08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

„Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą

10.11.2020

• Patobulinti dar septyni miesto, rodsterių ir „adventure“ klasių modeliai.
• „Neo Sports Café“ serijos „naked“ tipo flagmanas CB1000R pasirodys su atnaujintais stilistiniais sprendimais ir naujomis technologijomis.
• „CB1000R Black Edition“ įlieja naujų spalvų į „Neo Sports Café“ seriją.
• „Neo Sports Café“ šeimos narys CB125R varomas didesnę galią ir sukimo momentą užtikrinančio naujo variklio ir yra pirmasis 125 cm³ motociklas su pritaikyta „Showa Big Piston“ priekine šake.
• Daug pakeitimų atlikta „dviem ratais varomo visureigio“ X-ADV ir universalaus NC750X variklio, važiuoklės, dizaino bei technologijų srityse.
• CB1000R, NC750X ir X-ADV modeliuose komplektuojama „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema, siūlanti naujas ryšio galimybes.
• Atnaujinta ir motorolerių serija su naujuoju SH350 ir patobulintais „SH Mode“ bei PCX125 priešakyje.
• Visi modeliai atitinka EURO5 standarto reikalavimus.


„Honda Motor Europe“ džiaugiasi galėdama pranešti apie naujausius savo 2021 m. Europos rinkai skirtų motorolerių ir motociklų asortimento pokyčius.

Atnaujinti šeši pagrindiniai modeliai ir pristatomas vienas naujas modelis. Šie „Honda“ miesto, „adventure“ ir rodsterių klasių atstovai prisijungia prie kitų jau atnaujintų vienuolikos motociklų*, apie kuriuos buvo paskelbta anksčiau. Pristatydama šias naujienas, „Honda“ toliau plečia unikalų, platų ir įvairiapusišką savo dviračių transporto priemonių asortimentą įvairioms klientų grupėms, nepriklausomai nuo jų amžiaus, patirties ir vairavimo stiliaus.

Miesto modelių atnaujinimai

Platų „Honda“ ekonomiškų, aplinką tausojančių ir technologiškai pažangių motorolerių bei mažų motociklų asortimentą reprezentuoja stilingi sportiniai / GT modeliai, tokie kaip „Forza 350“ ir „Forza 125“, taip pat populiarūs SH šeimos atstovai, smagioms pramogoms sukurtas „MSX125 Grom“, ypač ekonomiškas CB125F ir populiarumo nestokojantis PCX125.

Tarp šiandien paskelbtų trijų atnaujintų modelių – naujas pavadinimas:

„SH350i“

SH šeimos centre – naujas „Sh350i“ su nauju galingesniu 350 cm³ „eSP+“ varikliu, pakeičiantis „SH300i“. Variklis išsiskiria ne tik didesniu darbiniu tūriu, bet ir oro įsiurbimo bei aušinimo patobulinimais, kurie užtikrina dar spartesnį pagreitėjimą ir didžiausią klasėje galią.
Kitos „Sh350i“ ypatybės – naujas LCD prietaisų skydelis ir tvirtos naujos dizaino formos, taip pat avarinio stabdymo signalizacijos sistema ir USB krovimo lizdas, komplektuojami kartu su „Honda Smart Key“ ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistemomis. Todėl šis modelis yra dar saugesnis ir praktiškesnis.

„SH Mode“

Kitas SH šeimos narys – 2021 m. stilingas bazinis „SH Mode“ modelis su nauju galingesniu „eSP+“ varikliu, lemiančiu išskirtinę degalų ekonomiją – 47,6 km/l, ir nauju lengvesniu rėmu.
Dėl didesnio grindų ploto, USB krovimo lizdo, išplėstos erdvės daiktams laikyti (didesnės dėtuvės po sėdyne ir naujos daiktadėžės) bei „Honda Smart Key“ sistemos jis yra daug praktiškesnis. Niekuo neatsilieka ir jo išvaizda, kurią išryškina nauja priekinė dalis, priekinis LED žibintas bei stilingi nauji ratlankiai.

