19.01.2024 Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.
07.11.2023 EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema
07.07.2023 Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija
14.08.2022 Timas Gajseris tapo penkiskart pasaulio motokroso čempionu!
23.11.2021 2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje
01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema

07.11.2023
  • 2024 m. Europos rinkai skirtą „Honda“ gamą papildys naujas flagmanas – „naked“ tipo „CB1000 Hornet“.
  • Po šešerių metų pertraukos į Europą grįžta CBR600RR su atnaujintu varikliu, nauju stiliumi ir visapusišku elektronikos paketu.
  • Šalia atnaujinto CBR500R A2 kategorijos 500 cm³ motociklų seriją papildys dar du nauji pavadinimai – „CB500 Hornet“ ir NX500.
  • Atnaujintuose vidutinio svorio keturių cilindrų CB650R ir CBR650R modeliuose bus įdiegta pirmąkart pasaulyje pristatoma „Honda E-Clutch“ technologija.
  • „CBR1000RR-R Fireblade“ ir jo SP versija pasirodys su rėmo, kėbulo, variklio ir pavarų dėžės patobulinimais, atliktais siekiant pagerinti našumą vidutinių sūkių diapazone.
  • Parodoje debiutuoja nauji 2024 m. „CRF1100L Africa Twin“ ir „CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ modeliai.
  • „SC e: Concept“ patvirtina „Honda“ įsipareigojimą iki 2025 m. pristatyti 10 ar daugiau elektrinių dviračių transporto priemonių visame pasaulyje.
  • Visi naujieji 2024 m. „Honda“ modeliai atitinka EURO5+ reikalavimus.

Šiandien Milane vykstančioje EICMA parodoje „Honda“ pristatė visą savo 2024 m. asortimentą, kuriame puikuojasi keturi nauji modelių pavadinimai, reikšmingai patobulinti dar keturi modeliai (du iš jų bus siūlomi su pirmąkart pasaulyje motocikluose pritaikyta technologija) ir koncepcinė naujos visiškai elektrinės transporto priemonės, kuri papildys nepaprastai plačią ir įvairiapusišką „Honda“ gamą, versija.

Naujasis „CB1000 Hornet“

Tarp ryškiausių parodos eksponatų – naujas augančios „Honda Hornet“ šeimos veidas – „CB1000 Hornet“.

Naujasis „naked“ tipo flagmanas bus varomas iš 2017 m. „CBR1000RR Fireblade“ perimto ir patobulinto vienaeilio keturių cilindrų galios agregato. Maksimali jo galia siekia daugiau nei 110 kW, o sukimo momentas – daugiau nei 100 Nm.

Variklį supa visiškai naujas plieninis rėmas su dviem lonžeronais, kuris su „Showa“ 41 mm SFF-BP („Separate Function Fork Big Piston“) pakaba su suspaudimo ir atitraukimo reguliavimo funkcija bei „Pro-link“ galinio „Showa“ amortizatoriumi užtikrina unikaliai suderintą dinamiką ir stabilumą atliekant posūkius.

Motociklas išsiskiria paprastu ir agresyviu stiliumi. Už skvarbiai į kelią žvelgiančių itin kompaktiškų dvigubų LED projekcinių žibintų įrengtas firminis „Hornet“ degalų bakas su į priekį atlenktais sparneliais, kuris priekyje išplatėja, o gale visiškai susiaurėja. Šias tradicines plonas „Hornet“ vidurinės dalies linijas dar labiau pabrėžia minimalistinė sėdynė. Naujasis rėmas taip pat panaudotas kaip dizaino elementas, tačiau subtiliai paslėptas – kaip vamzdinis grotelių tipo galinis porėmis.

Pagalbinė elektroninė įranga, valdoma per elektroninį droselį, leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų, kurie rodomi 5 colių TFT spalvotame ekrane, o naudojantis „Honda RoadSync“ ryšio funkcija galima prijungti „Android“ ir „iOS“ įrenginius.

Naujasis „CB500 Hornet“

2024 m. „Honda“ asortimento naujiena – „Hornet“ šeimą papildantis naujas trečiasis narys „CB500 Hornet“, pasižymintis dviejų didesnių giminingų modelių įkvėptu nauju agresyviu stiliumi ir prie legendinio „Hornet“ pavadinimo derančia aerodinamika.

Pro „CB500 Hornet“ aptake esančius šoninius priekinio žibinto kanalus į viršutinę degalų bako dalį nukreipiamas oras pagerina linijinį valdymą ir užtikrina išskirtinį manevringumą. Platesniu spinduliu šviesą skleidžiantys nauji LED žibintai pagerina matomumą.

