Motoroleriai/125cc
Big scooters
125 cc

Forza 125

Elektros įtaisais valdomas naujasis priekinis stiklas sklandžiai reguliuojamas 140 mm diapazone. Jis skirtas užstoti vėjui ir sumažinti jo keliamam triukšmui.
Priekiniuose ir galiniuose posūkių žibintuose dabar sumontuotos LED lemputės, lygiai taip, kaip priekinio ir galinio žibinto.
Po sėdyne galima pasidėti du visą veidą dengiančius šalmus. Dėtuvės tūris dabar yra 53,5 litro, palyginus su ankstesniu 48 litrų tūriu.
Priekinio kairiojo aptako vidinė kišenė yra rakinama, o jos vidaus erdvę vairuotojas gali suskirstyti pagal savo pageidavimą, pavyzdžiui, laikyti telefonui ir buteliukui vandens. Čia tai pat įrengtas 12 V 1 A įkrovimo lizdas.
Modelio „Forza 125“ išmanusis raktas skirtas valdyti ne tik pagrindiniam uždegimo jungikliui ir dėtuvių užraktams, bet ir papildomai nuimamajai 45 l talpos viršutinei bagažinei, kuri „Honda“ motoroleryje montuojama pirmą kartą.
Pakeisto prietaisų skydelio šonuose yra rodyklinis spidometras ir tachometras, o viduryje – skaitmeninis ekranas, kurio tris režimus galima perjungti (valdomas kairiojoje vairo pusėje esančiu jungikliu); odometras, atstumas, kuriam nuvažiuoti pakaks degalų likučio, momentinės degalų sąnaudos, kelionės ridos skaitiklis, vidutinės degalų sąnaudos ir laikmatis arba aplinkos termometras ir akumuliatoriaus jutiklis.
2018 metų modelio dizainas pakeistas iš pagrindų. Nors ryškios dizaino linijos, pagal kurias galima iš karto atskirti „Forza 125“, lieka nepaliestos, kiekvienas apdailos elementas pakoreguotas taip, kad šis modelis atrodytų glotnesnis, brandesnis. Priekyje formos yra apvalesnės, kresnos, o tolstant dizaino linijos šiek tiek švelnėja.
Iš vietos „Forza 125“ įsibėgėja labai sparčiai (0–200 m atstumą įveikia vos per 13,4 sek.), o staigi galios charakteristika vidutinių sūkių diapazone užtikrina nepriekaištingą jautrumą važiuojant mieste įprastiniu 40–60 km/h greičiu. Galios jam pakanka pastoviai važiuoti maždaug 90 km/h greičiu, o didžiausias greitis yra 108 km/h.
Variklio išjungimo sustojus sistema automatiškai išjungia variklį, jei šis tris sekundes veikia tuščiąja eiga, kai motoroleris sustabdytas ir stabdžiai neatleisti, ir vėl akimirksniu paleidžiamas, kai pasukama droselio rankena.
Vienas iš pirminių „Forza 125“ projektavimo tikslų buvo užtikrinti, kad vidutiniu intensyvumu važinėjančiam naudotojui į degalinę užsukti pakaktų vos kartą per savaitę. Variklis degalus vartoja labai ekonomiškai (apie 42,7 km/l WMTC sąlygomis), todėl pripildžius pilną 11,5 litro talpos baką galima nuvažiuoti 500 km.
„Forza 125“ yra lengvas, sveriantis vos 162 kg, todėl jį paprasta valdyti, kai važiavimo greitis yra ypač mažas, ir patogu pastatyti.
Dviejų kontūrų ABS užtikrina papildomą stabdymo ant slidžių paviršių kontrolę.