PCX125

Antrasis pagal šių metų pardavimo rezultatus Europoje motoroleris – naujas 2021 m. PCX125 – komplektuojamas su galingesniu ir ekonomiškesniu vandeniu aušinamu keturių vožtuvų „eSP+“ varikliu ir „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema (HSTC). 
Jis pasirodys su visiškai nauju kėbulu, sukuriančiu naują futuristinę išvaizdą, – nuo atnaujinto priekinio LED žibinto su charakteringomis dienos šviesomis iki X formos galinės dalies. 
Naujas lengvesnis plieninis rėmas pagerina manevringumą. Jis komplektuojamas su dviem ilgesniais bei didesniais galiniais amortizatoriais ir naujais ratlankiais su didesnėmis padangomis, todėl galima mėgautis komfortiškesniu ir stabilesniu važiavimu. Dėl 2,4 l talpesnės (30,4 l) daiktadėžės po sėdyne ir USB krovimo lizdo motoroleris tapo dar praktiškesnis.

„Adventure“ serijos atnaujinimai

Šiais metais jau buvo paskelbta apie naujus CB500X bei „CRF1000L Africa Twin“ spalvų variantus. Dabar dėmesio centre – kiti du „Honda“ motociklai iš perkamiausių Europoje krosoverio tipo motociklų dešimtuko. Tai visapusiškai atnaujinti 2021 m. NC750X ir X-ADV modeliai.

NC750X

Šis „Honda“ ekonomiškas ir universalus motociklas buvo patobulintas įvairiose srityse, įskaitant variklį, važiuoklę, dizainą ir praktiškumą.
750 cm³ darbinio tūrio skysčiu aušinamo variklio su dviem lygiagrečiai išdėstytais cilindrais maksimali galia padidėjo iki 43 kW esant 600 aps./min. 6 kg mažesnis svoris ir trumpesni pirmųjų trijų pavarų perdavimo skaičiai sustiprina sportišką motociklo charakterį. Jį atspindi ir aštresnės dizaino linijos bei mažesni aptakai.
Trys numatytieji (ir vienas nustatomas naudotojo) režimai valdomi per elektroninį droselį. Jie leidžia vairuotojui reguliuoti variklio charakteristikas ir reakciją. Kiekvienas režimas („Sport“, „Rain“ ir „Standard“) susietas su atitinkama dvigubos sankabos transmisijos perjungimo schema.
Praktiškumu garsėjantis NC750X šioje srityje patobulėjo dar labiau: įrengta talpesnė unikali centrinė dėtuvė (23 l), naujas skydas, spalvotas LCD prietaisų skydelis, USB lizdas ir 30 mm žemesnė sėdynė. Jame taip pat komplektuojama „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistema su tikslesniais nustatymais ir kaip papildoma įranga siūloma avarinio stabdymo signalizacijos sistema. Šio motociklo degalų sąnaudos liko tokios pat mažos, kaip ir anksčiau (28,3 km/l).