471 cm³ variklio galia ir sukimo momentas (35 kW ir 43 Nm) atitinka maksimalius A2 kategorijos reikalavimus. Pakoreguoti degalų įpurškimo nustatymai užtikrina spartesnį pagreitėjimą nuo žemiausių apsukų. Be to, „CB500 Hornet“ dabar komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), suteikianti dar didesnį ramybės jausmą kelyje.

Į aukštos kokybės važiuoklės specifikacijų sąrašą įtrauktos „Showa“ 41 mm SFF-BP USD šakės, „Showa“ galinis amortizatorius ir dvigubi priekiniai diskai su keturių stūmoklių stabdžių suportais. Taip pat minėtina naujame 5 colių TFT ekrane prieinama „Honda RoadSyn“ išmaniojo telefono ryšio funkcija.

Naujasis CBR600RR

Po šešerių metų pertraukos į 2024 m. „Honda“ Europai skirtą asortimentą vėl įtrauktas populiarus ir aštrus kaip skustuvas CBR600RR, kuris atgaivins vidutinio svorio supersportinių motociklų kategoriją. „MotoGP“ įkvėpta pažangiausia elektronika ir aerodinamika pasižymintis naujasis CBR600RR – keturių cilindrų stebuklas didinant apsukas. Lyginant su pirmtaku, reikšmingai patobulintas jo variklis: maksimali galia siekia 89 kW esant 14 250 aps./min., o sukimo momentas – 63 Nm esant 11 500 aps./min. 

Lengvai valdomos važiuoklės paketas su aliumininiu rėmu su dviem lonžeronais ir aliuminine švytuokle, 41 mm „Showa Big Piston“ USD priekinėmis šakėmis, „Unit Pro-Link Showa“ galiniu amortizatoriumi ir aptakais su „MotoGP“ įkvėptais sparneliais užtikrina žaibišką krypties keitimą ir stabilumą.

Naują platų CBR600RR elektronikos paketą sudaro šešių ašių inercijos matavimo blokas (IMU), kuris montuojamas ir „CBR1000RR-R Fireblade“ modelyje, elektroninis droselis („Throttle By Wire“), penki važiavimo režimai, ABS atliekant posūkius sistema, devynių lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC) sistema, priekinio ir galinio ratų pakėlimo valdymo sistemos ir avarinio stabdymo signalizacijos sistema. Kaip standartinė įranga šiame modelyje taip pat komplektuojamas elektroninis vairo mechanizmo amortizatorius, pagalbinė / praslystančioji sankaba ir greitasis pavarų perjungiklis.

Naujasis NX500

Naujojo NX500 pavidalu į „Honda“ modelių asortimentą grįžta ikoninis NX pavadinimas.

NX500 („New X-over“) sukurtas įvairioms kelionėms vingiuotais keliais ar žvyrkeliais ir tolimiems žygiams. Ankstesnio CB500X modelio populiarumą lėmusias savybes perėmęs NX500 išsiskiria nauju stiliumi, patobulinta įranga ir pagerintomis važiavimo charakteristikomis.

Dėl 3 kilogramais (iki 196 kg) sumažėjusio parengto motociklo svorio (1,5 kg svoris sumažėjo dėl naujų lengvų 5 stipinų lieto aliuminio ratlankių), pakoreguoto spyruoklių standumo ir „Showa“ 41 mm SFF-BP („Separate Function Fork Big Piston“) apverstų šakių amortizacijos užtikrinamas dinamiškesnis ir lengvesnis valdymas, o nauji degalų įpurškimo nustatymai lemia spartesnį pagreitėjimą.

Į atnaujintos įrangos sąrašą taip pat įtrauktas 5 colių TFT ekranas, „Honda RoadSync“ išmaniojo telefono ryšys ir HSTC. Taip pat visiškai atnaujintas motociklo stilius: naujas priekinis žibintas ir naujos plastikinės dalys priekyje bei gale į darnią visumą sujungia kelionėms pritaikytą kompaktiškumą, praktiškumą, įspūdingą siluetą ir solidžias formas.

CBR500R

Ženkliai atsinaujinęs pasirodo ir 2024 m. „Honda“ CBR supersportinių motociklų serijos pagrindinis atstovas.

„Fireblade“ modelio įkvėptas ryškus ir visapusiškai atnaujintas dizainas apima naujus priekinį bei galinį žibintus, taip pat patobulintą kėbulą su sparneliais, kurie pagerina priekinės dalies valdymą. Nauja grafika ir naujos spalvos sustiprina CBR500R mažojo „Blade“ įvaizdį. Pakoreguoti degalų įpurškimo nustatymai užtikrina spartesnį pagreitėjimą žemų sūkių diapazone.   

Naujas 5 colių spalvotas TFT ekranas valdomas patogiu apšviestu jungikliu ir veikia kaip naujos „Honda RoadSync“ ryšio funkcijos sąsaja.

