta vairo valdymo geometrija, pailginta pakabos eiga (CRF300L – 10 mm priekyje ir 20 mm gale, CRF300 RALLY – 10 mm priekyje) ir paaukštinta prošvaisa.

Naujas briaunotas CRF300L kėbulas išsiskiria plonesniu 7,8 l degalų baku ir sėdyne, taip pat nauju aiškiu prietaisų skydelio LCD ekranu su šviesiu fonu. Pagerinta ir vairuotojo sėdėjimo padėtis, kad būtų lengviau manevruoti: vairo rankenos šiek tiek patrauktos atgal, o pakojos nuleistos ir paslinktos į galinę pusę. Sėdynės aukštis padidėjo 5 mm – iki 880 mm.

CRF300L ir CRF300 RALLY ir toliau lieka itin praktiški ir universalūs dvejopos paskirties motociklai, pagrįsti originalia formule. Dėl visų patobulinimų šie 2021 m. laidos modeliai kaip niekad pasirengę bet kokiems iššūkiams – nuo trumpos išvykos iki kelionės aplink pasaulį.