05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.04.2019 „HONDA Moto Days” 12-13.Balandžio
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija

EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje

05.11.2019

• Pristatyti naujieji „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ išsiskiria neprilygstamomis važiavimo trasoje charakteristikomis.
• Naujas rėmas ir variklis sukurti panaudojant „Honda RC213V MotoGP“ technologijas. Maksimali galia padidėjo 13 proc. (iki 160 kW).
• Visapusiškai atnaujinti niekuomet populiarumo nestokojantys „SH125i“ ir „SH150i“ modeliai: jiems būdingas naujas dizainas, didesnė galia ir bagažo erdvė, taip pat geresnė degalų ekonomija.
• Modernizuotas kompaktiškas „CMX500 Rebel“ modelis dabar komplektuojamas su LED žibintais, praslystančia sankaba, pavaros padėties indikatoriumi ir nauju gamyklinių aksesuarų paketu.
• Pirmą kartą Europos motociklų parodoje pristatomi nauji „CRF1100L Africa Twin“ ir „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“.
• „CB1000R Neo Sports Café“ flagmanas pasirodo su naujais spalvų variantais ir kosmetiniais pakeitimais.


Šiandien Milane vykstančioje EICMA parodoje „Honda“ pristato visą savo Europos rinkai skirtą 2020 m. motociklų asortimentą. Platus 2020 m. modelių asortimentas, kuriame svarbiausia vieta atitenka naujam flagmanu tapusiam modeliui, apima įvairius segmentus – lenktyninių ir kelioninių motociklų, taip pat rodsterių ir skuterių.

„CBR1000RR-R Fireblade“ ir „CBR1000RR-R Fireblade SP“

28 metus „Honda Fireblade“ buvo idealaus valdymo, pusiausvyros ir tikro važiavimo malonumo sinonimas. 2020 m. „Honda“ verčia naują spalvingos „Fireblade“ istorijos puslapį pristatydama naują „lenktynėms sutvertą“ modelį.

2020 m. „CBR1000RR-R Fireblade“, kurio pagrindiniu įkvėpimo šaltiniu tapo „RC213V MotoGP“ ir jo bendro naudojimo keliams sukurta „RC213V-S“ versija, varomas šios serijos istorijoje galingiausio „Honda“ keturių cilindrų vienaeilio variklio. 2020 m. „CBR1000RR-R Fireblade“ variklio cilindro skersmuo ir stūmoklio eiga nesiskiria nuo „RC213V-S“. Jo maksimali galia siekia 160 kW esant 14 500 aps./min., o maksimalus sukimo momentas – 113 Nm esant 12 500 aps./min. Šio motociklo svoris tėra 201 kg.

Bus siūloma ir „CBR1000RR-R SP“ versija. Šis motociklas komplektuojamas su antrosios kartos pusiau aktyvia „Öhlins“ elektroninio valdymo pakaba (su 43 mm NPX šakėmis ir „Öhlins TTX36 Smart-EC“ galiniu amortizatoriumi), naujais „Brembo Stylema“ radialiniais keturių stūmoklių suportais priekyje ir tokiu pat galiniu „Brembo“ suportu, koks naudojamas „RC213V-S“.

Į abiejų versijų komplektaciją įtrauktas modernių aerodinamiškų elementų paketas, kuris taip pat sukurtas imant pavyzdį iš HRC daugkartinio čempionatų nugalėtojo „RC213V“. Jis puikiai papildo naują „Bosch“ šešių ašių IMU bloką, kuris pakeičia ankstesnį penkių ašių agregatą. To rezultatas – ypač tiksliai apskaičiuojamas kampinis nuokrypis, skersinis posvyris ir išilginis svyravimas, todėl motociklas pasižymi nepriekaištingu valdymu, dar geresne kontrole ir išskirtiniu našumu.

Laikydamasi savo masės centralizavimo koncepcijos, „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „CBR1000RR-R Fireblade SP“ modeliuose „Honda“ įrengė „Akrapovic“ pagamintą lengvą titaninį išmetimo bakelį. Abiem modeliams siūlomi du spalvų variantai – HRC įkvėpta „Grand Prix Red“ ir „Matte Pearl Black“.

„SH125i“

Rinkos lyderis „SH125i“ 2020 m. pasirodo iš esmės kaip naujas motociklas. 2020 m. „SH125i“ toliau tęsia 1984 m. pristatyto „SH50“ pradėtas tradicijas (šios serijos motociklų pardavimo apimtys siekia milijonus), išsiskirdamas galingesniu ir efektyvesniu varikliu, pritaikytu prie atnaujinto kėbulo – dėl naujos konstrukcijos rėmo dabar siūloma 50 proc. daugiau vietos daiktams laikyti.