CB650R ir CBR650R

2024 m. „naked“ tipo vidutinio svorio „Honda CB650R“ modelis ir jo giminaitis CBR650R išsiskiria atnaujintu stiliumi ir įdiegtomis naujomis technologijomis. 

Unikali CB650R „Neo Sports Café“ išvaizda pasikeitė – jis įgijo išraiškingesnį, dinamiškesnį ir ryžtingesnį charakterį. Jam būdingas naujas nuožulnus LED priekinis žibintas, taip pat nauji radiatoriaus gaubtai ir naujas aštresnis galinis aptakas su nauju galiniu žibintu.

Jo CBR giminaitis išsiskiria naujo dizaino dvigubais LED priekiniais žibintais, puikiai derančiais prie atnaujintų viršutinio ir apatinio aptakų, kurie kartu su modernizuota galine dalimi sujungia tvirtas formas su plonomis linijomis ir patraukliais kampais, sukurdami tikrą sportinį CBR650R įvaizdį.

Abiejuose motocikluose įdiegta„Honda RoadSync“ ryšio funkcija, taip pat montuojamas naujas 5 colių spalvotas TFT ekranas, kuriame lengva matyti informaciją net saulėtomis dienomis.

„Honda E-Clutch“

CB650R ir CBR650R taip pat yra pirmieji „Honda“ motociklai, kurie pasirodys su naujoviška „Honda E-Clutch“ technologija. Tai pirmoji pasaulyje visiškai automatinė sankaba, skirta motociklams su keliomis pavaromis. Ji suteikia dar daugiau malonesnių vairavimo potyrių tiek pradedančiajam, tiek profesionalui.

Įrengus „Honda E-Clutch“, nebereikia sankabos svirties aukštesnėms ar žemesnėms pavaroms perjungti. Ypač greitai ir tolygiai pavaros perjungiamos tiesiog pavarų perjungimo pedalu, kuris veikia taip pat, kaip ir greitasis pavarų perjungiklis. Perjungiant pavaras, sistema suderina iš dalies atleistos sankabos, degalų įpurškimo išjungimo ir degimo momento valdymo nustatymus, kad perjungimo metu būtų išvengta trūkčiojimų ir užtikrintas itin sklandus važiavimas.

Be to, sankabos svirties nereikia naudoti ir pajudant iš vietos ar stabdant. „Honda E-Clutch“ sistema pradeda veikti iškart įjungus variklį, užtikrindama sklandų valdymą abiem atvejais. Jei vairuotojas pageidauja, jis gali naudotis sankabos svirtimi įprastu būdu. Norint išjungti sistemą važiuojant, tai galima atlikti prietaisų skydelyje. 

„CBR1000RR-R Fireblade“ ir „CBR1000RR-R Fireblade SP“

„CBR1000RR-R Fireblade“ ir jo SP versijos raidoje įvyko dar daugiau pokyčių – abiejų 2024 m. modelių variklio ir pavarų dėžės atnaujinimai leido ženkliai padidinti našumą vidutinių sūkių diapazone ir pagerinti reakciją į droselinės sklendės atidarymą. 

Pasitelkus turtingą HRC kūrimo patirtį ir praktines žinias, iš esmės modifikuotas „CBR1000RR-R Fireblade SP“ 113 Nm sukimo momentas ir 160 kW galia, kad būtų dar labiau pagerinti pagreitėjimo rodikliai išvažiuojant iš posūkio ir užtikrinta išskirtinė maksimali galia. To pasiekti padėjo nauji trumpesni pavarų perdavimo skaičiai ir pagrindinė pavara, atnaujintas vidurinis aptakas su naujais sparneliais, taip pat patobulintas lengvesnis ir lankstesnis rėmas.  

Įrengtas elektroninis droselis su dviem varikliais („2-Motor Throttle By Wire“) pagerina valdymą esant ne iki galo atidarytai droselinei sklendei, taip pat padidina stabdymo varikliu efektyvumą. Dėl lengvesnių karterių, alkūninio veleno ir švaistiklių, pakoreguotų vožtuvų veikimo reguliavimo nustatymų ir padidinto suspaudimo laipsnio pasiekiamas didesnis „CBR1000RR-R Fireblade SP“ našumas kiekviename degimo cikle. Be to, modifikavus standartinį „Akrapovič“ duslintuvą, išmetimo sistemos triukšmo lygis sumažėjo iki 5 dB.

