05.11.2019 EICMA parodoje „Honda“ pristato savo 2020 m. asortimentą su „CBR1000RR-R Fireblade“ ir „Fireblade SP“ priešakyje
23.09.2019 2019 m. Europoje pasirodys naujieji „CRF1100L Africa Twin“ ir „Africa Twin Adventure Sports“ modeliai
08.05.2019 „Honda“ pristato visą 2019 m. „CRF“ modelių asortimentą
08.04.2019 „HONDA Moto Days” 12-13.Balandžio
08.11.2018 2019 m. „Honda“ linijos naujienos
24.05.2018 19YM HONDA CRF450L
16.11.2017 2018 m. „Honda“ linijos naujienos
28.04.2017 „HONDA” MOTOCIKLŲ DIENA – GEGUŽĖS 1-ĄJĄ!
14.11.2016 2017 m. „Honda“ motociklų asortimentas
25.08.2016 Spaudai skirta informacija apie 2017 m. „CRF450R“
24.07.2015 Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis
13.05.2015 „Africa Twin“ grįžta! „CRF1000L Africa Twin“ pasirodys dar šiais metais.
18.11.2014 „Honda“ atskleidė savo 2015 m. motociklų liniją
09.12.2013 „Honda“ naujoji 2014 m. motociklų linija

Naujasis 2016 m. laidos „Honda CRF1000L Africa Twin“ modelis

24.07.2015

• Pateikiama daugiau informacijos apie naują kelioninį „Honda“ motociklą su nauju kompaktišku 1000 cm3 darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų varikliu, kurio galia siekia 70 kW, o sukimo momentas – 98 Nm.
• Kompaktiškos ir lengvos konstrukcijos variklis lemia puikias važiavimo bekele charakteristikas, komfortiškas ilgas keliones ir išskirtinį valdymą kasdienėse išvykose.
• Šiam motociklui siūloma naujos kartos funkcionali dvigubos sankabos transmisija (DCT), perjungiama ABS sistema ir sukimo momento valdymo technologija (HSTC) su įvairiais režimais optimaliam sukibimui važiuojant keliu ir bekele užtikrinti.
• Į spalvų paletę įtraukti keturi atspalviai, tarp jų – „CRF“ ralio ir trispalvė versijos.
• Pristatomos pirmosios studijinės ir pasirinktoje vietoje padarytos nuotraukos.


„Honda“ su malonumu pateikia dar daugiau techninės informacijos apie naująjį „CRF1000L Africa Twin“ modelį, pasirodysiantį dar šiais metais „Honda“ prekybos salonuose visoje Europoje. „CRF1000L Africa Twin“, kaip ir jo garsieji pirmtakai, yra visapusiškai pritaikytas ilgų nuotolių kelionėms. Su galingu varikliu ir dinamiška važiuokle šis motociklas pasirengęs įvairiems iššūkiams, kad ir kokiu pasaulio keliu ar bekele pasuktumėte.

„CRF1000L Africa Twin“ projektas nuo pat pirmųjų užuomazgų buvo plėtojamas atsigręžiant į originalo – „XRV750 Africa Twin“ vertybes, t. y. į idealiai suderintas jo savybes – praktiškumą, stabilumą ir nepriekaištingą valdymą važiuojant keliu ir bekele. Jis tapo etalonu, kuris galioja net ir šiandien, esant gausiam kelioninių motociklų asortimentui. „CRF1000L Africa Twin“ savo technologijomis nutolęs nuo savo pirmtako. Tačiau jo pavadinimą perėmusi naujoji versija persmelkta tos pačios dvasios, kuri buvo būdinga „XRV750 Africa Twin“ modeliui.

„Visureigio“ koncepcija prasideda nuo variklio, kuris turi lanksčiai prisitaikyti prie įvairių situacijų bekelėje, puikiai atlaikyti ilgus atstumus ir kitus išbandymus. „CRF1000L Africa Twin“ modelyje komplektuojamas 1000 cm3 darbinio tūrio dviejų lygiagrečiai išdėstytų cilindrų variklis, kurį „Honda“ sukūrė pritaikydama savo patirtį, sukauptą bekelės lenktynių trasoje tobulinant „CRF250R“ ir „CRF450R“ lenktyninius motociklus. Be to, siekiant sumažinti variklio konstrukciją, įrengta tokia pati keturių vožtuvų „Unicam“ sistema. Lengvojo lydinio skirstomasis velenas pagamintas naudojant tas pačias medžiagas, kaip ir „CBR1000RR Fireblade“ velenas. Jis valdo vožtuvų sistemą, o dvi degimo žvakės uždega kuro ir oro mišinį kiekvienoje degimo kameroje.

Didelė galia ir sukimo momentas lemia žaibišką reakciją visame sūkių diapazone. Didėjant apsukoms, pasigirsta maloniai nuteikiantis charakteringas solidus riaumojimas. Alkūninio veleno pasisukimo 270° kampu fazėje užtikrinamas išskirtinis galios tiekimas ir nepriekaištinga galinio rato trauka. Dviejų ašių pagrindiniai balansiniai velenai slopina vibraciją.

