19.01.2024 Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.
07.11.2023 EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema
07.07.2023 Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija
14.08.2022 Timas Gajseris tapo penkiskart pasaulio motokroso čempionu!
23.11.2021 2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje
01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai

23.09.2019

• Visapusiškai atnaujintos „Honda“ kelioninio motociklo charakteristikos ir technologijos.
• Naujojo 1100 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio, atitinkančio „Euro5“ standartą, maksimali galia siekia 75 kW, o jo sukimo momentas – 105 Nm (padidėjo atitinkamai 7 ir 6 proc.). 
• Dėl mažesnio variklio, rėmo ir švytuoklės svorio jis yra 5 kg lengvesnis ir išsiskiria 10 proc. geresniu galios ir svorio santykiu. 
• Įrengtas naujas 6,5 colio TFT daugiafunkcis jutiklinis ekranas, palaikantis „Apple CarPlay®“ ir „Bluetooth“.
• Keturi standartiniai važiavimo režimai ir du naudotojo pasirenkami nustatymai leidžia, priklausomai nuo važiavimo sąlygų, reguliuoti galią, stabdymą varikliu, „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC) sistemą, priekinio rato pakėlimo valdymo sistemą ir ABS atliekant posūkius.
• HSTC sistemą bei naujas funkcijas, tokias kaip ABS atliekant posūkius ir priekinio bei galinio rato pakėlimo valdymo sistemos, dabar valdo šešių ašių inercijos matavimo blokas. Pastovaus greičio palaikymo sistema komplektuojama kaip standartinė įranga.  
• „CRF1100L Africa Twin“ modelis dabar yra dar geriau pritaikytas kelionėms bekele.
• „CRF1100L Adventure Sports“ yra kaip niekad pasirengęs tolimoms kelionėms ir dabar siūlomas su papildomai komplektuojama modernia „Show EERA™“ pakaba. 
• Kaip ir anksčiau, abiejuose modeliuose montuojama unikali „Honda“ dvigubos sankabos transmisija.


„Africa Twin“ patobulėjo. „Africa Twin“ ir jo giminaitis „Adventure Sports“ buvo visapusiškai modernizuoti: lengvesni, galingesni, apginkluoti pažangiausiomis technologijomis ir įgiję individualesnį charakterį jie yra iš pagrindų pasirengę tikriems nuotykiams – nuo žygių bekele iki tarpžemyninio maratono.

Rėmas ir variklis

2019 m. Europos rinkoje pasirodysiantis „Africa Twin“ dabar varomas 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (ankstesnė versija buvo 998 cm³ darbinio tūrio), kuris atitinka „Euro5“ standartą. Įvairūs variklio patobulinimai, įskaitant pakeistą vožtuvo pakėlimo aukštį, aliuminines cilindrų įvores ir naują išmetimo reguliavimo vožtuvą, užtikrina dar didesnį našumą. Be to, variklis atitinka naujus griežtus 2020 m. „Euro5“ standarto reikalavimus. Maksimali galia padidėjo 7 proc. (iki 75 kW esant 7500 aps./min.), o maksimalus sukimo momentas – 6 proc. (iki 105 Nm esant 6250 aps./min.). Nors šie variklio rodikliai ir padidėjo, tačiau jam būdingas sklandus galios ir sukimo momento perdavimas bei išskirtinis skleidžiamas garsas nepasikeitė.

Galios agregatas pritvirtintas varžtais prie naujo rėmo su aliumininiu porėmiu, o ne privirintas prie pagrindinio rėmo. Dėl naujos lengvesnės aliumininės švytuoklės, kurios konstrukcija yra tokia pati, kaip ir „CRF450R“ krosinio motociklo švytuoklės, užtikrinamas didesnis galinio rato sukibimas ir važiavimo komfortas.

Elektronika ir prietaisų skydelis

Platų elektroninės įrangos, kurią valdo naujas šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), komplektą sudaro elektroninis droselis („Ride by Wire“) ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat naujos funkcijos, tokios kaip pastovaus greičio palaikymo sistema, ABS atliekant posūkius, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo bei avarinio stabdymo signalizacijos sistemos. Galimi šeši važiavimo režimai – keturi siūlo įvairioms važiavimo sąlygoms pritaikytus galios, stabdymo varikliu ir ABS charakteristikų lygius („Tour“, „Urban“, „Gravel“ ir „Off-road“), o du naudotojo režimai leidžia motociklininkui pasirinkti savo norimus šių parametrų derinius.

