Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumentai

• Patikimas, keturtaktis, 49 cm3 darbinio tūrio, „SOHC“ tipo variklis sklandžiai išvysto pakankamą galią visame sūkio diapazone.
• Suslėgimo laipsnis 10:1 motociklui suteikia geras dinamines charakteristikas.
• Techninės priežiūros nereikalaujanti kondensatorių užvedimo sistema (CDI) ir automatinė greičio paskirstymo grandinės įtempimo sistema.
• 13 mm karbiuratorius smarkiai sumažina kuro sąnaudas ir užtikrina tikslią motociklo reakciją į greičio rankenėlės judesius visame variklio sūkių diapazone.
• Dėl trijų pakopų pavarų dėžės su sklandžiais perjungimo elementais ir automatine sankaba motociklą paprasta valdyti, lengvą startuoti.
• Plieninis, padidinto standumo rėmas ir šakė užtikrina neprilygstamą pusiausvyrą ir tvirtumą.
• Dėl apverstos teleskopinės šakės motociklo pakabos eiga padidėjo iki 87 mm.
• Galinė pakaba su sustiprinta šake užtikrina 70 mm eigą.
• Galingi ir lengvi priekiniai bei galiniai būgniniai stabdžiai.
• Variklio konstrukcija užtikrina mažą kenksmingų išmetamųjų dujų emisijos lygį, kuris atitinka pačius griežčiausius ekologijos reikalavimus bei normas.
• Siauras (110 mm) ir žemas (550 mm) krėslas kartu su grakščiu kuro baku motociklui suteikia ypatingą žavesį, jis gali suteikti daug malonių akimirkų net pradedantiesiems motociklininkams.
• Užvedimo spynelė su rakteliu apsaugo motociklą nuo vagystės.
• Stilingas ir veržlus dizainas, modelio „CRF-R“ spalvos ir grafika.