Offroad
Motocross
Enduro
Trial

Argumentai

• Galingas, keturtaktis, keturių vožtuvų, 149 cm3 darbinio tūrio, „Unicam“ tipo variklis.
• Kompaktiškos konstrukcijos variklis sveria vos 19,8 kg.
• Variklį „Unicam“ sudaro vienas paskirstymo velenas, valdantis keturis vožtuvus.
• Mažesnio svorio stūmoklis.
• Dantytas dantratis sumažina keliamas vibracijas.
• 32 mm „Keihin FCR“ tipo plokščias karbiuratorius, pagreitinantis variklio reakciją ir vairuotojo veiksmus.
• Tepimo sistema su dviguba karterio apsauga atskiria variklio alyvą nuo pavarų dėžės ir sankabos alyvos.
• Tvirta, šešių diskų sankaba ir penkių pakopų mechaninė pavarų dėžė, kurios dantračių perdavimo santykiai mažesni.
• Lengvas, tačiau labai tvirtas plieninis motociklo rėmas.
• Priekinė 37 mm apversta teleskopinė „Showa“ tipo šakė su dempferiu. Neužstringanti šakės eigos sistema (241,3 mm).
• „Pro-Link“ tipo galinė pakaba ir visiškai reguliuojamas galinis „Showa“ amortizatorius.
• Lengvi ir tvirti priekiniai bei galiniai diskiniai stabdžiai.
• Lengvos, plastikinės kėbulo apdailos detalės, pasižyminčios agresyviu dizainu.
• Integruotas pagrindinis „HRC“ tipo stabdžių cilindras ir stabdžių sistemos skysčio bakas.