Nedidelis variklio aukštis leido pasiekti aukštesnę „CRF1000L Africa Twin“ prošvaisą. Tai dar viena būtina kelioninio motociklo savybė. Taip pat minėtini sumaniai suderinti elementai dinaminiam ir estetiniam efektui išgauti. Sankabos korpuse įrengtas vandens siurblys; vandens ir alyvos siurbimą valdo bendras balansinis velenas. Dar vienas variklio konstrukcijos dydį sumažinti padėjęs sprendimas – mažesnis alyvos karteris su pagalbiniu siurbliu.

Lengva šešių pavarų mechaninė pavarų dėžė turi tokią pat perjungimo sistemą, kaip ir „CRF250R“ ir „CRF450R“ modeliai. Ji komplektuojama su pagalbine praslystančia sankaba.

Tobulinant „CRF1000L Africa Twin“ važiuoklę, susitelkta į tris pagrindines ypatybes, kuriomis išsiskyrė pirmasis „XRV750“ modelis: pravažumą bekelės sąlygomis, komfortiškas tolimas išvykas ir manevringumą važinėjant kasdien. Buvo siekiama, kad šis motociklas būtų nepamainoma universali trumpoms ir ilgoms kelionėms pritaikyta transporto priemonė.

Plieninis beveik dvigubo lopšio formos rėmas lemia nepriekaištingą stabilumą važiuojant dideliu greičiu (net ir esant maksimaliai apkrovai), kuris puikiai dera prie išskirtinio pravažumo bekelėje, manevringumo ir tvirtumo. Svorio pasiskirstymas optimizuotas tam tikrais konstrukciniais sprendimais, pavyzdžiui, akumuliatorių įrengiant cilindrų bloko galvutės gale. Tai padėjo užtikrinti žemą svorio centrą.
Visapusiškai reguliuojamos ilgos eigos „Showa“ apverstos šakės turi dvigubus radialinius „Nissin“ keturių stūmoklių stabdžių suportus ir 310 mm banguotus plaukiojančius diskus. „Showa“ galiniams amortizatoriams būdinga spyruoklių apkrovos reguliavimo hidrauliniu būdu funkcija. Kaip ir lenktyniniame „CRF450R“ modelyje, „CRF1000L Africa Twin“ komplektuojami 21/18 colių ratlankiai su stipinais ir 90/90-R21 bei 150/70-R18 dydžio padangos.

„Nesibaigiančių nuotykių“ temą tęsia minimalistinio stiliaus ir lengvos bei tvirtos konstrukcijos „Africa Twin“ kėbulas, užtikrinantis patikimą apsaugą nuo oro poveikio ir sudarantis grakštaus bei manevringo motociklo įspūdį. Dvigubi priekiniai žibintai – iš pirmtako paveldėta charakteringa ypatybė. Sėdynės aukščio reguliavimo diapazonas – 20 mm (nuo 850 iki 870 mm). Dėl didelės talpos (18,8 l) kuro bako ir efektyviai dirbančio variklio motociklas su pilnu baku gali nuvažiuoti iki 400 km.
Visa motociklo elektroninė įranga pritaikyta įvairioms kelio ir bekelės sąlygoms: „Honda“ reguliuojama sukimo momento valdymo sistema (HSTC)* siūlo tris valdymo lygius, taip pat galima išjungti ABS* sistemos veikimą galiniame rate.

„CRF1000L Africa Twin“ modeliams bus siūloma keturių spalvų paletė: „CRF“ ralio, trispalvė, sidabrinė ir juoda versijos.

„CRF1000L Africa Twin“ kaina – nuo 13 098 eurų.

Transmisija su dviguba sankaba (DCT)
„CRF1000L Africa Twin“ kaip papildoma įranga bus komplektuojama unikali „Honda“ dvigubos sankabos transmisija (DCT) su standartiniu karteriu, kad išliktų toks pat plotis, kaip ir versijos su mechanine transmisija.

Šiai transmisijai būdingas standartinis rankinio valdymo režimas, kai vairuotojas pavaras gali perjungti kairėje vairo pusėje esančiais mygtukais, ir du automatiniai režimai. D režimas leidžia pasiekti idealiai suderintą kuro ekonomiją ir komfortą važiuojant pastoviu greičiu. Patobulintas S režimas atveria daugiau sportinio važiavimo galimybių – siūlomi trys skirtingi režimai: S1, S2 ir S3.

Savaime suprantama, „CRF1000L Africa Twin“ įrengta DCT transmisija visapusiškai pritaikyta įvairioms keliavimo sąlygoms. Pravažumą bekelėje pagerina G jungiklis, esantis prietaisų skydelio dešinėje pusėje. Įjungus G jungiklį važiuojant bet kuriuo režimu, užtikrinamas geresnis sukibimas ir efektyvesnis valdymas (tai ypač aktualu važiuojant bekele). Tai pasiekiama sumažinant sankabos praslydimą perjungiant pavaras.

Dar viena nauja DCT sistemos funkcija – nuolydžio fiksavimas, kai priklausomai nuo nuolydžio kampo atitinkamai pritaikomas pavarų perjungimo režimas optimaliam valdymui užtikrinti.

 

* HSTC ir ABS sistemos bazinėje versijoje nekomplektuojamos. Modeliuose su ABS ir DCT sistemomis montuojama kaip standartinė įranga.