08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje

23.11.2021

• Naujieji „CBR1000RR-R Fireblade“, „Fireblade SP“ ir ribotos laidos „Fireblade SP 30th Anniversary“ modeliai ženklina per tris dešimtmečius nueitą kelią.
• Visiškai naujas vidutinės klasės ADV350 motoroleris išsiskiria X-ADV būdingu tvirtumu bei stiliumi ir aukščiausio lygio specifikacijomis.
• Parodoje debiutuoja NT1100 – komfortiškas, praktiškas ir puikiai tolimoms kelionėms tinkantis motociklas.
• Oficialiai patvirtinta, kad į rinką grįžta „Hornet“; 3D projekcijos suteikia parodos lankytojams galimybę susipažinti su koncepcija.
• EICMA parodoje pristatomos naujos SH125i, X-ADV, „Forza 125“, „Forza 350“, CB650R, CBR650R, „CMX500 Rebel“, „CMX1100 Rebel“, „Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ spalvos.


Po daugelio šiais metais paskelbtų svarbių naujienų apie modelius, įskaitant „Super Cub“, „Monkey“, CB500F, CB500X, CBR500R ir NT1100, šiandien Milane „Honda“ pristato visą savo Europos rinkai skirtą 2022 m. motociklų asortimentą. Jame puikuojasi ypatingas ribotos laidos sportinis flagmanas, visiškai naujas turistinis motoroleris, taip pat plati visų pristatomų modelių spalvų gama ir įvairūs grafikos variantai.

„CBR1000RR-R Fireblade“, „Fireblade SP“ ir „Fireblade SP 30th Anniversary“
Ryškiausi EICMA parodoje „Honda“ pristatomo asortimento eksponatai yra naujieji „CBR1000RR-R Fireblade“, „Fireblade SP“ ir „Fireblade SP 30th Anniversary“.
Originalaus novatoriško „Fireblade“ garbei 2022 m. rinkoje pasirodys įspūdinga riboto leidimo „Fireblade SP 30th Anniversary“ versija. Ji ženklina per 30 metų nueitą kelią nuo šio naujų vėjų į motociklų rinką įnešusio modelio pasirodymo 1992 m. Ši versija pasižymi trispalve apdaila, tiksliai atkartojančia originalą, ir iš 2020 m. modelio perimtu itin moderniu juostos dizainu, suderintu su 1992 m. modeliui būdingais stilingais „potėpių“ elementais.
„Fireblade SP“ taip pat bus siūlomas su dviem standartiniais apdailos variantais – Grand Prix Red bei Matte Pearl Morion Black. Abu variantai dabar bus derinami su aukso spalvos ratlankiais. „Fireblade“ modelis pristatomas su atnaujinta Grand Prix Red apdaila ir ryškiais baltais numerių ženklais ant priekinio aptako.
Pakeitimai neapsiriboja vien paviršiumi. Siekiant pagerinti pagreitėjimo charakteristikas ir dinamiką viduriniame taške atliekant posūkius, atlikti atitinkami techniniai keturių cilindrų vienaeilio 160 kW variklio patobulinimai. Be to, trimis dantukais padidintas pagrindinės pavaros žvaigždutės dantukų skaičius (iki 43), kad būtų užtikrintas dar spartesnis pagreitėjimas visame perdavimo skaičių diapazone. Atsižvelgiant į HRC lenktynininkų rekomendacijas, galinės padangos traukos valdymui pagerinti optimizuota „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC), taip pat pakoreguotas droselinės sklendės jautrumas.
Panaudota nauja priekinių „Nissin“ stabdžių suportų stūmoklių medžiaga ir paviršiaus apdaila padidina „Fireblade“ stabdymo efektyvumą bei stabilumą lenktynių sąlygomis. „Fireblade SP“ ir dabar gali pasigirti išskirtinėmis pakabos bei stabdžių charakteristikomis – tai užtikrina „Öhlins“ išmanioji elektroninio valdymo sistema (SE-C) ir „Brembo“ įranga. Jame taip pat montuojamas naujas optimizuotas greitas pavarų perjungiklis.

