19.01.2024 Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.
07.11.2023 EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema
07.07.2023 Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija
14.08.2022 Timas Gajseris tapo penkiskart pasaulio motokroso čempionu!
23.11.2021 2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje
01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija

07.07.2023
  • „Honda“ netrukus pristatys naują „Honda E-Clutch“ elektroninės sankabos technologiją, kurią bus galima rinktis kaip papildomą funkciją įsigyjant 2024 m. sezono CB650R ir CBR650R modelius
  • „Honda E-Clutch“ užtikrina sklandų pavarų perjungimą ir itin sklandų užvedimą bei stabdymą nenaudojant sankabos svirties
  • Lengva ir kompaktiška sistema suteikia daugiau malonumo ir lankstumo įvairiose situacijose bei leidžia mėgautis nauja vairavimo patirtimi

Pristatydama savo naująją „Honda E-Clutch“ technologiją kaip pasirenkamą funkciją įsigyjant 2024 m. CBR650R ir CB650R modelius, „Honda“ savo inovacijomis nustebins visų tipų ir patirties lygių motociklų vairuotojus.

„Honda E-Clutch“ apima greitųjų perjungiklių, rankiniu būdu valdomų sankabų ir „Honda Dual Clutch Transmission“ technologijų bei našumo elementus, kurie sukuria unikalią šiais pasiteisinusiais metodais pagrįstą technologiją. Itin kompaktiška sistema sveria vos 2 kilogramus, o pati sankabos ir transmisijos aparatinė įranga nesiskiria nuo įprastų motociklų įrangos, todėl suteikiama pritaikymo ateityje galimybė.

Vairuojant, „Honda E-Clutch“ valdyti itin paprasta – perjungiant pavaras nereikia naudoti sankabos svirties. Vairuotojui tiesiog reikia valdyti pavarų pedalą, kuriuo pavaros perjungiamos itin greitai ir tolygiai. Tai suteikia papildomo sportinio vairavimo malonumo. Sankabos svirties naudoti nereikia ir pradedant judėti ar stojant. Sistema, kuri suaktyvinama vos tik užvedus variklį, sklandžiai veikia abiem atvejais, užtikrindama, kad variklis neužges veikdamas, suteikdama papildomo patogumo ir leisdama mėgautis ramiu vairavimu mieste, kur transporto priemonę reikia dažnai užvesti ir sustabdyti.

Be teikiamo malonumo ir patogumo, „Honda E-Clutch“ pasižymi ir dideliu lankstumu. Jei vairuotojas nori, jis gali bet kada įprastai valdyti sankabos svirtį. Kai sankabos svirtis naudojama, „Honda E-Clutch“ sistema bus pakartotinai suaktyvinta mažiau nei po sekundės varikliui pasiekus tam tikras apsukas ir po 5 sekundžių varikliui veikiant mažomis apsukomis. Jei vairuotojas nori išjungti sistemą konkrečios kelionės metu, tai galima padaryti ir naudojant perjungiklį ant kairiosios vairo rankenos. Perjungimas į rankinį valdymą nurodomas raide „M“ prietaisų skydelyje.

„Honda E-Clutch“ taip pat leidžia vairuotojui pasirinkti „valdymo pojūtį“, nustatant jėgos, reikalingos spaudžiant pavarų perjungimo pedalą, stiprumą. Galimi trys nustatymai: HARD (stiprus), MEDIUM (vidutinis) ir SOFT (lengvas) – visus juos galima pasirinkti atskirai nustatant perjungimą tiek į aukštesnę, tiek į žemesnę pavarą. Aptikusi, kad važiuojant tam tikru greičiu įjungta aukšta motociklo pavara, technologija taip pat paragins vairuotoją perjungti į žemesnę pavarą – prietaisų skydelyje bus rodomas simbolis.

„Honda E-Clutch“ sankabos įjungimą ir išjungimą valdo pagal jos parametrų rodmenis, įskaitant transporto priemonės greitį, droselinės sklendės atidarymo kampą, variklio apsukas, pavarų perjungimo pedalo spaudimą, sankabos variklio redukcinės pavaros kampą, variklio tarpinio veleno greitį ir pavaros padėtį. Sankaba valdoma pavaros mechanizmu su dviem varikliais, esančiais dešiniojo variklio dangčio viduje. Kai sankaba įjungta arba išjungta, taip pat valdomas variklio uždegimo laikas ir degalų įpurškimas, todėl pavarų perjungimas bet kurioje situacijoje yra sklandus ir be smūgių.

Naujoji „Honda E-Clutch“ sistema suteiks naujos vairavimo patirties Europos vairuotojams. Tai dar vienas simbolis, kad „Honda“, nuo kurios įsteigimo praėjo 75 metai, pasiryžusi ir toliau remtis savo turtinga į vairuotojus orientuotų inovacijų istorija.

Junya Ono, projektų vadovas, „Honda E-Clutch“: „Mūsų „Honda E-Clutch“ sukurta suteikti motociklininkams naujos patirties, kuri vairavimą paverčia dar smagesniu ir labiau jaudinančiu. Be to, ši technologija leidžia ramiai ir patogiai vairuoti mieste arba kasdienėse kelionėse į darbą. Tikimės, kad daugybė vairuotojų išbandys mūsų naująją sistemą, kad pasimėgautų jos siūlomu unikaliu sportiškumo ir lankstumo deriniu.“