01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
01.10.2020 Kampanija!
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.

01.09.2021

• Atnaujinta visa 2022 m. laidos „Honda“ 500 cm³ modelių trijulė – CB500F, CBR500R ir CB500X.
• Važiuoklė modernizuota pritaikius „Showa“ 41 mm SFF-BP USD šakes, naują lengvesnę švytuoklę, lengvesnius ratus ir naujus dvigubus 296 mm priekinius stabdžių diskus.
• Nauji degalų įpurškimo nustatymai pagerina sukimo momento charakterį ir pojūtį.
• Atnaujintas dizainas – įtrauktos naujos spalvos ir grafika.


Itin populiarios „Honda“ trijulės – CB500F, CBR500R ir CB500X – 2022 m. versijos pasirodys su patobulintu varikliu ir važiuokle. Dėl šių atnaujinimų jie taps dar patrauklesni tiek naujiems, tiek patyrusiems motociklininkams.

Pagrindinis naujos priekinės dalies konstrukcijos elementas – iš vidutinio svorio keturių cilindrų CB650R ir CBR650R modelių perimtos naujos „Showa“ 41 mm SFF-BP USD šakės, pagerinančios valdymą ir važiavimo kokybę. Kartu su jomis CB500F ir CBR500R modeliuose dabar komplektuojami lengvesni aliumininiai ratlankiai su Y formos stipinais ir nauji dvigubi banguoti 296 mm priekiniai diskai bei radialiniai „Nissin“ suportai. Turistinis CB500X gali pasigirsti tais pačiais naujais stabdžiais ir pakabos atnaujinimais, kaip ir jo giminaičiai. Be to, jis išsiskiria ilgesne priekinės pakabos eiga ir lengvesniu bei didesniu 19 colių priekiniu ratu.

Visi trys patrauklūs ir ekonomiški motociklai komplektuojami su nauja lengvesne švytuokle, pasižyminčia ne tik didesniu sukamuoju standumu, bet ir didesniu šoniniu lankstumu, kad būtų užtikrintas lengvesnis valdymas ir sklandžiau įveikiami posūkiai. Kaip ir anksčiau, kiekvieną modelį varantis gyvybingas 500 cm³ variklis išvysto 35 kW siekiančią maksimalią galią, leistiną turintiems A2 kategorijos vairuotojo pažymėjimą. Tačiau 2022 m. variklis išsiskiria naujais programuojamos degalų įpurškimo sistemos (PGM-FI) nustatymais, kurie dar labiau pagerina sukimo momentą ir bendrą važiavimo charakterį.

2022 m. „naked“ tipo CB500F modeliui siūlomos trys naujos ryškios spalvos – Pearl Smoky Gray, Mat Axis Gray Metallic ir Pearl Dusk Yellow, o sportinį CBR500R bus galima rinktis su nauju Mat Gunpowder Black Metallic atspalviu ir įspūdinga nauja grafika, pabrėžiančia jame įkūnytą lenktynių trasoje sukauptą patirtį. 2022 m. CB500X turistinio modelio spalvų paletė papildyta dviem naujais atspalviais – Mat Gunpowder Black Metallic ir Pearl Organic Green. Visai trijulei taip pat bus siūloma „Honda“ klasikinė Grand Prix Red spalvų gama.

Dėl kompaktiškų matmenų ir paklusnaus charakterio šiuos tris „Honda“ 500 cm³ motociklus lengva valdyti, su jais lengva važiuoti ir patogu mokytis vairuoti. Jie dovanoja tikrą malonumą tiems, kurie keičia 125 cm³ motociklą į galingesnį, pereina nuo didesnio prie mažesnio motociklo arba grįžta į motociklininkų gretas, kad išbandytų savo vairavimo galimybes per savaitgalio išvykas, nepriklausomai nuo pasirinkto važiavimo būdo.

Nuo CB ir CBR serijos motociklų pasirodymo 2013 m. „Honda“ Europoje pardavė daugiau nei 106 000 modelių. Kiekvienas iš jų užima atskirą vietą plačiame „Honda“ modelių asortimente. CB500F rodsteriai sudaro beveik pusę visos pardavimų apimties, lenktynių pasauliui atstovaujantys CBR500R modeliai – 18 proc., o turistiniai CB500X – 35 proc. 

„Honda“ atliktas reprezentatyviosios klientų imties tyrimas parodė, kad šie trys modeliai yra patrauklūs įvairioms demografinėms vairuotojų grupėms. Remiantis turimais duomenimis, 45 proc. CB500F savininkų ir 37 proc. CBR500R savininkų yra nauji iki 34 metų amžiaus (atitinkamai 45 proc. ir 60 proc.) motociklininkai. Tai rodo, kokį svarbų vaidmenį jie atlieka pritraukiant naujus jaunus motociklininkus į dviračių transporto priemonių pasaulį.

Tačiau daugiau nei 75 proc. CB500X savininkų yra patyrę motociklininkai, o dar 15 proc. – vėl prie motociklų grįžę vairuotojai, kuriuos įkvėpė kompaktiško turistinio motociklo visapusiškas patrauklumas, tvirtumas, taip pat ilga pakabos eiga ir tiesi sėdėjimo padėtis.