„CBR1000RR-R Fireblade SP“ – pirmasis pasaulyje motociklas, kuriame pritaikytos naujos trečiosios kartos „Öhlins Smart Electronic“ 43 mm S-EC3.0 (SV) NPX USD šakės. Šioje versijoje taip pat įdiegta skaitmeninio spyruoklių įtempimo reguliavimo funkcija, valdoma prietaisų skydelyje. Todėl vairuotojai gali lengvai, paprastai ir tiksliai nustatyti „Fireblade“ pagal savo poreikius. Nauji „Brembo Stylema R“ keturių stūmoklių radialiniai stabdžių suportai užtikrina visuomet optimalų stabdymo efektyvumą.

„CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“

EICMA parodoje taip pat debiutuoja 2024 m. „CRF1100L Africa Twin“ ir jo „Adventure Sports“ versija su įvairiais našumą ir praktiškumą pagerinančiais pakeitimais.

Dėl suspaudimo laipsnio, vožtuvų veikimo reguliavimo, įsiurbimo angų ir elektroninio valdymo bloko nustatymų pakeitimų abiejų modelių maksimalus sukimo momentas padidėjo 7 proc. – jis pasiekiamas esant 750 aps./min. mažesnėms apsukoms. Dvigubos sankabos transmisijos patobulinimai leidžia anksčiau perjungti žemesnes pavaras, kad jų veikimas atitiktų naujo variklio našumą. Patobulintas posūkių aptikimo algoritmas ir užtikrintas natūralesnis pojūtis pajudant iš vietos bei perjungiant pirmą ir antrą pavaras.

Iš patobulintų praktiškų sprendimų minėtinos montuojamos bekamerės padangos, kurias lengviau sutaisyti kelyje, ir didesnis ekranas su penkiais padėties nustatymais. 

„CRF1100L Africa Twin“ modelis pirmą kartą bus komplektuojamas su papildomai pasirenkama „Showa EERA“ („Showa Electronically Equipped Ride Adjustment“) pakaba, kuri optimizuoja amortizavimo jėgą įvairiomis važiavimo sąlygomis ir leidžia 6,5 colio jutikliniame ekrane reguliuoti galinių spyruoklių įtempimą važiuojant.

„CRF1100L Africa Twin Adventure Sports“ važiavimo keliu kokybę pagerina priekyje montuojamas naujas 19 colių ratlankis su platesne padanga, efektyviau nuo oro sąlygų apsaugantis platesnis priekinis aptakas ir didesnis priekinis skydas, taip pat patogesnė sėdynė su storesniu paminkštinimu.

„SC e: Concept“

Prie „Honda“ stendo EICMA parodoje pristatomas dar vienas modelis – „e SC e: Concept“. Tai antrosios Europos pirkėjams pristatomos „Honda“ elektra varomos dviratės transporto priemonės koncepcinė versija po 2023 m. pagrindinėse rinkose pasirodysiančio „EM1 e:“ elektrinio mopedo.

„SC e: Concept“ pasižymi ypač moderniomis išskirtinėmis dizaino formomis, plačia plokščia apačia ir pailginta plačia sėdyne. Jis bus komplektuojamas su dviem keičiamais „Honda Mobile Power Pack e:“ akumuliatoriais, užtikrinančiais ilgesnį nuvažiuojamą atstumą. Todėl šis modelis puikiai tiks netaršios, tylios ir kompaktiškos miesto transporto priemonės, kurios akumuliatorių galima įkrauti patogiai įsitaisius namuose, ieškantiems pirkėjams.

SC yra motorolerio (angl. „scooter“) santrumpa. Tai reiškia, jog šį serijinį modelį, kuris rinkoje pasirodys iki 2025 m., galės rinktis kiekvienas A1 kategorijos vairuotojo pažymėjimą turintis pirkėjas.

„Honda Motor Europe Ltd.“ vyresniojo viceprezidento Tomo Gardnerio išsakytos mintys:

„Po pasiektų ypač sėkmingų naujųjų „Hornet“ ir „Transalp“ modelių pardavimo rezultatų 2023 m., kurie padėjo padidinti mūsų pardavimo apimtį daugiau nei 30 proc., dar keturių naujų modelių pavadinimų ir reikšmingai atsinaujinusių flagmanų, tokių kaip „Africa Twin“ ir „Fireblade“, pasirodymas leidžia tikėtis, jog mūsų laukia dar vieneri puikūs metai ir 2024-aisiais.

Mes ir toliau tobuliname bei plečiame savo asortimentą: pasirodys naujas dailus „CB1000 Hornet“, sugrįš visų pamėgtas CBR600RR, o CB650R ir CBR650R modeliai pasirodys su įrengta unikalia „Honda E-Clutch“ sistema, kuri yra dar viena pasaulinė „Honda“ naujovė.

Be to, džiaugiamės galėdami pristatyti „SC e: Concept“ modelį, kuris bus pradėtas gaminti iki 2025 m. Tai svarus žingsnis į priekį elektrifikuojant mūsų dvirates transporto priemones.“