19.01.2024 Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.
07.11.2023 EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema
07.07.2023 Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija
14.08.2022 Timas Gajseris tapo penkiskart pasaulio motokroso čempionu!
23.11.2021 2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje
01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį

24.11.2020

• Naujasis „CMX1100 Rebel“ – klasikinės išvaizdos ir šiuolaikinių technologijų derinys.
• Pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiantiems nuotykiams išvysčius didesnį greitį.
• Motociklas varomas charakteringo dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio, kurio sukimo momentas – 98 Nm, o galia – 64 kW.
• Važiuoklė su aukštos kokybės pakaba ir stabdžiais užtikrina puikų valdymą.
• Siūlomi keturi važiavimo režimai, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo ir priekinio rato pakėlimo valdymo sistemos.
• Kaip papildoma įranga komplektuojama unikali dvigubos sankabos transmisija.


„Honda Motor Europe“ su malonumu pristato dar vieną savo 2021 m. modelių asortimento naujieną – „CMX1100 Rebel“ motociklą. 

2017 m. rinkoje pasirodęs A2 kategorijos „CMX500 Rebel“ su 500 cm³ dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų varikliu pateikė unikalią „custom“ motociklo interpretaciją, sujungdamas „bobber“ stiliaus tradicijas su novatoriškomis idėjomis. Patrauklus, smagus vairuoti ir patogus modelis greitai užkariavo Europos motociklininkų širdis. 2019 m. jis buvo trečias pagal pardavimo rezultatus „custom“ stiliaus motociklas žemyne. 

2021 m. pasirodys didesnis ir dar išraiškingesnis „CMX500 Rebel“ brolis – „CMX1100 Rebel“. Jis perims visas pagrindines mažesniojo motociklo unikalumą lemiančias savybes, bus daug galingesnis, ryškesnio charakterio ir apginkluotas pažangiausiomis „Honda“ technologijomis. Tai bus ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių variantų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.

Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 221 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes. Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.

Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis. Jo formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę. Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.

Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.