08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija

2019 m. „Honda“ linijos naujienos

08.11.2018

2018 m. motociklų parodoje EICMA „Honda“ pristato 5 produktus, įliedama naujos energijos į vidutinio svorio motociklų asortimentą 

• Prie „Neo Sports Café“ šeimos prisijungė „CB650R“ modelis, papildydamas vidutinio svorio gatvės motociklų sektorių unikalia išvaizda.  
• „CBR650R“ modelis su ištisiniu aptaku tęsia „CBR1000RR Fireblade“ stiliaus tradicijas ir išsiskiria didelių apsukų, keturių cilindrų 70 kW variklio užtikrinamu našumu bei lengva važiuokle.  
• Trys modeliai su 500 cm3 varikliu patyrė reikšmingų patobulinimų, įgydami ryškesnį rodsterio, sportinį ir „adventure“ klasei būdingą charakterį. 
• „CBR1000RR Fireblade“ ir „CBR1000RR Fireblade SP“ siūlomos naujos spalvų gamos ir patobulinta „Next Stage Total Control“ koncepcija.
• „GL1800 Gold Wing“ ir „X-ADV“ spalvų gamą papildė naujos spalvos.
• „SH300i“ komplektaciją įtraukta nauja įranga.


Šiandien EICMA parodoje Milane „Honda“ pristato visą 2019 m. Europos rinkai skirtą motociklų asortimentą, kuriame puikuojasi du nauji pavadinimai ir trys visapusiškai atnaujinti modeliai, įliejantys naujos energijos į neįtikėtinai platų ir turtingą vidutinio svorio „Honda“ produktų kategoriją.

„CB650R“

Pristačiusi 2018 m. gatvės motociklų trejetuką – „CB1000R“, „CB300R“ ir „CB125R“, dabar „Honda“ savo vidutinio svorio asortimentą papildo unikaliu „Neo Sports Café“ dizainu. Šiuolaikiško ir minimalistinio stiliaus koncepcija sujungia „café racer“ įkvėptas idėjas ir ypač kompaktišką trapecijos formą. Šis derinys sukuria efektingą išvaizdą. Visiškai matomas keturių cilindrų vienaeilis variklis. Priklausymo „Neo Sports Café“ šeimai pojūtį sustiprina charakteringas apvalus priekinis žibintas ir reljefiškas degalų bakas.
Ištaigingą išvaizdą papildo aukščiausio lygio įranga: 41 mm apverstos „Showa“ šakės „Separate Function“, radialinės keturių stūmoklių priekinių stabdžių apkabos, „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistema, pagalbinė / praslystanti sankaba ir ypač modernūs matuokliai.
Galutinis rezultatas – patrauklus vidutinio svorio gatvės motociklas, pasižymintis unikalia išvaizdos, našumo ir techninių charakteristikų kombinacija.

„CBR650R“

„Honda“ asortimentą papildė dar vienas naujas pavadinimas – vidutinio svorio sportinis „CBR650R“ motociklas.
Jis išsiskiria nauju stiliumi, kuriam būdingi „CBR1000RR Fireblade“ labai primenantys aštrūs, agresyvūs kontūrai ir paplatinti šoniniai aptakai, taip pat itin trumpa galine dalimi ir dviem siaurais LED priekiniais žibintais. „CBR650R“ yra 6 kg lengvesnis už „CBR650F“ (kurį jis pakeičia) ir siūlo sportiškesnę sėdėjimo padėtį dėl 30 mm į priekį paslinktų vairo rankenų bei atgal atitrauktų ir aukščiau įrengtų pakojų.
Jame montuojamas klasikinis keturių cilindrų vienaeilis „Honda“ variklis pasiekia 1000 aps./min. daugiau, todėl jo maksimali galia yra 5 proc. didesnė ir siekia 70 kW esant 12 000 aps./min. Dėl tokių rodiklių, reljefiško dizaino ir ištobulintos važiuoklės šis naujas motociklas garbingai užsitarnavo „R“ ženklą.
Bus siūlomos 35 kW „CB650R“ ir „CBR650R“ versijos.