„CRF1100L Africa Twin“ kaip standartinė įranga komplektuojamas 6,5 colio TFT daugiafunkcis jutiklinis ekranas. Patogiame naudoti, aptakiame ir ploname įrenginyje motociklininkas gali pasirinkti norimą rodomos informacijos lygį. Informacija ekrane pateikiama aiškiai ir lakoniškai – ji lengvai suprantama bet kuriuo paros metu. TFT jutiklinis ekranas taip pat suderinamas su programėle „Apple Carplay®“, todėl motociklininkas gali sekti nuorodas, kalbėtis telefonu, susirašinėti trumposiomis žinutėmis arba klausytis muzikos naudodamasis telefone esančiomis programėlėmis.

„CRF1100L Africa Twin“

Patobulintomis važiavimo bekele savybėmis išsiskiriančio naujojo „CRF1100L Africa Twin“ formos dar labiau sumažėjo. To pasiekti padėjo nauja įspūdinga lenktyninio stiliaus kėbulo konstrukcija, plonesnis degalų bakas ir 40 mm siauresnė sėdynė, reguliuojama nuo 850 iki 870 mm.

Žemesnis skydas leidžia vairuotojui laisvai judėti į priekį ir atgal tiek sėdint, tiek stovint. Efektingą išvaizdą papildo kompaktiškos rankų apsaugos ir karterio apsauga, kartu padėdamos 5 kg sumažinti bendrą svorį. 10 proc. didesnis galios ir svorio santykis lemia dar dinamiškesnes važiavimo charakteristikas. 

„CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“

Dabar tokią pat sėdėjimo padėtį („motociklininko trikampį“) kaip ir „Africa Twin“ siūlantis „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modelis aprūpintas visa tolimoms kelionėms būtina įranga.

Talpesnis (24,8 l) degalų bakas, kurį iki galo pripildžius galima nuvažiuoti ilgesnį nei 500 km atstumą, platesnis priekinis aptakas, penkių aukščio reguliavimo lygių skydas, kaip standartinė įranga montuojamos šildomos rankenos ir papildomas lizdas užtikrina didesnį komfortą ir praktiškumą.

Iš kitų į vairuotoją orientuotų techninių patobulinimų minėtini nauji trijų lygių posūkių apšvietimo žibintai, skleidžiantys platesnį šviesos srautą motociklo pasvirimo kryptimi, ir kaip papildoma įranga komplektuojama elektroniniu būdu valdoma „Showa EERA“ („Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakaba.

Su keturiais standartiniais važiavimo režimais ir dviem naudotojo reguliuojamais režimais suderinta „Showa EERA“ pakaba turi tris išankstinės apkrovos gale nustatymus ir veikia naudodamasi šešių ašių IMU bloku bei nebalansinių vožtuvų sistema priekinėje šakėje, kad būtų užtikrinta nepriekaištinga jos reakcija važiuojant bet kokiu paviršiumi.

Dvigubos sankabos transmisija

Nuo 2009 m., kai dvigubos sankabos transmisija (DCT) pirmąkart pasirodė su „VFR1200F“ modeliu kaip papildomai komplektuojama įranga, „Honda“ Europoje pardavė per 100 000 motociklų su šia sistema, kuri iki šiol yra unikali motociklų rinkoje. Beje, beveik pusė „Africa Twin“ pirkėjų pasirinko ją kaip papildomą įrangą.

Per pastarąjį dešimtmetį ši transmisija buvo nuolat tobulinama. Naujojo „Africa Twin“ DCT posūkių aptikimo funkcija valdoma per IMU bloką. Tai lemia natūralesnį pavarų perjungimą esant nustatytam automatiniam D ar S režimui.

Spalvos

Į „CRF1100L Africa Twin“ spalvų paletę bus įtraukti „Grand Prix Red“ ir „Matte Ballistic Black Metallic“ atspalviai. Abi šios versijos išsiskirs įspūdingu nauju raudonu porėmiu. „Adventure Sports“ versijai bus siūlomi originalų klasikinį „XRV650“ primenantis „Pearl Glare White Tricolour“ ir „Darkness Black Metallic“ atspalviai.

Nuo 2016 m. visame pasaulyje parduota per 87 000 „Africa Twin“ modelių. Šia visapusiška modernizacija (jos metu buvo pateikta 21 nauja paraiška patentui išduoti) „Honda“ siekia pritraukti tūkstančius naujų pirkėjų, kad jie galėtų patirti begalę nepakartojamų įspūdžių, kuriuos dovanoja flagmanu tapęs tikras kelioninis motociklas.