X-ADV

Tvirtai sudėtas ir nuotykių idėją įkūnijantis X-ADV nuo pat savo pasirodymo pradžios 2017 m. užsitikrino unikalų statusą motociklų pasaulyje. 2021 m. laidos X-ADV reikšmingi atnaujinimai apima variklio ir važiuoklės patobulinimus, taip pat naują ryškesnę išvaizdą ir naujas technologijas.
Daugelis atnaujintų X-ADV sprendimų yra tokie patys, kaip ir NC750X: sportiškesnį važiavimą lemianti 3 kW didesnė galia (43 kW), optimizuoti pavarų perdavimo skaičiai, patobulintas rėmas ir 3 kg mažesnis svoris. Taip pat minėtini technologijų patobulinimai – per elektroninį droselį valdomi nauji važiavimo režimai ir pakoreguoti dvigubos sankabos transmisijos bei „Honda“ reguliuojamo sukimo momento valdymo sistemos nustatymai.
Atnaujinto dizaino motociklas dabar atrodo dar tvirtesnis. Dar viena naujovė – naujo stiliaus dvigubi LED dienos žibintai. Pakeitimų esama ir praktiškumo srityje: įrengtas didesnę apsaugą nuo oro poveikio užtikrinantis naujas skydas, nauja 1,2 l daiktadėžė ir talpesnė (22 l) dėtuvė po sėdyne su USB krovimo lizdu.
Be to, kaip standartinė įranga X-ADV modelyje komplektuojama nauja „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema. Ši technologija, pirmą kartą pasirodžiusi su naujuoju „Forza 750“, leidžia vairuotojui per specialią programėlę ant vairo esančiais jungikliais ir balso komandomis (per ausines) valdyti pagrindines savo išmaniojo telefono funkcijas, įskaitant skambučius, navigaciją, muziką ir žinutes. Visa informacija pateikiama naujame 5 colių TFT ekrane.

Atnaujinta „naked“ tipo „Neo Sports Café“ serija

2017 m. „Neo Sports Café“ modeliai savo unikaliu „café racer“ įkvėptų idėjų ir perspektyvios ultraminimalistinės išvaizdos deriniu įpūtė naujų vėjų į „Honda“ „naked“ tipo motociklų asortimentą.
Po vidutinio svorio CB650R modernizacijos, apie kurią jau buvo paskelbta, dabar reikšmingų pakeitimų sulaukė dar du 2021 m. šios šeimos nariai.

CB1000R ir „CB1000R Black Edition“

„Neo Sports Café“ flagmanas CB1000R išsiskiria nauju minimalistiniu, dar ryžtingesnių formų dizainu su į priekį palinkusiu rėmu. Charakteringas apvalus priekinis žibintas su ašaros formos apvadu dabar palenktas į galą. Tai nukreipia žvilgsnį į mažesnius šoninius aptakus ir atnaujintą iškilusį galinį porėmį. Estetinį vaizdą papildo įmantrūs nauji septynių stipinų ratlankiai. 
Naujas „CB1000R Black Edition“ su naujas linijas išryškinančia specialia rankų darbo apdaila atrodo dar agresyviau. Efektingą išvaizdą sukuria „Deep Graphite Black“ spalvos schema ir juodos spalvos priekinio žibinto apdaila, priekinis skydas, šakės atramos, radiatoriaus gaubtai, oro kameros dangteliai, dujų išmetimo sistemos ir duslintuvo detalės.
Iš „CBR1000RR Fireblade“ perimtas keturių cilindrų vienaeilis variklis dėl pakoreguotų degalų įpurškimo nustatymų lemia sklandesnį galios perdavimą ir greitesnę reakciją. CB1000R ir „CB1000R Black Edition“ komplektuojami su „Honda“ išmaniojo telefono valdymo balsu sistema, sujungta su nauju šiuolaikiniu spalvotu 5 colių TFT ekranu.

CB125R

2021 m. CB125R varomas naujo, skysčiu aušinamo 4 vožtuvų variklio, kuris išvysto A1 kategorijos motociklams leistiną maksimalią 11 kW galią ir sukuria 1,2 Nm didesnį sukimo momentą. CB125R yra pirmasis pasaulyje 125 cm³ motociklas, kuriame kaip standartinė įranga komplektuojamos apverstos „Showa“ SFF-BP („Separate Function Front Fork Big Piston“) šakės, papildančios aukščiausio lygio įrangos sąrašą, į kurį įtraukti LED žibintai, LCD ekranas ir ABS sistema, valdoma per IMU bloką, su 296 mm plaukiojančiu priekiniu disku ir radialiniu keturių stūmoklių suportu.

* CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X, CBR500R, CB125F, „CRF1000L Africa Twin“, „Forza 750“, „Forza 350“, „Forza 125“ ir „MSX125 Grom“.