ADV350
Savo pažangias idėjas, lėmusias sėkmingą X-ADV pasirodymą (2021 m. jis tapo perkamiausiu „Honda“ motociklu Europoje), dabar „Honda“ pritaikė vidutinės klasės motorolerių rinkoje. Naujasis ADV350, gaminamas Atesos mieste (Italija) veikiančioje „Honda“ gamykloje, pasižymi prabangiam motoroleriui būdingu rafinuotumu, pravažumu bet kokiais asfaltiniais keliais ir griežtu turistiniu stiliumi.
Unikalią išvaizdą papildo optimalus praktiškumas ir aukščiausio lygio specifikacijos. Galima naudotis dėtuve po sėdyne, kurioje telpa du dideli šalmai, daiktadėžėje įrengtu USB įkrovimo lizdu ir patogiu išmaniuoju raktu. Šiuos privalumus papildo reguliuojamo aukščio priekinis stiklas ir prietaisų skydelyje su LCD ekranu integruota „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema. Kaip standartinė įranga komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC).
ADV350 varomas 330 cm³ keturių vožtuvų SOHC variklio su patobulinta „Smart Power+“ (eSP+) sistema. Jo maksimali galia siekia 21,5 kW, o sukimo momentas – 31,5 Nm. Važiuoklė montuojama su motociklui būdingomis apverstomis šakėmis, vamzdiniu plieniniu rėmu bei galiniais amortizatoriais su išoriniu kompensaciniu bakeliu ir pasižymi didele prošvaisa. Lengvi 15 colių priekinis ir 14 colių galinis ratlankiai komplektuojami su bekamerėmis padangomis su blokinio rašto protektoriumi.
ADV350 bus siūlomas su „Spangle Silver Metallic“, „ Mat Carbonium Gray Metallic“ ir „Mat Carnelian Red Metallic“ spalvomis.

NT1100
Po 2021 spalio mėn. pasirodžiusio anonso debiutavęs NT1100 pradeda naują „Honda“ turistinių motociklų erą. Jo variklis sukurtas „CRF1100L Africa Twin“ galios agregato pagrindu, todėl įkvepiantis valdymas ir dinamika yra garantuoti. NT1100 sukonstruotas ant platformos, užtikrinančios išskirtinį komfortą ir nepriekaištingą apsaugą nuo prastų oro sąlygų, todėl yra tinkamai pasirengęs tiek tolimoms išvykoms dviese, tiek kasdienėms kelionėms į darbą.
Tai praktiškas motociklas: į jo standartinės įrangos sąrašą įtraukti integruoti talpūs šoniniai krepšiai, šildomos rankenos, centrinė atrama, pastovaus greičio palaikymo sistema ir USB bei ACC įkrovimo lizdai. Jame įrengti visi LED žibintai su dienos šviesomis geresniam matomumui užtikrinti, automatiškai išsijungiantys posūkių signalai ir avarinio stabdymo signalizacijos sistema. Vairuotojo patogumui montuojamas priekinis stiklas su penkiais nustatymais, taip pat nuo nepalankių oro sąlygų apsaugantys viršutiniai ir apatiniai vėjo deflektoriai su dideliu aptaku. Motociklas komplektuojamas su 6,5 colio spalvotu ir individualiai pritaikomu TFT jutikliniu ekranu, leidžiančiu naudotis „Apple CarPlay®“ ir „Android Auto®“ ryšio funkcijomis. Patogus sėdynės aukštis – 820 mm, nuvažiuojamas atstumas – apie 400 km. Į „aktyvų komfortą“ orientuotas aptakus minimalistinis dizainas užtikrina puikią aerodinamiką ir optimalią sėdėjimo padėtį, kad kelionės teiktų tikrą malonumą.
Plieninis pusiau dvigubas lopšio formos NT1100 rėmas išsiskiria trumpa važiuoklės baze, 17 colių ratais ir patobulinta vairo geometrija, o aukščiausios klasės pakaba įrengta pritaikius 43 mm „Showa“ kasetės tipo apverstas priekines šakes ir vienvamzdį galinį amortizatorių. 310 mm priekiniai stabdžių diskai veikia kartu su radialiniais keturių stūmoklių suportais. Dėl pakoreguotų įsiurbimo ir išmetimo sistemų nustatymų užtikrinamas tolygus pagreitėjimas ir ausiai malonus garsas varikliui dirbant žemomis apsukomis. Maksimali galia siekia 74 kW o sukimo momentas – 104 Nm. Elektronikos paketą sudaro trys standartiniai važiavimo režimai ir trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC). Kaip papildoma įranga siūloma unikali „Honda“ transmisija su dviguba sankaba (DCT).
NT1100 spalvų gamą sudaro trys šiuolaikinės spalvos – „Matte Iridium Gray Metallic“, „Pearl Glare White“ ir Graphite Black.