„CB500F“, „CBR500R“ ir „CB500X“

Nuo pasirodymo pradžios 2013 m. gyvybingas dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų ir 500 cm3 darbinio tūrio „Honda“ variklis buvo įrengtas daugiau nei 75 000 Europoje parduotų motociklų.
Pirmą kartą A2 kategorijos vairuotojams prieinamuose „CB500F“, „CBR500R“ ir „CB500X“ modeliuose pristatytas 2019 m. variklis pasižymi didesne galia ir aukštesniu sukimo momentu 3000–7000 aps./min. sūkių diapazone. Jis yra šio modernizuoto trejeto su geresnėmis techninėmis charakteristikomis – rodsterio, sportinio ir „adventure“ klasės motociklų – varomoji jėga.
Visi trys modeliai dabar turi naują galinę pakabą, pagalbinę / praslystančią sankabą, visus LED žibintus, modernų LCD prietaisų skydelį su pavaros nustatymo padėties ir aukštesnės pavaros įjungimo indikatoriais, taip pat naują dvigubą duslintuvo antgalį sodresniam variklio garsui išgauti.
„CB500F“ rodsterio priekis ir galas išsiskiria nauju išraiškingesniu dizainu su kampuotesniu priekinės dalies aptaku ir šoniniais gaubtais, sklandžiai susijungiančiais su degalų baku. Atnaujintas ir „CBR500R“ stilius: jis yra siauresnis ir ryškesnis, įkvėptas „Fireblade“ stiliaus ir siūlo sportiškesnę važiavimo padėtį.
Kompaktiškam „adventure“ klasės „CB500X“ modeliui būdingi visi didesnę galią demonstruojantys atributai: naujas 19 colių priekinis ratas, ilgesnė pakabos eiga priekyje ir gale, plonesnė sėdynė, platesnis vairo pasukimo kampas ir tvirtesnis aptakas, kuris užtikrina ir didesnę apsaugą nuo vėjo.
500 ir 650 cm3 variklių platformos sudaro 35 proc. visų didelių „Honda“ motociklų pardavimo Europoje apimties. Šie penki nauji 2019 m. motociklai siūlo puikiai subalansuotas įspūdingas charakteristikas vidutinio svorio kategorijoje įvairų vairavimo stažą turintiems vairuotojams. Vėliau tai gali būti realizuota „Honda“ flagmanuose – rodsteriuose, „adventure“ klasės ir sportiniuose modeliuose.

EICMA parodoje pristatyti ir kiti atnaujinti produktai:

„CBR1000RR Fireblade“ ir „CBR1000RR Fireblade SP“


Po visapusiškų 2017 m. modelio pokyčių 2019 m. „Fireblade“ pristatomas su patobulinta „Next Stage Total Control“ koncepcija – su atnaujinta elektronine įranga važiavimo charakteristikoms trasoje optimizuoti. Modifikuotos HSTC ir ABS sistemos, taip pat padidintas maksimalus galios nustatymas, remiantis „HRC MotoGP“ programos duomenimis. „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo ir važiavimo ant galinio rato valdymo sistemos dabar yra atskirtos. Taip pat minėtinas naujas „W“ indikatorius prietaisų skydelyje.  
Didesniam trispalviam efektui išgauti „Grand Prix Red“ spalvos versijai būdinga platesnė balta juosta, o „Matt Ballistic Black Metallic“ versija dabar yra visiškai juoda, išskyrus raudoną CBR logotipą.     

„X-ADV“

Šis „Honda“ „motociklas-visureigis“ pirmąkart pasirodė 2017 m. ir per akimirksnį išpopuliarėjo. 2018 m. jis buvo patobulintas pritaikius įvairių lygių „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistemą ir „G“ jungiklį, kad būtų lengviau perjungiamos dvigubos sankabos transmisijos pavaros važiuojant bekele, o 2019 m. jis bus siūlomas su naujomis spalvomis, įskaitant įspūdingą „kamufliažinį“ žalią atspalvį.

„GL1800 Gold Wing“   

Daugiau nei 40 metų su komfortu, prabanga ir kokybe tolimose kelionėse siejamas „Gold Wing“ 2018 m. buvo iš pagrindų atnaujintas, kad taptų ryškesnis, lengvesnis ir kompaktiškesnis, išsaugant jo, kaip technologijų flagmano, reputaciją: jame įdiegta daug naujų funkcijų, tarp jų ir pirmąkart motocikle pritaikyta „Apple CarPlay“.
2019 m. „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ versijai su mechanine transmisija bus siūloma nauja „niūri“ „Darkness Black Metallic“ spalva. Aukščiausio lygio „Gold Wing Tour“ versijos su dvigubos sankabos transmisija spalvų gamą papildys naujas „Pearl Hawkseye Blue“ atspalvis.

„SH300i“

2019 m. populiarumo niekada nestokojantis, ypač našus vidutinio dydžio motoroleris komplektuojamas su „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistema ir „išmaniąja“ viršutine bagažine, susieta su nuotolinio raktelio sistema.