2020 m. „SH125i“ varo „EURO5“ standarto reikalavimus atitinkantis naujas keturių vožtuvų „eSP+“ variklis. Didesnę galią išvystantis ir greitesnį įsibėgėjimą užtikrinantis naujasis variklis taip pat pasižymi kuklesnėmis degalų sąnaudomis nei jo pirmtakas. Dabar šiame modelyje kaip standartinė įranga kartu su„Idling Stop“ sistema komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC) sistema.

Naujos konstrukcijos rėmas ne tik pagerino valdymą, bet ir leido išplėsti naudingą bagažo skyriaus erdvę – „SH“ serijos motoroleris dabar siūlo 28 l talpos dėtuvę po sėdyne. Dėl įrengto USB kroviklio, „Honda Smart Key“ sistemos, kuri dabar susieta su nauja išmaniąja viršutine bagažine, ir optimizuotos galinės pakabos geometrijos šis motoroleris yra dar praktiškesnis ir komfortiškesnis.

Prie 2020 m. „SH125i“ vėl prisijungs ir „SH150i“ modelis, išsiskiriantis tais pačiais įspūdingais patobulinimais ir inovacijomis.

„CRF1100L Africa Twin“ ir „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“

EICMA parodoje Europos publikai pirmą kartą bus pademonstruoti ir neseniai pasirodę „CRF1100L Africa Twin“ bei „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modeliai.

Dabar abi „Africa Twin“ versijos varomos lengvesnio ir galingesnio 1100 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio, kuris pasižymi didesne galia bei aukštesniu sukimo momentu ir atitinka Euro5 standarto reikalavimus. Joms taip pat būdingas lengvesnis ir siauresnis rėmas, užtikrinantis didesnį manevringumą ir komfortą.  „Africa Twin“ modeliuose „Honda“ pirmą kartą įrengė naują 6,5 colio TFT spalvotą jutiklinį ekraną su naudotojo sąsaja.

Abiejų modelių pagrindą sudaro moderni elektroninė įranga su nauju šešių ašių IMU bloku, kuris kontroliuoja „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistemą, priekinio bei galinio rato pakėlimo valdymo sistemą ir ABS atliekant posūkius sistemą, kartu užtikrindamas intuityvesnį dvigubos sankabos transmisijos (DCT) pavarų perjungimą.

„CRF1100L Africa Twin“, kuris gali būti dviejų spalvų – „Grand Prix Red“ ir „Matte Ballistic Black“, skirtas kelionėms bekele: jis išsiskiria ralio stiliaus kėbulu, plonesniu 18,8 l baku, žemai įrengtu fiksuotu skydu ir kamerinėmis padangomis, komplektuojamomis kaip standartinė įranga.

„CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ skiriasi nuo bazinio „Africa Twin“ modelio: jis aprūpintas tolimoms kelionėms būtina įranga, įskaitant penkių aukščio reguliavimo lygių skydą, trijų lygių posūkių apšvietimo žibintus ir 24,8 l baką. 2020 m. „Adventure Sports“ modelyje kaip papildoma įranga komplektuojama elektroniniu būdu valdoma pakaba („Showa Electronically Equipped Ride Adjustment“), užtikrinanti nepriekaištingą važiavimą bet kokiu paviršiumi. Siūlomą spalvų gamą sudaro „Pearl Glare White Tricolour“ ir „Darkness Black Metallic“ atspalviai.

„CMX500 Rebel“

2020 m. „Honda“ kompaktiškas A2 kategorijos modelis su 500 cm³ dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų varikliu taip pat susilaukė nemažai patobulinimų. „CMX500 Rebel“ išsiskiria patobulinta pakaba, LED žibintais (įskaitant naują apvalų priekinį žibintą), nauju pavaros padėties indikatoriumi, praslystančia sankaba, komfortiškesne sėdyne ir nauja išmetimo sistema. Be to, dabar jis atitinka „Euro5“ standarto reikalavimus.  „CMX500 Rebel S Edition“ versijai būdinga „Matte Axis Grey Metallic“ spalva. Ji taip pat siūloma su nauju gamykloje surinktų aksesuarų paketu, kurį sudaro priekinio žibinto gaubtas, juodi šakių gaubtai ir apsaugos, taip pat sėdynė su deimanto stiliaus siūlėmis.

„CB1000R“

„Honda Neo Sports Café“ serijos „naked“ tipo flagmanas – CB1000R – sujungia klasikines linijas, modernias savybes ir įkvepiančias važiavimo charakteristikas. 2018 m. pasirodęs modelis atvėrė įvairias pritaikymo galimybes. 2020 m. jis pasirodo su subtiliais kosmetiniais patobulinimais, kurie dar labiau išryškina jo prabangią išvaizdą ir sustiprina išskirtinį charakterį.

Neliko sidabrinių akcentų – juodą trigubą apkabą ir vairo strypą papildo nauja „Metallic Matte Ballistic Black“ priekinio žibinto apdaila. Galinių spyruoklių ir priekinių stabdžių diskų spalvų pokyčius vainikuoja efektinga sidabrinė lenktyninė juostelė, besidriekianti palei degalų baką.