PRIVATUMO SĄLYGOS IR SLAPUKŲ NAUDOJIMAS

Šioje svetainėje yra naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate su slapukų naudojimu. PRIVĀTUMA POLITIKA

Automobilių servisas

Reg. Nr. *:
Telefonas*:
El. paštas:
Aptarnavimas*:
Papildoma informacija*:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Pasiūlymas

Modelis*:
Platintojas*:
Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas*:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal

Bandomasis važiavimas

Vardas*:
Telefonas*:
El. paštas:
Modelis:
Važiavimo vieta*:
Data:
Valanda:
Papildoma informacija:
* pažymėtus laukelius užpildyti būtina

* Pažymėdamas sutinku, kad mano asmens duomenys būtų tvarkomi pagal
headerImage

Pridėta 19.01.2024

Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.

Antrą kartą per ketverius metus Monster Energy Honda lenktynininkas Ricky Brabec pasiekė pergalę prestižiniame Dakarų ralyje, kuris šiandien baigėsi Saudo Arabijos Raudonosios jūros pakrantėje. 2020 m. šis Kalifornijos gyventojas tapo pirmuoju amerikiečiu, laimėjusiu variklio dviračių klasę šiame sunkiame renginyje, ir, po ketverių metų ir dviejų dienų, jis prideda 46-ąją seriją prie savo pergalių sąrašo. Dakarų ralis prasidėjo 1979 m. Europoje ir Afrikoje, o Honda pirmąkart laimėjo 1982 m., užrašydama pergale XR550 modeliu, kuriuo vadovavo Cyril Neveu. Prancūzas ketverius metus vėliau pridėjo antrą pergalę ant NXR750V modelio ir kartotinai triumfavo kitais metais. Italas Edi Orioli 1988 m. su NXR800V padarė trečiąją iš eilės pergalę Hondai, kurį prancūzas Gilles Lalay iškovojo kitais metais. Honda tada pradėjo sausį, bet Brabec atstatė markę viršuje su CRF450 RALLY 2020 m., kai ralis jau vyko Saudo Arabijoje. Brabeco tada komandos draugas Kevin Benavides per kitus metus iškovojo pergalę, ir šių metų sėkmė pažymi aštuntąją Hondos pergalę (ir pirmąją naujosios kartos CRF450 RALLY, debiutavusios, pergalę). Penktoji Dakaro ralio renginio versija, kuri vyko Saudo Arabijoje, šių metų įvykius pradėjo sausio 5 d. pradine programa AlUla šiaurės vakarų mieste ir nuvažiavo 7670 kilometrų į rytus ir atgal, prieš baigdama Yanbu sausio 19 d. Kelyje varžybų dalyviai įveikė 4632 kilometrus "specialių" (laiko nustatytų dalių, kurios nusprendžia nugalėtojus), įskaitant naują dviejų dienų "48 valandų Chrono" etapą Saudo Arabijos nevaisingame Tuščiame ketvirtyje, kur lenktynininkai praleido atokį naktį be techninės paramos ir minimalios bendravimo su išoriniu pasauliu. Varžybų dalyviai reguliariai palikdavo naktinį bivaku ankstyvomis ryto valandomis ir ilgas, šaltas valandas praleisdavo sujungimo etapuose (ne laiko apibrėžtuose pervežimo etapuose, kurių pabaiga buvo privaloma). Vienintelė atpūtos diena suteikė šiek tiek palengvėjimo nuo sunkių sąlygų. Monster Energy Honda daugelį kelio etapų kontroliavo, kur Ispanas Tosha Šareina vadovavo pradinei programai, o Čilės atstovas José Ignacio "Nacho" Cornejo po ketvirto pilno etapo įgijo bendrą vadovavimą vieną dieną. Po lemiamo 48 valandų Chrono etapo baigimo Brabekas perėmė bendrą vadovavimą ir jo niekada neatsisakė. Komanda buvo tiek greita (lenktyniavo septyniose etapuose ir pradine programoje, ir du kartus švariai iškėlė etapų pjedestalus), tiek subalansuota (penki iš šešių lenktynininkų iškovoti pergales); keturi lenktynininkai pasiekė finišą. Be Brabeko bendrosios pergalės, jo prancūzų komandos draugas Adrien Van Beveren užėmė bendrą trečiąją vietą, o Cornejo finišavo šeštasis. Atgal
Darbalaukio versija