„Hornet“
„Honda“ taip pat džiaugiasi galėdama oficialiai patvirtinti, kad artimoje ateityje į jos modelių asortimentą sugrįš garsusis „Hornet“. Nuo savo pasirodymo Europos rinkoje 1998 m. „Hornet“ išgarsėjo įkvepiančiomis variklio charakteristikomis, manevringumu ir drąsiu šiuolaikiniu stiliumi.
EICMA parodos lankytojai galės susipažinti su atgimusio „Hornet“ koncepcija. Specialioje „Honda“ stendo zonoje, pasitelkiant 3D projekcijas su šviesos ir garso efektais, pristatoma ankstesnių „Hornet“ kartų ir šio modelio ateities apžvalga.
Apskritai „Honda“ pristatomi nauji modeliai rodo nenumaldomą bendrovės siekį ir toliau plėsti savo gausaus motociklų asortimento įvairovę ir gerinti jų kokybę.

EICMA parodoje bus pristatyti ne tik nauji ir atnaujinti modeliai, bet ir kelios naujos gerai pažįstamų modelių spalvos.

„SH125i“ ir „SH150i“
„SH125i“ (2021 m. perkamiausiam Europoje motoroleriui) ir „Sh150i“ bus siūlomos dvi visiškai naujos spalvos, išryškinančios šiuolaikinį sportinį jų stilių. Mat Pearl Cool White ir Mat Rock Grey išsiskiria unikaliomis detalėmis, tokiomis kaip grindų juosta su SH logotipu, raudoni SH logotipai ir sidabrinės juostelės ant priekinių žibintų.

X-ADV
Pirmuoju pasaulyje „dviračiu visureigiu“ laikomas X-ADV 2022 m. pristatomas su trimis naujomis spalvomis – Mat Ballistic Black Metallic, Mat Iridium Gray Metallic ir Harvest Beige.

„Forza 125“ ir „Forza 350“
Naujos spalvos numatytos ir 2022 m. „Honda GT“ sportinių motorolerių šeimai atstovaujančioms „125“ ir „350“ versijoms:
„Forza 125“ bus siūlomas su Pearl Falcon Gray, Mat Black Gray Metallic ir Mat Pearl Pacific Blue, o „Forza 350“ – su Mat Carnelian Red Metallic spalvomis.

CB650R ir CBR650R
Keturių cilindrų vidutinio svorio „naked“ tipo CB650R pasirodys su nauja Sword Silver Metallic spalva; abu CBR650R „Mat Gunpowder Black Metallic“ ir „Grand Prix Red“ spalvų variantai turi atnaujintą grafiką.

„CMX500 Rebel“ ir „CMX1100 Rebel“
2021 m. perkamiausio Europoje „custom“ stiliaus „CMX500 Rebel“ 2022 m. spalvų paletę papildė įspūdinga nauja Pearl Organic Green spalva, o jo 1100 cm³ giminaitis dabar pasirodys su Pearl Stallion Brown spalva.

„GL1800 Gold Wing“ ir „GL1800 Gold Wing Tour“
2022 m. didingasis „Gold Wing“ bus siūlomas su šiuolaikine nauja Mat Jeans Blue Metallic spalva, o geriausias „Gold Wing Tour“ modelis pasirodys su dviem naujomis ryškiomis spalvomis – Glint Wave Blue Metallic ir Pearl Glare White.