19.01.2024 Amerikietis Ricky Brabec antrą kartą per ketverius metus laimėjo Dakarų ralį.
07.11.2023 EICMA parodoje pristatomas visas 2024 m. Europos rinkai skirtas „Honda“ asortimentas, kurį vainikuoja naujasis „CB1000 Hornet“, sugrįžęs CBR600RR ir naujoviška „Honda E-Clutch“ sistema
07.07.2023 Nauji „Honda“ pasiekimai su inovatyvia „Honda E-Clutch“ technologija
14.08.2022 Timas Gajseris tapo penkiskart pasaulio motokroso čempionu!
23.11.2021 2021 m. EICMA parodoje „Honda“ pristato savo asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade SP 30th Anniversary“ ir ADV350 priešakyje
01.09.2021 Trys 2022 m. laidos „Honda“ A2 kategorijos reikalavimus atitinkantys 500 cm³ motociklai patyrė reikšmingų patobulinimų ir tapo dar našesni.
06.01.2021 Plataus 2021 m. „Honda“ modelių asortimento papildymas: „GL1800 Gold Wing“ ir „Gold Wing Tour“ atnaujinimai
01.12.2020 Reikšmingai patobulinti nauji lengvi dvejopos paskirties „Honda“ motociklai CRF300L ir CRF300 RALLY
24.11.2020 Pristatome naują didįjį „Rebel 1100“ modelį
10.11.2020 „Honda“ pranešė apie dar septynis savo atnaujintus modelius, papildysiančius 2021 m. Europos rinkai skirtų motociklų asortimentą
15.10.2020 2021 m. aukščiausios klasės „Honda Forza“ motorolerių seriją papildys „Forza 750“ ir „Forza 350“ modeliai.
14.07.2020 2021 M. LAIDOS „HONDA CRF450R“
23.12.2019 „Honda“ motociklų gamybos apimtis pasiekė 400 mln. vnt. ribą"
05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
« Ankstesnis 1 2 Sekantis »

„Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą

08.05.2019

„Honda Motor Europe“ su malonumu pristato visą 2019 m. bekelės ir dvejopos paskirties modelių asortimentą, kurio žvaigždė – modernizuotas „CRF250R“.

„CRF250R“ išsiskiria didesniu našumu ir patobulinta važiuokle. Šie pakeitimai perimti iš flagmanu tapusio krosinio motociklo „CRF450R“, kuris taip pat buvo atnaujintas ir pirmą kartą pasirodo su „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistema (HSTC).

Atnaujinta „CRF450L“, „CRF250L“ bei „CRF250 RALLY“ modelių spalvų gama ir grafika.

„CRF250R“ ir „CRF250RX“

Kaip ir flagmanas „CRF450R“, 2020 m. pasirodysiantis „CRF250R“ modelis gali pasigirti važiuoklės ir variklio patobulinimais, kurie pagerina našumą bei valdymą.

Dėl variklio pakeitimų maksimali galia padidėjo 4 proc., o sukimo momentas – 8 proc. Be to, pagerėjo sukimo momentas ypač svarbiame žemų ir vidutinių sūkių diapazone. Modernizuota cilindrų bloko galvutės ir stūmoklių konstrukcija, taip pat optimizuoti įleidimo ir išleidimo kanalai, maksimaliai panaudojant visus naujų kumštelių profilių privalumus. Pakeistas antrosios pavaros perdavimo skaičius, kad būtų visapusiškai panaudota padidėjusi galia. Trečioji ir ketvirtoji pavaros dabar pasižymi mažos trinties danga sklandesniam pavarų perjungimui užtikrinti. Variklio patobulinimų temą užbaigia „CRF250R“ pritaikytos naujos elektroninio degalų įpurškimo schemos, pagrįstos „450R“ duomenimis. Tai užtikrina tolygų galios tiekimą priklausomai nuo pasirinktos pavaros.

Panaudotas lengvesnis rėmas ir švytuoklė leido padidinti važiuoklės lankstumą. Kartu su standesne švytuokle tai lemia didesnį stabilumą ir tikslesnės važiavimo trajektorijos išlaikymą. Taip pat atnaujinta pakaba, pagerinanti amortizaciją važiuojant mažu greičiu.

„CRF250R“ dabar komplektuojamas su naujomis galinėmis stabdžių kaladėlėmis, specialiai sukurtomis jų ilgesniam tarnavimo laikui ir geresnėms stabdymo charakteristikoms užtikrinti. Tai leido atsisakyti galinio disko gaubto. 2020 m. modelis taip pat siūlomas su nauja grafika. 2020 m. laidos „CRF250RX“ modelyje bus įdiegti visi nauji sprendimai, kokie būdingi ir „CRF250R“ motociklui.

„CRF450R“ ir „CRF450RX“

2019 m. tapę gerokai galingesni, 2020 m. laidos „CRF450R“ ir „CRF450RX“ modeliai dabar pasirodo su „Honda“ pasirenkamojo sukimo momento valdymo sistema, kuri veikia kartu su atnaujinta HRC paleidimo kontrolės sistema ir elektroninio valdymo bloko valdomais degalų įpurškimo schemos parametrais.

Trimis režimais dirbanti HSTC iki minimumo sumažina galinio rato sukimąsi (ir galios nuostolius) ir maksimaliai padidina trauką. Sistemoje nėra rato sukimosi greičio jutiklio. Ji išlaiko droselinės sklendės jautrumą, kartu valdydama galią. Kai pasikeitusios apsukos per minutę viršija nustatytą reikšmę, uždegimo momentas uždelsiamas ir kontroliuojamas programuojamos degalų įpurškimo sistemos (PGM-FI). Išjungus variklį, kitos kelionės metu HSTC išsaugo paskutinį nustatymą. Sistemą taip pat galima išjungti.

Kaip ir jų 250 cm³ broliai, „CRF450R“ ir „CRF450RX“ išsiskiria naujomis galinėmis stabdžių kaladėlėmis, kurios ilgiau tarnauja ir pasižymi geresnėmis stabdymo charakteristikomis, taip pat priekyje ir gale atnaujinta pakabos sistema, pagerinančia amortizaciją važiuojant mažu greičiu, kai staigiai stabdoma ir didinamas greitis. Taip pat minėtina atnaujinta grafika – ji tokia pati, kaip ir patobulinto „CRF250R“ modelio.

„CRF450L“, „CRF250L“ ir „CRF250 Rally“

Praėjusiais metais pasirodęs dvejopos paskirties kelių motociklas „CRF450L“ su tokiu pat rėmu bei varikliu, kaip ir „CRF450R“ krosinis motociklas, pasižymi „CRF250R“ ir „CRF450R“ būdinga atnaujinta grafika. „CFR250L“ ir „CRF250 RALLY“ modeliams dabar siūloma nauja įspūdinga „nepastebimos“ juodos spalvos gama.