08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį

24.11.2020

• Naujasis „CMX1100 Rebel“ – klasikinės išvaizdos ir šiuolaikinių technologijų derinys.
• Pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiantiems nuotykiams išvysčius didesnį greitį.
• Motociklas varomas charakteringo dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio, kurio sukimo momentas – 98 Nm, o galia – 64 kW.
• Važiuoklė su aukštos kokybės pakaba ir stabdžiais užtikrina puikų valdymą.
• Siūlomi keturi važiavimo režimai, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo ir priekinio rato pakėlimo valdymo sistemos.
• Kaip papildoma įranga komplektuojama unikali dvigubos sankabos transmisija.


„Honda Motor Europe“ su malonumu pristato dar vieną savo 2021 m. modelių asortimento naujieną – „CMX1100 Rebel“ motociklą. 

2017 m. rinkoje pasirodęs A2 kategorijos „CMX500 Rebel“ su 500 cm³ dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų varikliu pateikė unikalią „custom“ motociklo interpretaciją, sujungdamas „bobber“ stiliaus tradicijas su novatoriškomis idėjomis. Patrauklus, smagus vairuoti ir patogus modelis greitai užkariavo Europos motociklininkų širdis. 2019 m. jis buvo trečias pagal pardavimo rezultatus „custom“ stiliaus motociklas žemyne. 

2021 m. pasirodys didesnis ir dar išraiškingesnis „CMX500 Rebel“ brolis – „CMX1100 Rebel“. Jis perims visas pagrindines mažesniojo motociklo unikalumą lemiančias savybes, bus daug galingesnis, ryškesnio charakterio ir apginkluotas pažangiausiomis „Honda“ technologijomis. Tai bus ne šiaip galingesnis modelis – jis išsiskirs ir kitam segmentui būdingomis charakteristikomis, todėl taps puikiu pasirinkimu plačiam ratui pirkėjų, kurie ieško įdomesnių variantų. Jis specialiai skurtas kaip dvigubos paskirties motociklas, kuris yra pasirengęs ramioms kelionėms ir įkvepiančiam įsibėgėjimui įsukus į vingiuotą kelią.

Nuo mažesnių motociklų perėję vairuotojai įvertins patogius „Rebel“ matmenis, 700 mm aukščio sėdynę ir 221 kg bendrąją masę (su skysčiais), o labiau patyrę vairuotojai iškart pastebės važiuoklės su standžiu vamzdiniu plieniniu rėmu, 43 mm kasetės tipo priekine šake, kombinuotais galiniais amortizatoriais ir radialiniu keturių stūmoklių priekinių stabdžių suportu atveriamas valdymo galimybes. Neliks abejingų ir 1084 cm³ darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklio (perimto iš „CRF1100L Africa Twin“) charakteriui bei jo našumui. Variklio maksimali galia siekia 64 kW, o sukimo momentas – 98 Nm. Jis užtikrina puikią trauką žemų ir vidutinių sūkių diapazone, yra labai gyvybingas ir išsiskiria išraiškingu garsu.

Apie paprastą didžiojo „Rebel“ stilių iškalbingai byloja jo minimalistinės detalės. Storas padangas priekyje ir gale dengia plieniniai purvasaugiai. Apvalus priekinis žibintas sujungia senas estetikos tradicijas su šiuolaikiškomis LED lemputėmis. Jo formą atkartoja ir apvalus prietaisų skydelio LCD ekranas su tamsiu fonu. Galima greitai ir lengvai atsukti galinės sėdynės pagalvėlę. Po motociklo išore slepiasi daug šiuolaikinių technologijų: elektroninis droselis (TBW) su trimis standartiniais važiavimo režimais ir ketvirtuoju naudotojo pasirenkamu režimu, trijų lygių „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo (HSTC), priekinio rato pakėlimo valdymo ir pastovaus greičio palaikymo sistemos, taip pat papildomai siūloma „Honda“ unikali šešių pavarų dėžė su dviguba sankaba.

Dėl šios ypatingos klasikinės išvaizdos ir moderniausių technologijų dermės „CMX1100 Rebel“ taps gaiviu oro gurkšniu rinkoje, kurioje sunku rasti tikrų inovacijų.